Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 31.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hádanka z díry
Jonáš (Stálý) - 19.5.2003 > slečnu (svlečnu?:-))
Divím se? nebo Dívám se na divan? Ta tvá vazba je trošíčku divná.

Ale jináč hezký.
U příspěvku:Hádanka ze zdí
Jonáš (Stálý) - 19.5.2003 > Dobrý. Ale bohužel tentokrát mi to přijde jen, toliko a pouze jako hádanka (srozumitelná, ano). Žádný mystický podtext, např. lítost nad uplýváním času, z toho nezaznívá.
U příspěvku:Půjčky na chvíli
Jonáš (Stálý) - 14.5.2003 > Hezký, jistě upřímný, ale básnicky trošku divně sešroubovaný.
U příspěvku:Pálení trávy
Jonáš (Stálý) - 14.5.2003 > Tahle se mi opravdu líbí. Pro zralou myšlenku i pro to, že se nehoníš zbytečně za rýmem. Beru to i bez tvé připomínky (viz stefan...) jako věc s krásným, osobitým kouzlem.
U příspěvku:Vyvoj basnika
Jonáš (Stálý) - 14.5.2003 > Pěkné, až na... Tys něco jako ten konec zažil? Já sice ne, ale myslím, že ty taky ne, a pokládám to za nemístnou bagatelizaci takového tématu, jakým je život.

I když vím, že taková věc, jako je rozvod a uvadání dříve neomšelé lásky, se děje pravidelně. Bohužel.
U příspěvku:Když se svléká žena
Jonáš (Stálý) - 14.5.2003 > asi nemám smysl pro ženskou poezii, ale pointa uložená v ustrnutí jakési žáby mi nepřijde příliš vhodná.
ale jinak, jinak je to nádherné. kliky ke dveřím--- skvělý nápad
U příspěvku:Obrázky 85
Jonáš (Stálý) - 12.5.2003 > Nádhera. Dnešní čtení tvých Obrázků se mi moc líbilo. Škoda, žes nečetla sama. Vážím si toho, že jsou osobité, dobře čitelné, přesto upřímné, opravdové a hlavně poetické.
U příspěvku:Úchyl
Jonáš (Stálý) - 12.5.2003 > hm...
U příspěvku:12.5.
Jonáš (Stálý) - 12.5.2003 > poetická antilyrika, citu plno. Hezký. Tak to má být.
U příspěvku:Žábry slepené samotou (s poezií)
Jonáš (Stálý) - 12.5.2003 > žábra slepená, ne? To je středního rodu, pokud se nemýlím.
U příspěvku:o smutném jezeře
Jonáš (Stálý) - 10.5.2003 > JE to naprosto přesné haiku, pokud vím, tak splňuje všechny požadavky. Haiku piš prosím i nadále!:-)
U příspěvku:nízkotučný vesmír
Jonáš (Stálý) - 4.5.2003 > Ano, výborné nápady jako vždy!!!
U příspěvku:Obrázky 75
Jonáš (Stálý) - 3.5.2003 > Ano, pravda.
Jen nevím, kde se v tom kanálu vzal internet. :-)
U příspěvku:Obrázky 76
Jonáš (Stálý) - 3.5.2003 > Oslovuje.
U příspěvku:Melancholicky s klasiky
Jonáš (Stálý) - 3.5.2003 > Pěkné.
U příspěvku:Ráno
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > hezké.
U příspěvku:Dobytí Tróje
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > Aha, už snad... Intimita, pardon.
U příspěvku:Dobytí Tróje
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > Báječné, jen co mi s laskavým prominutím jen trošuinku nesedí (snad proto, že to nedokážu pochopit): proudy nití a samovznícení. Ale snad v rámci jazykohry ano.
Nechápu název.
U příspěvku:Chutnám skvěle
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > Ano, jen si nejsem jist, zda ta vtipnost na povrchu básně je hlavním cílem... Nemyslím si, že to mělo být vtipné...
U příspěvku:Otázka cíle
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > Dobře napsané, ale s tímto typem satiry pro masy nemohu souhlasit...
U příspěvku:Otázka cíle
Jonáš (Stálý) - 2.5.2003 > Dobře napsané, ale s tímto typem satiry pro masy nemohu souhlasit...
U příspěvku:Noc je nemocná nudou
Jonáš (Stálý) - 24.4.2003 > Je to hezké (zas ta Horečka.. :-) ) a jistě pravdivé, ale má-li básník dnes říci něco o svých pocitech, napsat slovo smutek je tuze, tuze málo.
U příspěvku:......
Jonáš (Stálý) - 24.4.2003 > poloha dobrá, jen ten rytmus...
Když už, tak dotáhnout do konce!!
U příspěvku:Nevinnost
Jonáš (Stálý) - 24.4.2003 > Ano, děti v páté třídě vědí, ale rodiče si o nich myslí, že ne.

Ale je v tom vlastně i trochu pravda. Honíme se pouze za jistými slovy, kupujeme si kvůli nim časáky, abychom se stali Olympany sexu, a přitom je to mnohdy tak prázdné, tak jako je správně odporná tato báseň.

Snižuji stupeň jen kvůli přílišné explicitě a prvoplánovitosti. Jinak za odvahu...
U příspěvku:Byli jsme trochu beatničtí
Jonáš (Stálý) - 24.4.2003 > Horečka, Infekce, Pár tónů...
Jó taky bych chtěl zažít šedesátá léta.
Ale (jak tvrdí i dracek, tedy pokud jsem ho správně pochopil) není nesnadné milovat to, co už bylo, těžší je hledat krásu v dnešku.
Nechci moralizovat - ale sázíš na jistotu.
(Jen na okraj - napíšeš-li několikrát "jazz, láska a vonící noc", o beatnických létech to ještě moc nevypovídá :-) )
U příspěvku:Pohľad do okien...
Jonáš (Stálý) - 10.4.2003 > Jó, Hundertwasser mě už hodně dlouho uchvacuje.
Vždycky když jedu do Vídně, podívám se na jeho haus.
Škoda, že tady není tak známý.


Anebo to není Hundertwasser???
U příspěvku:Životní včera
Jonáš (Stálý) - 10.4.2003 > Ano, to beru, takhle má vypadat současná poezie. Odpoutaná od zbytečného pathosu, přesto nabitá hloubkou a dobrým výběrem slov. A pravdivostí.
U příspěvku:velikost
Jonáš (Stálý) - 9.4.2003 > No jo, je tam cítit ta Vysočina.
Ta ražba.
(A taky Skácel?)

Moc pěkné, oslovilo.
U příspěvku:Bezvýchodnost
Jonáš (Stálý) - 8.4.2003 > Konečně opravdová báseň, která si na nic nehraje.
U příspěvku:Selská s Africkými rytmy aneb Orba s tam-tamy
Jonáš (Stálý) - 8.4.2003 > a proč ne
U příspěvku:Život sám
Jonáš (Stálý) - 31.3.2003 > Je to pěkné, citlivé a jistě upřímné.
  <<< předchozí 
31.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter