Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Norik
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1417x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Mlady, nadejny, cekajici na posluchace, ... nepíši hlavou, ale srdcem
Stuji CVUT, ve volnych chvilich tvorim vselicos, jednim z mych vytvoru jsou i zde prezentovane basne, lze-li je tak nazvat. Zatim svobodny, mlady a krasny, novým vjemům otevřený...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:starý muž na Jizeře
Norik (Občasný) - 4.10.2004 > co se expozice tyka, tu ovlivnit na svem kompaktu nemohu tak jak bych si pral, a ohledne kompozice je mi jasne, ze jsou tam rusive elementy, ale nenasel jsem misto, odkud by se na fotce neobejevily.
U příspěvku:.:: Před bouří ::.
Norik (Občasný) - 2.6.2004 > dobry kontrast i prechod z ostreho do neostreho(obloha), spravna kompozice obrazu, proste v pohode.
U příspěvku:Fluffy clouds
Norik (Občasný) - 20.3.2004 > UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUzasnyyyyyyyyy
U příspěvku:kapky
Norik (Občasný) - 20.3.2004 > Tise ti zavidim tve moznosti se takto realizovat, ja s kompaktem tohle delat nemohu, ac vule i napady by byly.
U příspěvku:Myšlenka
Norik (Občasný) - 10.3.2004 > Z dnesniho pohledu musim rici, ze tohle dilko PARTI SPISE DO RUBRIKY BESNICKE ZERTIKY.
U příspěvku:HLEDÍM
Norik (Občasný) - 10.3.2004 > No , ty kusy vaty jsou trochu pesti na oko, priznavam.
U příspěvku:předposlední přání
Norik (Občasný) - 10.3.2004 > Souhlas s RUDDYM
U příspěvku:= Petra =
Norik (Občasný) - 4.2.2004 >

Snad technicky nejlepsi co jsem tu videl. Jen ten nos bych stinoval jinak.
U příspěvku:Tání
Norik (Občasný) - 2.2.2004 > Janahe> Tak to je vskutku nahoda, nejspis, ze vysledek vypada taskhle. Kdybych mel bez napovedy hadat, (tj. bez vedomi makra a toho ze je to vodni utvar), typnul bych si to na PUDNI profil, v cb verzi.
U příspěvku:Tání
Norik (Občasný) - 2.2.2004 > Janahe> Tak to je vskutku nahoda, nejspis, ze vysledek vypada taskhle. Kdybych mel bez napovedy hadat, (tj. bez vedomi makra a toho ze je to vodni utvar), typnul bych si to na PUDNI profil, v cb verzi.
U příspěvku:Tání
Norik (Občasný) - 2.2.2004 > Janahe> Tak to je vskutku nahoda, nejspis, ze vysledek vypada taskhle. Kdybych mel bez napovedy hadat, (tj. bez vedomi makra a toho ze je to vodni utvar), typnul bych si to na PUDNI profil, v cb verzi.
U příspěvku:Tání
Norik (Občasný) - 2.2.2004 > Janahe> Tak to je vskutku nahoda, nejspis, ze vysledek vypada taskhle. Kdybych mel bez napovedy hadat, (tj. bez vedomi makra a toho ze je to vodni utvar), typnul bych si to na PUDNI profil, v cb verzi.
U příspěvku:Peříčka
Norik (Občasný) - 26.1.2004 >
U příspěvku:Tání
Norik (Občasný) - 26.1.2004 > To je upravene pocitacem?
U příspěvku:Nakreslil mráz
Norik (Občasný) - 26.1.2004 > Kouzelne.
U příspěvku:PF 2004 nepodmíněně
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Snad nejlepsi PF co jsem videl!!! BRAVO.
U příspěvku:Nový stroj (studie)
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Muslim panove, ze placete na spatnem hrobe. Tohle by mela bzt diskuse o obrazku, ne o letadlech v realu!!!!!
U příspěvku:Korálek
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > oprava:...rozvlacnena, myslim
U příspěvku:Korálek
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > mno, taky bezva obraty, skoro Erben. rytmus nechybi, myslenka dobra. Hmm, ale na druhy pohled je asi fakt trochu rozvacnena. I ja mam nekdy s delkou problemy.
U příspěvku:Pár slov
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > musim rict, ze tuhle formu basni mam neradsi, slovnik taky obstojny. Prozil jsem si to. I kdyz by to slo samozrejme napsat asi vic umelecky nez tkto proste, jak zminila uz Naty. Je asi na jedinci, zda mu sedi ta ci ona .Taky souhlas s playbojem- ty pocity v tom jsou. A kvuli tomu byla preci napsana.
Kazdopadne drzim paqlec do dqlsi tvorby.
U příspěvku:malátný
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Rozhodne osobity...
U příspěvku:vzor pohledu
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Je to neuveritelne ostry a dobre nasviceny... Je videt, ze ses profik v makro stylu.Skoda ze nahore chybi trocha ras.
U příspěvku:barvy
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Zavidim ti, ze muzes fotit makra, to ja numam cim, ac napady by byly.
U příspěvku:mydlo
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > zvlastni kompozice obrazu, pekne po barevne strance
U příspěvku:jahudka
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Jak delas barvu na čb pozadi?
U příspěvku:autoportret
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Jen zvedavy dotaz: Kdyz nebyl nikdo po ruce, jak jsi vedela, co bude ve vysledku na snimku? (se samospousti to snad neni takhle ani mozny ne?)
U příspěvku:autoportret
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Souhlas v CId v tom, ze poloha neni uplne"uvolnena". Ja bych tu volnou(na snimku spodni) nohu nekrcil tak pod sebe a trochu ji nahtahl púred sebe, sedl si na zem(zadkem). ty prstynky trochu odvadi pozornost oka od portetu k stredu snimku, kdy se pak do oka dostane cely akt. Ale i tak si nejsem jist, zda by to neslo jinak.(treba i bez nich). Jo, A VYRAZ se ti moooc povedl. A na tve telesne schrance nevidim nic oskliveho, spis clovek uvita zmenu. Preci jen vyhublej modelek jsem prekrmenej.
Cim vi c se na to foto divam tim vic mam dojem, ze nelze oddelit "hlavicku od telicka" ale kdyz sji pozuroji jako celek, neustale se mi rozpada na dily: pohled, koleno s prstynky, koncetinovy pletenec.Porto za 4 bodiky.
U příspěvku:Ňadra Kozorožky
Norik (Občasný) - 13.12.2003 >
U příspěvku:Ňadra Kozorožky
Norik (Občasný) - 13.12.2003 > noetsort
U příspěvku:Ňadra Kozorožky
Norik (Občasný) - 13.12.2003 > sexy, bezva foto. Neostmi dojem nekazi.
U příspěvku:Maggie
Norik (Občasný) - 13.12.2003 > Kolik portretu musim nakreslit, abych se alespon priblizil tve kvalite detailu? Norik
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter