Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Loupivá
origo (Občasný) - 1.12.2007 > Ahoj Martine:) To koukáš, kdo Ti po sto letech komentuje Tvoje dílko, co? ;) Ale popadla mě nostalgie, tak jsem zamířila na Totem a poohlédla se, jestli vlastně ještě tvoříš. A ono jo! :) A jak... moc se mi to líbí. Má to atmosféru, představenou jenom v náznacích. Pěkné, Martine! :)
U příspěvku:Moldánky
origo (Občasný) - 13.6.2004 > Zase pěkné... jestli platí, že v jednoduchosti je krása, určitě by to sedlo i na tohle.... ne, že by to bylo jednoduché, ale metafora jednoduše vyznívá, i když znamená mnohem více. Myslím, že vyznění vážné/žertovné alespoň mě bylo jasné od počátku. Pěkné, Martine.
U příspěvku:Jób
origo (Občasný) - 13.6.2004 > Ahoj MArtine! No, tak jsem sem zase po velmi dlouhé době trefila a koukám... skvělé!!! Vážně super!
U příspěvku:Rozhovor s divadelní herečkou paní Helenou Čermákovou
origo (Občasný) - 12.4.2003 > Děkuju, Martine, ale ještě je tam pár chybek, protože jsem to přepisovala narychlo:).. No, dělaly jsme ho asi 1,5 hodiny. To víš, chtěla jsem zjistit co nejvíc věcí, ale pořád mě napadají další otázky:) asi udělám ještě pokračování..:)
U příspěvku:Děvucha šlonska
origo (Občasný) - 10.4.2003 > No, tak k debatě o jazyku se taky můžu připojit, protože přímo tam, kde se mluví "po našimu" mám celou rodinku a trávím tam dost času. Je to řeč docela složitá a jedné své osmdesátileté známé z Třinecka rozumím jen díky celoživotnímu cviku:) ale jazyk je to zajímavý..:)
U příspěvku:Divoké kachny
origo (Občasný) - 25.4.2002 > :))) Pěkná.... Skoda, ze Becva se jeste nevdava:))
U příspěvku:Obloha plná hvězd
origo (Občasný) - 25.4.2002 > hmmm, mas pravdu, neni nad "obycejne" kyticky, kterych nejsou plna kvetinarstvi, ale jarni louky, a tak je pekne vsimat si jejich krasy... :) Jako vzdycky (tu vetu ve Tvem pripade uzivam nejak casto... budu premyslet o nove:))) ) je Tvoje basnicka krasne citliva...:) Pekne!
U příspěvku:Nezkrotná voda
origo (Občasný) - 4.2.2002 > :))) Pěkné, Martine:))
U příspěvku:Sotva jsme se potkali
origo (Občasný) - 28.1.2002 > Moc pěkné, Martine!!
U příspěvku:Namlouvání
origo (Občasný) - 19.10.2001 > Přidávám se .... prosté tudíž pěkné:)
U příspěvku:Příběh pole
origo (Občasný) - 17.7.2001 > Jo, jo, jo.... opět pěkné.. Koukám, že ses už zcela omezil na přírodu, ale v ní hledáš člověka .... a to je.. dobře:)) Pěkné, Martine!
U příspěvku:Z klece města
origo (Občasný) - 30.6.2001 > Tak to je krása!! Miluju lesy, takže téma mi opravdu sedlo:) "Jako vězeň
chycen do babích lét" je perfektní obraz... opět se mi to moc líbí:)
U příspěvku:Evino tvoření
origo (Občasný) - 30.6.2001 > A mně se to vážně líbí... dost pěkné... nápad i provedení... na to téma je podle mě originálně zpracované:)) Hezké, Martine!
U příspěvku:Kůň v plamenech
origo (Občasný) - 10.6.2001 > Moc se mi to libi... ta atmosfera. Pekna je hodne vzdalena silueta stromu:) Vlevo od Slunce je to akorat, stejne jako draty a odlesk, ktery mi mimochodem pripomina bublinu:)) hezke, Martine...
U příspěvku:Sladké setkání
origo (Občasný) - 10.6.2001 > No teda!:) Prvni sloka by sla nejak sladit v duchu tech dalsich dvou, druha je skvela - dokonale popsane bez prozrazeni pointy, ktera je hezky a kratce vystizena ve Treti sloce. Pekne!..:)
U příspěvku:Záclonky
origo (Občasný) - 10.6.2001 > Peknee:) Slunce bych moc neorganizovala, vzdycyk bude jenom tak, jak bude ono chtit a staci ho zachytit tak:) pekne... znam zimni prochazky v davce slunce jako v lete, kdy snih krupe a blyska... atd. To bych tu napsala roman:)
U příspěvku:Den s Tebou
origo (Občasný) - 10.6.2001 > Moc pekneee.... Laska prochazi zaludkem, ze?:))))))
U příspěvku:Nešťastné rafičky
origo (Občasný) - 29.5.2001 > Moc pěkné, Martine.. tohle se mi vážně líbí..nemám co vytknout. Krásné:)
U příspěvku:Jako po noci bez spánku
origo (Občasný) - 21.5.2001 > :))) Pěkné...
U příspěvku:Zrádná láska
origo (Občasný) - 21.5.2001 > jéé, tak to se mi moc líbí, rytmu si ani moc nevšímám, když je tam tolik pěkných obratů a myšlenek. líbilo se mi zopakování "jak spoutala jsi ruce mé zrádnou hrou." na konci .. pěkné!
U příspěvku:Chudobky
origo (Občasný) - 20.5.2001 > Cid ma naprostou pravdu. Jako vzdy pekne poeticke..
U příspěvku:Hvězdou byl
origo (Občasný) - 20.5.2001 > Opet pekne, ale taky musim rict, ze TAM je tam:)) prilis caste:) Jinak mi to pripomnelo debatu o tom, ze se Mesic hvezdam moc nevenuje, protoze je jich na nej moc, tudiz jsou na obloze nekdy samy:)) Pekne, Martine..
U příspěvku:Zpověď jaru
origo (Občasný) - 20.5.2001 > Já se přidávám. Moccc pěkné!
U příspěvku:Proč
origo (Občasný) - 14.5.2001 > Ahoj Cobe. Po dlouhé době zase čtu něco od Tebe. Souhlasím v podstatě s Tomem a mně se to velmi líbí, i když myslím, že ještě trošku opravit ty chybičky, aby to bylo rytmičtější a kdyby se to trochu "uleželo" bylo by to určitě lepší. Jinak velmi pěkné.. A myslím, že když to někomu (viz. Jennifer) něco dá, tak to je to hlavní:)))
U příspěvku:Pohled na Brumov city
origo (Občasný) - 6.5.2001 > Hmm, Brumov. taky bydlím kousek odtud. Jo jo, pěkná fotka!:)
U příspěvku:Mravenčení
origo (Občasný) - 10.4.2001 > Jéé:)) Co na to říct? Pěkňoučké...:))
U příspěvku:Dary z nebes
origo (Občasný) - 4.4.2001 > Moc pekna basnicka:)) Hezky si tu situaci popsal, coz ja bych nezvladla:) Nemam, co vytknout.. Pekne!:)
U příspěvku:Cesta kapky
origo (Občasný) - 29.3.2001 > :)))))))) Martinku, jsem moc rada, ze jsem tuhle basnicku objevila.. je vazne dobra!! "bys mne poučila
o dokonalosti prostých věcí,
které tak často
s pýchou přehlížíme."
Je proste skvele!! hned si ji musim vytisknout... dost me uchvatila, tak jako Tebe ta kapka, i kdyz ta me vzdycky taky zaujme, ze jo?:)) Fakt pekne!!
U příspěvku:Za dvěma kartáči
origo (Občasný) - 29.3.2001 > Asi se divíš, jak jsem se dostala k tak staré básničce, ale je moc moc pěkná... medvídek je u mě vděčné téma:)... Fakt se mi líbí!
U příspěvku:Okapy
origo (Občasný) - 29.3.2001 > :))) Pěkné, pěkné, pěkné... ale to už jsem říkala, že?:))
U příspěvku:O zklamání (jak na to ?)
origo (Občasný) - 28.3.2001 > Schválně jsem se podívala, jestli budou ty chyby i v další věci a musím Ti přiznat, že tady je jich méně... byla jsem nadšená, že tam máš čárky, ale pak sjem si všimla, že jich tam máš až moc.. jinak, na minulém jsem ocenila aspoň myšlenku, ale tady i tu myšlenku postrádám...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter