Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:šachovnice
Skeeve (Občasný) - 2.4.2005 > super:c)
U příspěvku:A jedeeem!!!
Skeeve (Občasný) - 11.8.2004 > Simonka> kujuuu;)
U příspěvku:mravenci
Skeeve (Občasný) - 11.8.2004 > super! Pripomina mi to krev;)
U příspěvku:A jedeeem!!!
Skeeve (Občasný) - 5.3.2004 > stanislav> Jezkovy,spravne! Dobrej postreh:) A dik za hodnoceni:)
U příspěvku:A jedeeem!!!
Skeeve (Občasný) - 3.3.2004 > adamcer> Čumí, a to dost divně. Ale nedivim se, málem sem tam slítnul ze skály:)
U příspěvku:směr
Skeeve (Občasný) - 30.10.2003 > jako vzdycky hezky Spikyey:))))
U příspěvku:Zapad slunce v nemecku
Skeeve (Občasný) - 12.10.2003 > jak> No to je prave ten problem: ja nevim kde v nemecku to je pac sem to uz zapomnel:)
U příspěvku:židle
Skeeve (Občasný) - 9.10.2003 > faaajn... moc libi...
U příspěvku:mej se leto
Skeeve (Občasný) - 9.10.2003 > Moc velka komprese a to tomu obrazku neslusi. ale jinak mi to tez prijde jako fotomontaz.Ale je to hezke, jako vzpominka na leto moc pekne...
U příspěvku:memento mori
Skeeve (Občasný) - 2.6.2003 > toono:amatersky?! Ha! Ten clovek ma tak krasne zvladnuty cas a citlivost filmu coz dohromady dava vyborne fotky... libi
U příspěvku:SIlnice
Skeeve (Občasný) - 30.5.2003 > Ellenna> Co a? Nechapu...
U příspěvku:SIlnice
Skeeve (Občasný) - 30.5.2003 > MZF> Ja taky. Fotim jeste na normalni film, tak tohle byla takova mal zkouska noveho fotacku:)
U příspěvku:mé mrtvé myšky no.1b
Skeeve (Občasný) - 30.5.2003 > ? neni to trapeni zvirat??? nevim. moc zelene:(
U příspěvku:Helgor - démon severských legend
Skeeve (Občasný) - 30.5.2003 > Jeje a co to mam s packou? A toho dle demonka se mam bat? To vypadam po ranu hruzostrasnejc:)))
U příspěvku:...what have you got on this evening?
Skeeve (Občasný) - 30.5.2003 > To mi prijde jako vyplod nejakeho programu na generovani krajin... takova neuveritelna krasa... i kdyz priroda umi hjodne:))) Heeezkyyy
U příspěvku:Tady tak žít...
Skeeve (Občasný) - 23.5.2003 > Mas tam zavoj. Zkus si nekdy pohrat s gradacni krivkou a uvidis ty zazraky:)) Ale jo, postavit tam sesti patrovej panelak, vedle suprmarket a jednu cerpaci stanici, pak dalsi baraky, zavest metro....:))))
U příspěvku:fantasy 21
Skeeve (Občasný) - 23.5.2003 > Mno, takovy malo temny.... ale fajn:)
U příspěvku:Les v mlze IV
Skeeve (Občasný) - 23.5.2003 > Hmmm.... Ta zelena fakt drazdi. ale nic proti ni... celkem to ten obraz vytahuje do jinci roviny... je to jakobych tam vstupoval... Kraasa:)
U příspěvku:Matrix
Skeeve (Občasný) - 23.5.2003 > Heezkyy:) Zrovna predevcirem sem na tom byl... ale nuda. Jinak faakt vtipny:))))))
U příspěvku:Strom a rybnik
Skeeve (Občasný) - 21.5.2003 > P.i.k.o> Jo, tak promin... jeste moc neumim zvetsovat obrazky abych neztratil kvalitu, vis...
U příspěvku:Strom a rybnik
Skeeve (Občasný) - 21.5.2003 > P.i.k.o> Nechapu co mas proti zrcadleni v prirode a jejimu duslednemu foceni, ale budiz. Taky nazor.
U příspěvku:Strom a rybnik
Skeeve (Občasný) - 21.5.2003 > Ellenna> jojo, fotil sem to jeste na starym kramu, takze ono to zamerovani nebylo moc lehke, ale kdyby bylo vsechno tak jak chceme, uz by to byla nuda, ne?:)Jinak dekuju.
U příspěvku:Okolí Sázavy
Skeeve (Občasný) - 13.5.2003 > Vyvolavas sam? Je to fakt pekny... Takovejhle styl delaj fotografove u nas na skole a ja to mam rad:)Jen tak dal:)
U příspěvku:Copak to asi je?
Skeeve (Občasný) - 31.3.2003 > No, vetsina mela pravdu... je to jez a je focenej z vrchu. Primo je to jez Pilar na Luznici. Kousek od dedeckovyho baracku.
U příspěvku:Copak to asi je?
Skeeve (Občasný) - 31.3.2003 > čtenář> A kdopak si? Ja je ukazoval jen v Krakatitu...
U příspěvku:Západ slunce
Skeeve (Občasný) - 31.3.2003 > Carmen> objekt je tam prehrada a je to v Boršově. Navic sem musel hodne utikat, abyvh to stihnul... lini nelibi, zkusim to oriznout a pak uvidime:)
U příspěvku:Mezi Maršovem a Právkovou 4
Skeeve (Občasný) - 24.3.2003 > Je to jako vždy fakt moc pěkné, takový styl se jen tak nevidí a proto se mi to moooc líbí.:)
U příspěvku:Copak to asi je?
Skeeve (Občasný) - 24.3.2003 > kimot> A víš co to je?:)
U příspěvku:...v zamyšlení
Skeeve (Občasný) - 17.3.2003 > Lucie> todle sem uz nekde cet... jako fotka z digitalu se to nezda a i kdyby, muselo by se hodne hrat s filtrama. ta fotka je dost nezna, jenze mi to pripomina pokojicek jedne me pubertalni kamaradky.:)
U příspěvku:Cesta
Skeeve (Občasný) - 17.3.2003 > Připadá mi to trochu jako bys spojil dvě fotky dohromady. Ale je to krááásné...:)
U příspěvku:Kristus
Skeeve (Občasný) - 26.2.2003 > jezis te miluje. fakt mi to zvedlo naladu a to se jen tak nepostesti. hezkyyyyy.....:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter