Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 24.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ztracená v blues
barlach (Občasný) - 24.11.2002 > Do you know what it means, to miss New Orleans...
U příspěvku:KOUSNI SI !!
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Je  to takové mávání motýlými křidélky v paprscích Slunce, pronikajících do podkroví staré dřevem vonící chalupy.Prostě je to jemné...
U příspěvku:Slunce zapadá za obzor
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > To je moc hezké motýlku!
U příspěvku:Teflonace
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Naty> Děkuji,jsou to takové obrazy z města,kde studuji.Lidé jsou tu opravdu neuvěřitelně teflonoví!
U příspěvku:Salto mortale
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Moc dobré!Opravdu moc dobré!
U příspěvku:Chlapi dáme ještě jedno?
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Cum-ley> Bohužel ne,protože na to nemám čas.Ale chdím na různá loutková divadla stále častěji.Baví mě to a možná se do toho vrtnu.Byl jsem v Minoru na té přehlídce někdy před 14 dny,bylo to super.Bohužel úroveň upadá...
U příspěvku:První mužský pláč
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Od rána ze mě padaly sladké slzy, plné štěstí, které nemělo přímý zdroj. Teď jsou však cítit solí, bolí mě na hrudi a co je nejhorší, vím přesně proč - za to Ti nebudu děkovat.Ale ten tex je moc hezký. Možná nehodící se dotaz : čí je to život? Kdyby tu bylo 1s* , dám ti ji,protože je to neuvěřitelně upřímné a já nevím,i když to čtu potřetí, co tu upřímnost způsobuje. Proto ta nevhodná otázka...
U příspěvku:Můj milý malíři
barlach (Občasný) - 23.11.2002 >

A nezbývá než mlčet tu větu pouhou,

můj milý malíři, jsi mojí touhou!

 

Je to  hezké,jen bych více promyslel některé rýmy,jestli je nutné je až takhle dodržovat - znějí trochu násilně  "jsem - nánosem" atd. Ale líbí se mi ten nápad.

A moc se mi líbí verš :

 

dotknout se svého modelu

jak v hodinovém hotelu

U příspěvku:Chlapi dáme ještě jedno?
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Jéje,miluji loutky...
U příspěvku:S B O H E M
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Mně to přijde jako pokus o univerzální sbohem. Tak rozejít se ráno a večer jí tohle poslat SMSkou,aby se méně trápila a aby kluk nebyl za hajzla. Jestli ano,pak je to dobré, ale vyšší ambice bych tomu nepřisuzoval. Samozřejmě je-li to u tebe podbarveno emocionálním prožitkem, pak je to jiná.Ale pro nezaujatého čtenáře nic moc. Promiň.
U příspěvku:ANTI NATO 2
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Pěkná fotka...
U příspěvku:Jak to vlastně všechno začalo
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Ta vysvětlivka je zbytečná. jinak text je to pěkný,styl trošičku pokulhává za sdělením,ale to je tím,že je těžké trefit jazyk pro dobu, ok teré píšeš. Aby neznělo archaicky a na druhou stranu ne moc nově. Takže dobrý, líbí se mi to. Ten konec je možná trošičku useknutý, ale ani mě teď nenapadá rozšíření...Dobrý, jo.
U příspěvku:Špatná karta
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Mně to přijde opravdu vynikající. Když jsem to četl podruhé, viděl jsem za tím obraz míchání karetního baličku.A to se cení!
U příspěvku:Kde máme hranice...
barlach (Občasný) - 22.11.2002 > Na ruhou stranu proč by poezie neměla být tokem myšlenek.Klíčové je to slovo "neucelený",tady s Petrem souhlasím.Jistá forma by prospěla,i když jindy jejím zastáncem nejsem...
U příspěvku:Inteligent
barlach (Občasný) - 22.11.2002 > Chyby tam jsou a dost do očí bijící,ale to se stane každému,takže bych to nepovažoval za hrůzu. Ale v tom textu s Tebou nesouhlasím,podle mého názoru nepopisuješ v žádném případě inteligenta. Nebo se mýlím? Je tohle opravdu inteligentní člověk? Může být chytrý, to ano, ale inteligence v něčem jiném? O sebevraždě přemýšlí každý. Troufám si říct, že i papež touhle myšlenkou alespoň jednou ve svém životě zhřešil. Ale zbytek se mi nezdá... Myslím,že je to nadsázka a spíš výsměch rádobyinteligentům...
U příspěvku:Kup si to!
barlach (Občasný) - 22.11.2002 > Kapucín> Je mi ctí :o)
U příspěvku:Jakubovo NEBE
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Je to kouzelné...
U příspěvku:Sladký balzám
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hanele> Tabube je postava z Egypťana Sinuheda.Jinak se jí říkalo NeferNeferNefer!
U příspěvku:Čaj
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Ježíši to je hrozně krásný:-)Fakt se mi to moooc líbí!
U příspěvku:Krysař
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Mně se to také moc nezdá.Některé věci jsou takové divně šroubované.S tím patosem souhlasím.Myslím,že ke Krysaři by se hodil,ale tady není anebo je ho poskrovnu...
U příspěvku:Nahá
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hodně moc se mi líbí závěr.Možná je trošku očekávaný,ale to mi nevadí!Jinak je to docela hezká báseň,i když místy rytmicky kulhající, což mi u všech textů vadí, když to nevypadá záměrně.Tady asi ne.Ale rozhodně mi to netrhá uši:-)Takže ... ...jo,líbí.
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hanele> Nemůžu na to říct víc než děkuji za podporu...Opravdu si toho moc vážím!
U příspěvku:Měl bych?!
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hanele> Děkuji mnohokrát
U příspěvku:Ona
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Hanele> Samozřejmě,příběh je psaný s pevnu myšlenkou,ale záměrně jsem mu ponechal trochu tajemnosti, která by v určitých pasážích měla vyvolat u každého kousek jeho vlastní duše...
U příspěvku:Teflonace
barlach (Občasný) - 14.11.2002 > hubert> Díky.
U příspěvku:Nahota
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > Vynikající!
U příspěvku:Poslední den Pompejí
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > Docela zajímavý popis.Jen bych trošku popřemýšlel nad rýmem zděšení - třesení (to mi moc nejde). Možná, jen kvůli rytmu bych použil ještě "zavládne" zděšení.Ale to je všechno můj názor... Jinak pěkný nápad - ten cením.
U příspěvku:Deník těhotného manžela XVIII
barlach (Občasný) - 13.11.2002 >

Výborný.Mnoho dílů jsem vynechal,ale je to stále výborné.Já taky po ránu přeslazené kafíčko se šlehačkou a k tomu nejraději sýrové rohlíky - dva.

U příspěvku:epigramy
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > Mně ohromil hned ten začátek.A pak ta druhá.
U příspěvku:Mokrý čas
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > Pod břichem oblohy, těhotné vodou - moc hezký obrat. Ty pozdně podzimní deště, to je něco...
U příspěvku:Tmavomodrý sen
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > To je těžký,s Werichovými texty jde jen velmi těžko polemizovat a psát na ně nějaké parafráze.Kdysi jsem to zkoušel a dopadlo to příšerně.Jeho humor je sice většině hrozně blízký,ale jeho jednoduchost je kdesi v naddimenzi obohacena o kouzlo,které - neber to zle - nedokáže napodobit nikdo jiný.Ale tenhle Tvůj textík se mi docela líbí, pojmu-li jej jako hříčku.Jako hru se slovy vytvořenými V+W. Ale použil bych tam slova,která nezaslechneš jinde a u V+W vořili neuvěřitelnou atmosféru - rozcochatý strom atp. Jen tak dál:-)
  <<< předchozí 
24.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter