Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 25.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tmavomodrý sen
barlach (Občasný) - 13.11.2002 > To je těžký,s Werichovými texty jde jen velmi těžko polemizovat a psát na ně nějaké parafráze.Kdysi jsem to zkoušel a dopadlo to příšerně.Jeho humor je sice většině hrozně blízký,ale jeho jednoduchost je kdesi v naddimenzi obohacena o kouzlo,které - neber to zle - nedokáže napodobit nikdo jiný.Ale tenhle Tvůj textík se mi docela líbí, pojmu-li jej jako hříčku.Jako hru se slovy vytvořenými V+W. Ale použil bych tam slova,která nezaslechneš jinde a u V+W vořili neuvěřitelnou atmosféru - rozcochatý strom atp. Jen tak dál:-)
U příspěvku:Soud
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > Já nevím,je to hezký nápad,ale asi moc popisný na můj vkus...
U příspěvku:Bolíš mě
barlach (Občasný) - 12.11.2002 >

Dommi všichni poznají,co se Ti stalo (Tvé poslední texty to popisují dost přesně),ale tohle není cesta.Zkus to napsat tak,abychom byli překvapeni.Dej nám možnost jít s Tebou do hlubokého lesa,neukazuj nám jen své obrazy.I tobě víc pomůže když se budeš snažit ztratit tu cestu, která se ti zasypala sutí slz.

 

"držeje" - to ne,

U příspěvku:Noc tak trochu červánková
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > Poctivé, přijde mi to spíš než emotivní propracovávané. Já dávám sice přednost emotivní poezii,ale proč ne.Je to hezký.
U příspěvku:Milenci
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > No jo,ale když teď jsou ty meze tak rpomočené a všude je bláto...
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > hubert> Heč huberte. Hanelko, díky!
U příspěvku:Krátce o ztracené lásce Krátce o ztracené lásce Krátce o ztracené lásce
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > Ema> Máš pravdu...Já bych Ti za tohle 4 rozhodně nedal - je to moc pěkné..
U příspěvku:Listopad
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > Však někde už neběží, jen vlečou se ztěžka chladným peřím...
U příspěvku:Poslední ráno
barlach (Občasný) - 12.11.2002 > hubert> Už mě to skoro přešlo a pak tu proběhla ta bouře co mi tak vytočila.Znáš to,ale dneska je docela hezký den:-)
U příspěvku:Kráva
barlach (Občasný) - 11.11.2002 >

Je to úžasně vtipné,ale na můj vkus je to dlouhé.Je-li to vlastně jen vtip,pak by měl být kratší,i když se čte hezky.Máš tam pár chybiček a překlepů.Ale to se stane.Podle mě moc oužíváš "jsem".

U příspěvku:Krátce o ztracené lásce Krátce o ztracené lásce Krátce o ztracené lásce
barlach (Občasný) - 11.11.2002 > Nelíbí se mi "Chvěju se teplem z tepoucích tepen". Je to sice hezký obrat,nicméně trochu samoúčelný.Ale ta báseˇˇn je pěkná.V životě nemá smylsl ptát se proč? nabo zač? Existuje totiž jediná odpověd a ta strašně bolí : Proto.
U příspěvku:Nikdo tu už dlouho nesedává...
barlach (Občasný) - 11.11.2002 > Aha,už vím kde.Nezlob se...
U příspěvku:Nikdo tu už dlouho nesedává...
barlach (Občasný) - 11.11.2002 > Jo,mně se hrozně líbí ta brevnost,jak už říkala marjanka.Jen bych neakcentoval tu lavičku,protože necháš-li ji takhle vylézt,není to tak smutné (nebo naopak něčím kouzelné).A tu větu pod tím bych vyřadil,protože bere divákovi trochu možnosti představit si pod truhlou své.Ale jinak úžasné místo,kde to je?
U příspěvku:Vzpoura robotům
barlach (Občasný) - 10.11.2002 > Moc pěkné.
U příspěvku:Poslední ráno
barlach (Občasný) - 9.11.2002 > fungus2> Aso to nevyznělo,ale ten dopad je opravdu z desticentimetrů - on jen sejde z obrubníku.Díky za přečtení a ohlas
U příspěvku:Postesknutí
barlach (Občasný) - 8.11.2002 > No,četl jsem od Tebe stylisticky lepší věci,ale tím neříkám,že tahle je špatná - naopak.Moc se mi líbí ten obsah. Cyranové i trubaduři vymřeli - žijí jen jejich odrazy.A ty nejsou dokonalé!
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 8.11.2002 > Viv> Promiň!
U příspěvku:V hlavě Vesmír
barlach (Občasný) - 8.11.2002 >

No, jako student planetární geografie bych k tomu měl pár výhrad :-) Alee neboj,chápu ty metafory!!Je to moc hezký. Malý kvíz na závěr : já si někdy připadám jako Qvasar...

 

U příspěvku:Zase neměl komu zavolat
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Taková docela pěkná krize osobnosti.Tohle přeně dělá alkohol v osamění...:-) Něco mi tam malinko skřípe - asi trošku melodie.Ale jen málo a ne všude.Takže jo,dobrý... ...líbí:-)
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Naty> Díky moc.
U příspěvku:Podivní milenci
barlach (Občasný) - 7.11.2002 >

Když Slunce vznítí v zemi lásku,

to jen vyhrálo s deštěm další četnou sázku.

Líbí.

U příspěvku:O lékařích.
barlach (Občasný) - 7.11.2002 >

Znám doktora,který nepomůže ani neuškodí. A chodíme k němu všichni,protože se pořád usmívá a je strašně milý... Jen malé hnidopšství : nemělo by tam být "s iluzí". Jestli ne,tak to nechápu.

U příspěvku:SVĚT PEŘIN
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Mně to trošičku nelze pozřít.Ale připadal jsem si chvilku jako kluk v babiččinejch peřinách.A to jsou krásné vzpomínky.
U příspěvku:Není
barlach (Občasný) - 7.11.2002 >

Abychom životem spěchali snáze,

učme se všichni prpouštět hráze.

Vždyť nikde není větší pravda

než když slza k nebi padá.

 

 

U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Dommi> Děkuji!!!
U příspěvku:Láska
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Je to hezké, takové strašně pravé!Jen mi tam něco nesedí v textu. Místy (když chceš velký konstrat mezi natěšením a zklamáním) ten text polopatizuješ a nedáváš čtenáři možnost vytvořit si vlastní obraz Tvé duše, protože mu jej celý předložíš. Myslím konkrétně tohle :"Spěchám a v duši mám klid a mír, stejný, jaký panuje všude kolem mě." Tenhle klid a mír by šel vyjádřit jinak,ne takhle natvrdo. Co se týče toho častého používání "a",také jsem si toho všiml. Ten text je strašně pěkný a tak by zasloužil trochu vybrousit,aby byl nádherný.
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Hanele> Jé, děkuji. Úplně mi vyrazily slzyčky. Jsem takovej melancholik...
U příspěvku:Bez výstrahy
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Sáša> Já Ti samozřejmě děkuji.Ale dovolil bych v jedné věci oponovat.Žádné ty hrůzy- i když jsou tisíckrát opakované - nejsou nudící. Možná jsou naopak stále hrůznější. A jestli jsou pro lidstvo nudící, pak jsme ten nejspodnější životní druh pod nebeskou klenbou! Já vím jak jsi to myslel...Jen mi to hodilo i druhý význam té Tvé věty a naskočila mi husí kůže.Tak jsem to musel napsat a odnesls to Ty.Sorry.
U příspěvku:Ta malá flekatá kulička...
barlach (Občasný) - 7.11.2002 > Popelka> Děkuji Popelko,upřímně děkuji.Proč si říkáš Popelka?
U příspěvku:Moje profesorka češtiny
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > Mně se hropzně líbí ty výpady v uvozovkách.V kontextu toho,že píšeš o jazyce českém a najednou se tam objeví "ňákym děsně" je to vynikající.A je to úsměvně vtipné.Líbí.
U příspěvku:Poděkování Petře
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > No,mně se zabil kamarád před čtrnácti dny a dozvěděl jsem se to ve chvíli,kdy jsem byl mezi přáteli a po dlouhé době mi bylo výborně...Takže jsem tenhle text dočetl se značně zamlženýma očima.Možná,že kdybych to věděl,asi bych to nečetl...Nedokážu to hodnotit jinak než emocí.A ta je,bohužel,hodně silná.
  <<< předchozí 
25.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter