Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Lechai
(žena)
Občasný
Na Totemu: 279x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Nikdo nedokáže pochopit to, co sami cítíme.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vedžat
Lechai (Občasný) - 8.8.2003 > Tak tohle me vazne potesilo. Pisu uz ze Skotska tak s temi hacky se omlouvam.
U příspěvku:nemas ohen?
Lechai (Občasný) - 30.6.2003 > katerina seda> Baže to jsou zkamenělé okamžiky života atde. To já mám moc ráda. A líbí se mi ta naušnice v uchu toho člka a nelíbí se mi to heblo na klíče, to bych mu vrazila do lebky. Jo jo 
U příspěvku:02 - 03
Lechai (Občasný) - 30.6.2003 > Člověče tobě dát pusu. Pravidelný čtenář, zdá se. No nic jiného si nezasloužíš než...
U příspěvku:Papoušek na tři
Lechai (Občasný) - 30.6.2003 >

No líbí jak by nelíbilo, takový prehistorický soutěže sice už nepamatujeme a vrháme se očními bulvami na Milionáře až nám to dumí v lebce, ale člověk se rád poučí.

U příspěvku:Osudové setkání
Lechai (Občasný) - 30.6.2003 >
U příspěvku:Ospalá
Lechai (Občasný) - 29.6.2003 > Naty> Není pravda pět! Proč všichni zapomínají na Ronniho?  Jsem právě teď hrozně ochrapkaná, už chci hrozně zavřít oči. Už jen chvilku. Chvilku. Jak já tomu rozumím.
U příspěvku:nemas ohen?
Lechai (Občasný) - 29.6.2003 > Jsem temer amater i fotky si nejradsi vyvolavam sama, ale stejne si troufnu uz proto ze: tahle fotka se mi libi. Neurazte se vazeni, ale nejvíc ze vsech na teto strance. Pro tu naladu, proto, ze bych chtela videt do obliceje osoby v pravu, a proto, ze je ziva.
U příspěvku:Za dráty...
Lechai (Občasný) - 29.6.2003 > DeadKennedys&Kirké> Nikdo nedokáže říct co se ve vyhlazovacích táborech dělo kromě těch, kdo to zažili. Je mi 18 a nikdy sem se neocitla v situaci, kdy by mě někdo ponižoval, ubližoval mi, nebo mě dokonce týral a nakonec mě chtěl zabít. Nemůžu tvrdit, že dokážu cítit to co oběti nacismu, nebo si jen představit jejich utrpení a bolest, ale to že v člověku návštěva Osvětimi vyvolá obrovskou lítost, bezmoc a nenávist je u většiny lidí přirozené (kromě skinhedů, které jsme tam potkali a kteří se tvářili hrozně spokojeně, ale to byli od pohledu lidé, pro které sečíst dvě jednociferná čísla byl očividný problém). Takže jestli máš pocit, že to je dojemné a nevěrohodné, tak si někdy najdi čas a zajeď do Osvětimi a zkus si pak sám srovnat v hlavě myšlenky a své pocity. Mě to pomohlo dostat se sebe část svého egoismu a já jsem hodně sebestředný člověk.
U příspěvku:Za dráty...
Lechai (Občasný) - 29.6.2003 > Naty> Díky. Určitě si to přečtu. Mmch pěkný wedžat:o), taky ho používám, ale obrácený.
U příspěvku:Za dráty...
Lechai (Občasný) - 22.6.2003 > DeadKennedys&Kirké> Tvoje poznámka je dost o ničem, nechceš být trochu konkrétní!
U příspěvku:Za dráty...
Lechai (Občasný) - 21.6.2003 > probably> Snaha byla, bohužel nevím jak. Takže pro klid v dušičce. Básnické slovo.
U příspěvku:Královna z druhé ruky
Lechai (Občasný) - 21.6.2003 > Mě se to náhodou moc líbí, bez takových kravin by nemělo ani cenu psát. Vsaď se, že každý z těch lidiček co tak vážně píšou, něco takového doma má. Já jo, mrťos.
U příspěvku:Láska
Lechai (Občasný) - 21.6.2003 > Hm, asi si tu zahýbala stojatou vodou. Jestli jste někdy četli Rimbauda, tak přemýšlejte o tom, jak by psal teď. Tipuju, že jako Saliva. Miluju Rimbauda a držím Ti pěsti.
U příspěvku:Špatný vlak
Lechai (Občasný) - 21.6.2003 > Dobrý, tedy spíše výborné é né?
U příspěvku:Muž a Žena
Lechai (Občasný) - 19.6.2003 > Zdravím te Salivo. Cítím vlil Al-Gajdy, ale výběr slov se jen v tobě. 
U příspěvku:První
Lechai (Občasný) - 17.6.2003 > Děkuji vám všem za moc hezké přivítání. Jsem moc ráda, že tu jsou i tak milí lidé. Tahle básnička je první kterou jsem kdy napsala, ty další snad budou lepší, možná ne, ale přesto vás moc prosím o kritiku. Díky. Vaše 0,1 Lechai ;O)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter