Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podzimní
Adina (Občasný) - 8.11.2007 > Asi bych to nějak rozčlenila...takhle je to takovej slovní proud....
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > skÖld> Skoldíku prosímtě, vypíchni co jsi nestrávil z toho co jsem JÁ řekla a já ti to vysvětlm, ju?
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> Milej stáníku já si klíďo vodchod dám, žádnej problém. Tele fakt nejsem, to jsi sám a poslední dobou docela dost vopruzený. Nebo si myslíš, že vážně reaguješ přiměřeně?
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> F klidu, prndám si s arielem a s hajkou...shodou okolností pod tvým příspěvkem, ale to je vedlejší....hovory dospělých, děkujem za poskytnutí prostoru.
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > hajka> Buď polichocená, pan učitel říká, že nejsi zajíček a pan učitel tomu rozumí.o)))
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > Nutili mě chlastat...trychtýřkem mi to lili do pusy, cigáro u huby mi připalovali...bíííídáááci :o))
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Prosíííím pane učiteli, hajka se učíí. Já né, já se léčim:o)
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Přesně tak, a já jsem skákající vometák :o))) Ale bacha, skáču jenom na těžkej kov........
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Do soboty koukej vymyslet do které z těchto škatulek zařadíš své studentky a kam se řadíme dle kterého moderního psychologického přístupu:o)))) I když hajka už moc na liteře nejni, fakt........:o))))
U příspěvku:Večírek Literry
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Nejni urážlivá, akorát nevím, kam se mám zařadit :o)))))
U příspěvku:Zima
Adina (Občasný) - 25.10.2007 > holger> Slova svá vážím dospěle, na vážkách noci probdělé :o))))
U příspěvku:Robert Bly: Pro některé muže je těžké dokončit větu; Mužská práce
Adina (Občasný) - 23.10.2007 > Jů, asi jsem chlap:)
U příspěvku:Zima
Adina (Občasný) - 22.10.2007 > Zamrzla zem, korálky naspávaj kocovinku babího léta a budí se alternicky a tančí na zledovatělé zemi....jak poetisch:)
U příspěvku:pokus o zánik domu MA
Adina (Občasný) - 19.10.2007 > Hm, bacha na holčičku, mohla by se chytit nějakejch špatnejch sociokulturních vlivů, lihovin a tak...
U příspěvku:co dělal s tím, co měl
Adina (Občasný) - 18.10.2007 > Zjizvená krása může i vymykat kotníky..to musíš vědět do čeho jdeš.
U příspěvku:volnost bílých koní ve volném verši
Adina (Občasný) - 15.10.2007 > A nechat hnít:)
U příspěvku:i v prázdnu lze narážet hlavou do zdi
Adina (Občasný) - 11.10.2007 >
U příspěvku:hříšná svátost
Adina (Občasný) - 11.10.2007 > Líííííbííííííí
U příspěvku:Fast Food Nation
Adina (Občasný) - 11.10.2007 > Děj poutavej:o) Rozhodně to může bejt zajímavý. Sice jsem se na závěr trochu přerazila o repliku "rukama koho všeho", to bych asi vyjádřila nějak jinak, ale cest li vyje, jsem slovíčkář:o)))
U příspěvku:mezi černou a bílou
Adina (Občasný) - 7.10.2007 > Ty máš zajímavý rauše....
U příspěvku:Zkamenělé odpovědi
Adina (Občasný) - 21.9.2007 > Za čelem voda přes zemi, to je archetypální výplach mozku...
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > Jo, zoologie a stomatologie, je to ve mě.
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> To je dobře, z masa se ty vzdušný zámky nebortěj a pak jich budeš mít fůru:o)
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> No voni ty protézy na to z čeho jsou dneska úhloměry bohatě stačej....
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> Myšleno všeobecně :o) A nevokusovat ten úhloměr, protože jak tam jsou pak takový ty milimentrvý zoubky, tak špatným vyměřením padaj vzdušné zámky...
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > A taky dobrej úhloměr, páč na úhlu taky záleží:)
U příspěvku:Dvě jezírka ve Skryjích
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > Doplnila jsem si správně, že zubr přechází po dřevěném můstku?????

Není důležitý přesný význam slov, bohužel ale pak často dochází k nedorozumnění...
U příspěvku:Bral jsem koupel, na záda si nedošáhnu.
Adina (Občasný) - 12.9.2007 > Zajímavý vnitřní asociace.....
U příspěvku:Irák
Adina (Občasný) - 11.9.2007 > stanislav> Kde to lezeš? :o))))))
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 5.9.2007 > ..........> ANO
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 4.9.2007 > ..........> Což má, mimo jiné, přímou asociaci:o))))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter