Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lhostejní
barlach (Občasný) - 7.3.2003 > ouvej> Děkuji, málokdo už mě čte, moc už nepublikuji. Takže potěšilo dvojnásobně,díky moc,opravdu.
U příspěvku:Zrazená
barlach (Občasný) - 2.3.2003 > Motýlku...
U příspěvku:Tichá modlitba na konci zimy
barlach (Občasný) - 1.3.2003 > Jakovždy nádherně obrazná záležitost. Hezky se čteš, moc hezky.
U příspěvku:Rozhřešení?
barlach (Občasný) - 1.3.2003 > Souhlasím s egilem!
U příspěvku:Golimbové
barlach (Občasný) - 26.2.2003 >

U příspěvku:Windmills Revision
barlach (Občasný) - 26.2.2003 >

Origoš je lepší, ale nejsem výtvarník

U příspěvku:Zeď z lidských těl
barlach (Občasný) - 26.2.2003 >

Viz Kelly, jen bych si ještě dovolil, že velmi pěkný moment je:

 

Dusím se oblaky nenávisti
Dusím se...

 

ale jednu malilinkatost bych k němu dodal, aby byl dokončený a vypointovaný do absolutna (ale to nemůžu, protože už bys to nebyla ty).

Celkově bych to ale ohodnotil kladně. Otřelé mi to nepřijde...

U příspěvku:Předjarní
barlach (Občasný) - 25.2.2003 > Je to jakoby od někoho jiného. Vracíš se v té básni vlastně "jen" tím smyslem pro češtinu. Je na Tebe dost jiná, ale pěkná.
U příspěvku:Bezradnost
barlach (Občasný) - 24.2.2003 > Silné,emtoivně i řemeslně
U příspěvku:Uliarys a Falkhir
barlach (Občasný) - 23.2.2003 > Musím uznat,že máš krásnou fantazii. Samozřejmě jsem očekával dobrý konec, ale ne takhle náherně otevřený. Dý se to chápat jako vykoupení, jako smrt z milosti,tu krásnou s láskou v srdci a úsměvem na rtech, ale také zcela polopaticky jako opravdovou cestu za štěstím. Myslíém,že je to velmi hezké čtení...
U příspěvku:Čas běží
barlach (Občasný) - 23.2.2003 > tatokalan> Máš asi pravdu, je to osobité. Já se snažím zařazovat a ono to prostě ne vždy jde.A já si pak připadám v koncích...To musíš odpustit,já už se nezměním.
U příspěvku:Malá mořská víla
barlach (Občasný) - 23.2.2003 > Rubrika chybí a mě štve, že sám sebe nutím pořád něco škatulkovat. Opět se mi to líbí a už si sám sobě připadám divný, že to chci pořád někam zařazovat.Ale příběh nebo spíš výklad příběhu s popisem pocitu a vlastním vkladu sebe sama je moc dobrý. V těch momentech, kdy z Malé mořské víly víly vystupuje tatokalan je to nejsilnější a nejkrásnější...
U příspěvku:Budoucnost (možná ne tak vzdálená)
barlach (Občasný) - 23.2.2003 > Je to trošičku kostrbaté při čtení, ale jen napoprvé. Jinak je to docela zajímavá vize...
U příspěvku:Čas běží
barlach (Občasný) - 22.2.2003 > Mně se líbí ten nádech, emoce i použité výrazy. Ale pořád mi to nepřijde jako poezie.
U příspěvku:nezdar
barlach (Občasný) - 22.2.2003 > To dílko má některé naprosto vynikající momenty. Tisknu si!
U příspěvku:V kruhu
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Viz Naty. Ale moc pěkné.
U příspěvku:17.2.2003
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Hřejivé...
U příspěvku:Reklamace
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Vtipné, pěkné - slyšel jsem dokonce i melodii. Druhá část o dvěstě procent lepší. Souhlas s Kelly.
U příspěvku:Mléko a strdí
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Závidím Ti ten pohled...
U příspěvku:Jak se překládá poesie. Pokračování 4
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Ne, nezkracuj to Naty!! Kdo to nedočte,jeho chyba - je to opět skvělé. Tiše závidím Tvůj talent!
U příspěvku:Jak se překládá poesie - Pokračování 3
barlach (Občasný) - 21.2.2003 >

Jedna věc mě strašně mrzí. Když už na totemu vznikne věc, kterou by si měli přečíst všichni, zkoukne ji jen trojice lidí. Ostatní odradí délka.

 

Potěšilas mě, je to vynikající záležitost!

U příspěvku:Euroradostná
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Je to opravdu jen rymovacka. Na to jak je jednoduchá jsou tam ale dost podstatné výkyvy v rytmu i rýmech. Takže forma se mi spíš nelíbí. Co se obsahu týče, místy jsem se od srdce zasmál, co jsi určitě chtěl.
U příspěvku:Čtyřverší
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Já už jich většinu znám. Rozesmál jsi mě - je to pěkné. Já tohle psát neumím. A novinka - hapruje tam někde rytmus, ale stačily by malé úpravy. :-) Nějak nejsem vtipný,co se dá dělat! Dobré.
U příspěvku:Bůh existuje
barlach (Občasný) - 21.2.2003 > Já jsem to vzal jako poněkud ironický (možná i trochu bojácný) pohled na nás za mnoho let. Líbí se mi ta fikce, po které se tu tolik volá. I když není v plném slova smyslu, je tu a buďme za ni vděčni. Fakt dobrý kousek. Líbí se mi tahle myšlenka : "Jakmile lidé zjistili, že je Bůh, začali páchat sebevraždy. To já ho objevil, a jako jediný jsem za trest nemohl umřít. Až dokud další lidé nebudou moc začít znova. Já už se bál, že nepřijdou" Jen se mi nelíbí věta vstal, aby se sesunul... Ale to už je detail.Jinak vydařená záležitost!
U příspěvku:Zběhlému pianistovi
barlach (Občasný) - 18.2.2003 > Mně se líbí...Já nějak nemám náladu se rozepisovat,nevadí?! Prostě je to pěkné, zavěr nádherný...
U příspěvku:ÚPLNĚ NLIVO
barlach (Občasný) - 18.2.2003 > Asi už bylo všechno řečeno a mně nezbývá než dodat - ano!
U příspěvku:Porouchaná
barlach (Občasný) - 17.2.2003 > Je to bezpochyby zajímavě zpracované...
U příspěvku:Odpověz mi
barlach (Občasný) - 16.2.2003 > Souhlasím, nemyslel jsem to zle :-)
U příspěvku:Odešel
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Není slov. Ale vlastně ano, je - milionkrát prožité, tisíckrát sepsané - a přece je tohle zpracování něčím nové!
U příspěvku:Nudný večer
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Mně to něco připomíná - právě ono spojení "mráz jako širočina" je mi strašně povědomé a nasadilas mi brouka, protože nevím, kde jsem to četl!! Jinak je to hezounké, opravdu moc, ale podle mého názoru to pokulhává za Tvými posledními dílky...
U příspěvku:Doma
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Nedrhne, jen si to chce najít styl čtení. Potichu ano, ale vezme-li se to jako - odpust - polopraziacký text, pak se to přečte bez rytmu a má to najednou dvojnásobné kouzlo než když to snažíš recitovat (což je hrozné slovo a recitování neexistuje, ale lidé si to myslí:-)) Takže asi ne jako plnoprávná absolutní poezie, ale jako text a dílko velmi pěkné. Nemůžu se dočkat Máje, snad bude krásný a budu moci vyrazit někam na výlet - třeba na "Mácháč" :-))
  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter