Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 28.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O podstatě všemocnosti
barlach (Občasný) - 1.11.2002 > Martin> Promiň,že reaguji tak pozdě,ale Tvou poznmku jsem objevil čistě náhodou...Nezobrazila se mi v menu. Co se týče Tvého názoru, i kdyby byl sebesubjektivnější, jsem zaň hrozně vděčný. Ale přece jenom si myslím,že stoj na hladině není tolik složitou metaforou.Dokonce jsem četl i o mnoha mniších, kteří to dokázali do doby,než se dočetli o fyzikálních záíkonech.Má to tedy ve své podstatě konkrétní inspiraci.Ale Tvůj sen je také způsobem,jak to vykládat.Víceméně je přesnou polovinou mého záměru...Díky moc,Michal
U příspěvku:Gavriil Govorkov v noci
barlach (Občasný) - 31.10.2002 > Definoval bych to "opřijemnělou dobromyslnost" Vyloudí úsměv na rtu - takže prima.
U příspěvku:Otisky na oknech
barlach (Občasný) - 17.10.2002 > Jednoduché, ale hezké...
U příspěvku:Cestovatelé
barlach (Občasný) - 15.10.2002 > No, asi jsem trochu hlupáček, alůe bez těch vysvětlivek mi to nedávalo smysl. Jen to evokovalo pohodu-klid. S těmi vysvětlivkami je to ale super dílo.
U příspěvku:Ječmínek
barlach (Občasný) - 15.10.2002 > Sášo, to je fakt blbý.Víc k tomu nejde říct,nezlob se.
U příspěvku:Mirin
barlach (Občasný) - 10.10.2002 > Ota : já si myslím,že nešlo o milování - šlo o člověka a jeho bytí někde, kde je Mirinovo výsostné postavení. Je jen logickým vyústěním soužití muže a ženy. Není puritán, ale jak bylo řečeno - má rád klid. Dokonce bych řekl - svůj klid. Jinak ten text je-milý huberte-velmi pěkný. Jen malou výtku,mohu-li. Použil bych místo "slyšel jsem o člověkovi" raději "o člověku". Ale to je jen můj názor.
U příspěvku:Krásně nepohodlná naděje
barlach (Občasný) - 9.10.2002 > centaur> Zaškrtávám a zaškrtávám a pořád Ti to ne a ne dojít. :-)No,já to napsal pod tlakem fora, takže možná nevidím až tak do té vnitřní struktury.Na takovýhle kolos by strojvedoucí musel mít speciálně zaměřenou vysokou.Co se týče těch poprázdninových hvěz (a teď mluvím za sebe), aby to tempo 1 týden-1 kus nebylo na úkor kvality.Ale to už je na Vás :-)
U příspěvku:Milencům
barlach (Občasný) - 8.10.2002 > Bolí bolí.Ale pěkné,moc. Souhlasím s Fines.
U příspěvku:Krásně nepohodlná naděje
barlach (Občasný) - 8.10.2002 > hubert> Tak to sám nevím.Ale doufám,že ještě nejaký čas pojedu.Na ledaccos jsem si už zvykl.
U příspěvku:TEST
barlach (Občasný) - 7.10.2002 > Jednuduše úplně normální složitá láska.Nebo sázka?

Kufry máme,
všechny dáme,
nožičky Vám polámáme.
A kdo by chtěl aktovku,
zlomím o něj taktovku.

(tak to je jednoduše pěkná blbost) - Myslím tu říkanku,tu mojí,přeněji řečeno tuhle :

Kufry máme,
všechny dáme,
nožičky Vám polámáme.
A kdo by chtěl aktovku,
zlomím o něj taktovku.

Víme?Rozumíme?
jinak fajn,pobaví.
U příspěvku:Krásně nepohodlná naděje
barlach (Občasný) - 7.10.2002 > centaur> Měl jsi pravdu.Ten technik je ten,koho jsi napsal a myslel.Ale podle mě ten vlak by uměli opravit i jiní.Jenže ti se buď bojí nebo na to prostě nemají chuť.Já těm spojům mezi vagóny nerozumím,snad proto sedím až v tom posledním.Třeba,až pojedu mnohem víc stanic a lidem přijdu alespoň povědomý, všechno pochopím.Jenže to bude trvat hodně dlouhou dobu...
P.S. : Já to zaškrtávám a ono mě to asi nějak neposlouchá.Nejsem technický talent.Třeba i proto nemůžu být tím technikem i já :-) Ale mimino by jednou mohlo,nemyslíš?
U příspěvku:Krásně nepohodlná naděje
barlach (Občasný) - 6.10.2002 > centaur> Ten vlak mohou opravit jiní,ale ti na to zdá se nemají chuť.Já už si pomalu zvykám a je to docela pohodlné.Dokonce se mi zdá,že to drncá méně.A opravdu věřím,že jednou bude na dráze krásně pohodlno...
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 4.10.2002 > hubert> Dobře vím,že nikdy nenapíšeš nic,čím by ses zavděčil všem.Jsem Centaurovi hodně vděčný už za to,že si můj text přečetl a připsal k němu poznámku.Za hledáním nebytí si stojím.Ovšem jen do té míry,kdy by nebytím měla být smrt.Do toho se mi nechce:-)
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 4.10.2002 > Olina> Děkuji za příspěvek a potažmo i za známku. Já jsem sám sebe nenašel a proto doufám,že jsem.Přesto je snažší a rychlejší sám sebe nejprve vyloučit z těch, kteří jsou. Uf uf,to je zamotaná situace.
Kdyžtak se můžeš přidat k docela zajímavé diskusi, která se strhla mezi mnou,Hubertem a Fines u dílka Modrá moudrost. Ještě jednou díky.
U příspěvku:Podzimní romantická romance
barlach (Občasný) - 4.10.2002 > Sášo výborně, výborně - to je přesně ono!!
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > centaur> Však jsem za to opravdu vděčný.Pokusím se vzít si z toho co nejvíc.Asi máš pravdu s tu jednoduchostí textu,ale mě nenapadla jiná možnost jak zpracovat nebytí.Ale když nic jiného rozpoutal jsem, myslím, docela zajímavou diskusi.Ale díky za postřehy,opravdu.
U příspěvku:už?
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Není co dodat-výborný.Kybych to vzal divadelní terminologií - má to úžasný temporytmus.A nejen to,ale je to velká přednost u tohoto stylu básně...
U příspěvku:Jsem ten...
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > No,já nevím.Těžko se mi kritizuje, sám poezii moc nerozumím,ale něco mi tam nesedí.Nevadí mi ani tak nepřenost rýmů-naopak mi přijdé nosná,ale mevím co co mi nesedí.Asi to téma,nejsem rpo romantickou poezii.Jenže to je subjektivní,proto nemůžu objektivně hodnotit.Ale já osobně bych dal 2.
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Ema> Rozumím,perfektně Ti rozumím.Ale vezmi to z jiného úhlu.Představ si "nic".To nejde, protože "nic" neexistuje.Tedy v určitém období.Cokoli si představíš jako "nic" má i jiné jméno a proto to není "nic", ale "něco".Já Ti přesně rozumím,co chceš říct.Ale já se neptám,existuje-li "nic". Ale jestli jde "nebýt" a jaké to je.A je to?Já myslím,že to je,ale nechci říkat víc,protože tajně doufám,že čtenář pochopí jak jde nebýt.Na přemýšlení o "nic" mě přivedla až Adora.Teď jsem to asi dost zamotal.Ale moc děkuji za diskusi.Můžeme v ní pokračovat, chceš-li.Jen malá poznámka vztahující se k mému narcizmu: Že ses takhle ozvala je pro mě známkou,že Tě můj text jakkoli zaujal.Třeba i negativně,což mě těší.Díky.
U příspěvku:Jiná
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Snad mě nikdo neprokleje za to,co řeknu. Mně to přijde fakt vynikající.Taková prima průpovídka.Fakt super.
U příspěvku:Polévka
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Je to fakt sranda a pěkný nápad.Jen mi to trošku drncá.Myslím ten sled básně.Že je to rýmovačka,to víš určitě sama,ale nevadí-pokud je to záměr a já věřím že ano.Snad nevadí,že to nebudu hodnotit známkou...
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > hubert> Vřelé díky.
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Adora> Já mám spíš dojem, že jsi "Někdo". Už to, že na tohle reaguješ,tak svým způsobem dáváš o sobě vědět.A ukazuješ své bytí (za což vřele děkuji.Poslední dobou má dílka skoro nikdo nečte:( ) Ale já bych opravdu rád věděl,jaké je to nebýt. Být "nikdo".Rád bych viděl "nic".A cizinci? To jsme na tomhle světě všichni.Tedy myslím jako my lidi.Ale to je na jiné dílko...
U příspěvku:Pardál bílý
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > No,jestli to dobře chápu, pak to byla vášnivá noc:-)
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > E_na_X-tou> Když já to nechtěl psát až do konce, aby každý viděl přesně to, o čem to píšu.Tu pointu jsem myslel trochu jinak.Ale bohužel se ten záměr asi nepodařil.Každopádně děkuji,že sis to přečetl a napsal svůj názor.
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Jo a zapomněl jsem zaškrtnout, mám zájem o kritiku, tak je do mě:-)
U příspěvku:O podstatě všemocnosti
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > farišta> Popřemýšlím.Text jsem psal hodně polopaticky právě proto,aby nešel pochopit jinak než s jakým záměrem jsem jej psal.Proto i to zvýraznění slov.Díky za poznámku.
U příspěvku:Útržky
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > No,já nevím.V mém současném rozpoložení to žene slzy do očí,ikdyž to tema by mělo být milé.Někdy si tak říkám,jestli není škoda,že se člověku dá do vínku fantazie,kterou není schopen ovládat.Ale to už jsou jiné věci...To dílko je hezké.
U příspěvku:Bivoj
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Aha,ono to už v kolekci je.Tak v tom případě promiň.
U příspěvku:Bivoj
barlach (Občasný) - 3.10.2002 > Nejsem proti mystifikaci čtenáře,ale na tohle Ti tedy neskočím.Můžeš založit kolekci "Jak to určitě nebylo"a pokračovat.Co se týče formy,je to trohé vyprávění,za začátku to vypadá,že se pokusíš i připodobnit jazyk pramenům (Jiráskovi),ale pak z toho utečeš.Ptám se,není to škoda?Proč nebýt kacíř a neudělat si legraci z klasiků?Ale ten nápad se mi líbí.Jsem zvědav jak v Tvém podání dopadne dívčí válka...
U příspěvku:Lokál
barlach (Občasný) - 30.9.2002 > Patníky zkrášleny odkousky holubího brka,které bylo tehdy ještě přilepeno k tělu tlustého ptáčka. Je těžké psát tím brkem kladnou odpověd, když za sebou nechalo na patníku hovno. Tvoříš na plátno, já na patníky.
Moc díky za krásné čtení před spaním...
  <<< předchozí 
28.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter