Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Black
(žena)
Občasný
Na Totemu: 280x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
jsem normální člověk s neobyčejnými vlastnostmi :o)) (jako každý)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nezadržitelná touha
Black (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> A co je na tom divného? Vždyť do hospod chodí hodně ženských...:o)
U příspěvku:Nezadržitelná touha
Black (Občasný) - 30.1.2004 > peetea> No mělo to být takové vystupňování,třeba někdy se ti zdá, že máš sevřený žaludek a tak...
U příspěvku:Nezadržitelná touha
Black (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> :o) Díky,byla to původně nějaká slohovka, dokonce mi za ni dala jedničku. téma bylo nejoblíbenější místo,tak jsem ho napsala.Nic lepšího mě nenapadlo. :o)
U příspěvku:Podivuhodný kouzelník
Black (Občasný) - 26.1.2002 > Rezi> Děkuji za tvou reakci. Máš asi pravdu - vše se mi tam nějakmoc opakuje. Ale chybami se člověk učí, doufám, že stejné to bude i v mém případě. Opravdu děkuji za reakci, mám alespoň co zlepšovat :o)
U příspěvku:Inzerát
Black (Občasný) - 21.12.2001 >
U příspěvku:Pobřeží
Black (Občasný) - 21.12.2001 >
U příspěvku:Úsměvy před smrtí
Black (Občasný) - 23.6.2001 > Godard:Město andělů jsem viděla strašně dávno a vůbec jsem neměla v úmyslu jej kopírovat, ale máš pravdu, připomíná to. nicméně díky, že sis to přečetl, i když to nebylo originální....
U příspěvku:Profesor
Black (Občasný) - 2.6.2001 > Je to velice zajímavý příběh, dobře napsaný. Dokázal jsi spojit komunismus s láskou a se smilováním. napsáno je to dobře.
Pouze jsem se divila, jak to, že jim to ten profesor řekl. Mohl si to nechat pro sebe a říci všechno až u soudu jako sou závěrečnou řeč - to by určitě zabt¨ralo na porotu. Profesor, který se s njikým nidky nebavil najdenou řekl třídě celou pravdu. Možná ho žralo svědomí. Možná chtěl, aby to studenti věděli a za¨mysleli se nad tím, možná to už v sobě nedokázal zadržet. Opravdu nevím proč to udělal, ale to byl možná tvůj záměr:o)
U příspěvku:hluboko v zámku
Black (Občasný) - 2.6.2001 > Je to krásné zamýšlění se. Líbí se mi zejména barevnost, se kterou vše popisuješ a poslední otázka tomu všemu dodává to, že se čtěnář musí zamyslet. Pouze ta druhá věta mi tam nesedí, myslím tu parentezi - ne snad protože bych byl byl zoufalý - mám hlavu v dlaních. Jinak ale velmi pěkné.
U příspěvku:???
Black (Občasný) - 26.3.2001 > byl to pokus o futurismus, ale až tak se mi to nepodařilo. Hlava je hlava a rozum je rozum
U příspěvku:Borůvka a Měsíc IV.
Black (Občasný) - 15.3.2001 > Hezké...pěkně se čte, že to má hezké zakončení, ale nevím nevím. Myslím, že kdyby si občas každý včas uvědomil, co ke komu cítí, nemuselo by vše najít smysl až po smrti.
Ovšem někdo to včas stihne. Jde jen o to, neprošvihnout ten správný čas.
U příspěvku:My, Ludvík XVI., 2.část
Black (Občasný) - 3.3.2001 > Já ti rozumím, ale podle toho, jak jsem zformulovala mou předchozí odpověď vidím, že to ani jinak pochopit nešlo, než že tomu, cos psal nerozumím.
Jo a kdyby tam místo "česka a uherska" bylo nejlepší český a uherský milenec? no, zní to dost blbě. Takže raději české země a uhersko.
U příspěvku:My, Ludvík XVI., 2.část
Black (Občasný) - 2.3.2001 > Dobrá tedy, příště napíši české země, ano? Ale i ve škole jsme se učili, že to je česká a uherská královna. Ale je to možné, že nás ve škole učí blbosti. Každopádně díky za připomínku.
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 28.2.2001 > Musím říct, že u nás všichni chtějí jít na výšku a věří si, že se tam dostanou. A když náhodou ne, chtěli by jet do Ameriky.
Znám hodně cílevědomých lidí, ale tak ypár, který svůj cíl neznají. Možná je problém právě v tom, že neví, za čím se vlastně celý život ženou. Cíl a sen je to vůbec to samé? Možná, že sen je přece jen trochu bláhovější než cíl, ale taky si myslím, že občas je to to samé.
Jo a ještě jeden detail. Píše se filozofie a ne fylozofie :o)
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 27.2.2001 > Možná máš pravdu, ale přece jenom věiřt, že něco dokážeš je lepší než si hned zpočátku říkat, že nezvládnu studium,... Ty jsi nikdy neměl nějaký sen, který by se ti sílou vůle vyplnil?
U příspěvku:My, Ludvík XVI., 2.část
Black (Občasný) - 27.2.2001 > Je to o tom, jak Ludvík skutečně žil, proto je to životní příběh. Kdybych chtěla něco absurdního, nebo, jak podotkl pisisvor, že je homosexuál, napsala bych to a dala do povídek. Chci pouze napsat jeho životopis - spíše se o něj pokusit.
A jawbrakere: Beru tvou připomínku v úvahu, ale pokus tady je - přece se má zkusit všechno, ne?
Lukin: to sousloví česká a uherská jsem opsala z naučné literatury - dokonce jsem na toto spojení narazila několikrát.
U příspěvku:Dřevěné bludiště vzpomínek
Black (Občasný) - 26.2.2001 >
U příspěvku:Jak přišel Loko k novýmu černýmu stetsonu
Black (Občasný) - 26.2.2001 > Teda chudák Loko, nebylo mu té buřinky líto? Podle mě není co vytknout. Dobře napsaný, dobře zvolený rozhovory, prostě super. Je to zatím to nejlepší, co jsem od tebe četla :o)
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 26.2.2001 > To jsem bohužel nečetla...
Když chce být chirurgem musí počítat s tím, že to bude náročné. Pokud to nebude schopen zvládnout, sám uzná, že to prostě nechce dělat, protože to ON nezvládá. Ale pokusit se o to vždycky může-
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 25.2.2001 > Ale když to chceš dělat, nějaký způsob se vždycky najde, a postupným zdokonalováním se toho nakonec dosáhneš. Jasně, na studium nemusí mít buňky, ale i tak může začít někde, kde nepotřebuje toho příliš vědět a když se bude učit a bude ho to bavit i potom, jednou doktora dělat bude
U příspěvku:Vánoce
Black (Občasný) - 24.2.2001 > Ten konec je překvapivej. Když máš zájem o hlubší kritiku, tak bych vytkla jedině to, že, podle mě, je tam moc nářečních prvků. Možná to byl záměr, ale občas neuškodí psát obyčejnou "nezabarvenou" češtinou. Ale jinak dobrý.
U příspěvku:Nespravedlivej svět
Black (Občasný) - 23.2.2001 > Chtěla jsem říct, ak to chodí - někomu něco provedeš a jak to dopadne. Že ten, kdo má prachy může snad všechno. Může si dovolit cokoliv. Nejsem křehoučká, vydržela jsem toho dost, co se týče lásky. nevím, jestli jsem atraktivní pro muže, ale myslím, že atraktivnost není zdaleka vše. Jsem občas dost ráda, že mám "pouze" kamarády. To je mnohdy více než láska. I když ta samozřejmě taky někdy není k zahození.
U příspěvku:Víla
Black (Občasný) - 22.2.2001 > Musím říct, že to bylo zajímavé. Hodně se zaobíráš popisnými pasážemi, někdy až příliš. Ale jinak dobrý
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 22.2.2001 > Farářskej: a jka bys spáchal sebevraždu ty? Kdybys tedy o tom někdy uvažoval...
U příspěvku:Nespravedlivej svět
Black (Občasný) - 22.2.2001 > Farářskej: Asi týden zrála. No a moravština tam je nejspíše proto, že z Moravy jsem.
:o)
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 20.2.2001 > Nikdo není na světě sám a samozřejmě všechno mohou ovlivnit všichni. Ale, když už teda Martin začal s tím lékařem, vem si, že by ses chtěl stát lékařem. Potom bys i studoval a dělal všechno možné proto, abys dosáhl toho, co chceš, ne? Pokud se člověk pro něco rozhodne, pak ukáže čas, jestli to bylo správné rozhodnutí. Jistě, kdyby chtěl člověk spáchat atentát a podařilo by se mu to, bylo by několik lidí méně. Ale jemu by se splnilo to, co chtěl, nebo snad ne? Drobet drastické, ale je to tak. JO a jak jsi Tome psal o tom - Snad někomu ublížím - myslím, že existuje hodně lidí, kteří si nás váží, nebo kterým nejsme ukradení a sami o tom nevíme.
U příspěvku:Zpověď
Black (Občasný) - 19.2.2001 > o tom to je. Člověk něco chce a když to opravdu chce, dosáhne toho. Když chce zemřít, tak zemře. Když chce cokoliv jiného a chce to hodně moc, taky toho dosáhne, i když se ho budou snažit odradit a budou mu klást překážky - tady ho chtěli zachránit, ale jeho vůle byla silnější.
U příspěvku:Výstavy v pražských tramvajích
Black (Občasný) - 15.2.2001 > Jako ostatní si myslím, že to byl dobrý nápad. Jen škoda, že pouze v pražských tramvajích. Chtěla bych vědět, jaký to mělo ohlas u lidí, jaký na to mají názor, atd.
U příspěvku:Oko za oko
Black (Občasný) - 10.2.2001 > Oko za oko, zub za zub, co?
U příspěvku:Sen
Black (Občasný) - 1.2.2001 > Pěkná báseň, ale snění není to pravé. Jistě, každý má své sny, ale tyto jsem už vzdala. Jsou příliš naivní...
U příspěvku:Dárek
Black (Občasný) - 22.1.2001 > opravdu nemám slov...nevím, jestli jsem kdy viděla něco tak krásnýho
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter