Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Saimon
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7298x
Napsat zprávu

Začínal jsem na totemu,když mi bylo 16,dnes v 21 letech s nostalgii vzpominam na zaslou slavu a jeji lesk. Saimon

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Blues horkého klína
Saimon (Občasný) - 15.10.2007 > Jajda,ja vedel,ze nemam zabloudit k poesii...I kdyz je od Kelly....Mne to vazne nic nerika...:))

Bez hodnoceni
U příspěvku:Nic není jak se zdá
Saimon (Občasný) - 8.1.2007 > praskunst> Muzu vedet za co 1?
U příspěvku:3grácije a 12apoštolů
Saimon (Občasný) - 8.1.2007 >
U příspěvku:Mexico
Saimon (Občasný) - 15.8.2006 > Supernatural, ten ja rad..
U příspěvku:Mexico
Saimon (Občasný) - 15.8.2006 > Supernatural, ten ja rad..
U příspěvku:Hroch
Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > Pravdivé a vtipné...
U příspěvku:paneláky v kaluži
Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > šupa!
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > annandale> Promiň,ale s výpady jsi začala ty sama. On se držel pořád v mezích normy. Tys prostě jen nesnesla jiný názor na věc než svůj
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > annandale> 

Ty jsi proboha zase úplně jinde. Proč jsi prostě to co jsem napsal nevzala jen jako recesi? Chápu,že je tvá potřeba mít poslední slovo na vysokém stupni,ale někdy to tak prostě nebude. My jsme podle tebe chytlaví,ale ty ihned impulzivně odepisuješ a píšeš,jak jsme chytlaví,neomalení a snad i útoční? Proboha to ty jsi do toho začala farat!

PS: Nenapsalas,že máme stejná názory. Tys prostě rovnou napsala, že jsme jeden a tentýž. Protože jsem se Draca zastal. V tom případě bych mohl říct,že ty i DogWhite jste taky jeden a tentýž,neboť máte podobnou kritiku. NE? Jenže DogWhite,alespoň uznal a přiznal kde bylo jádro pudla. Narozdíl od tebe,která to chce stále a stále dokola rozebírat. No jak chceš...(já o tobě alespon nenaznačil,že to nemáš v hlavě v pořádku jen proto,že jsi vyjádřila svůj názor - promiň,ale TO je trapné)

U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > Dog.White> 

Jo v pohodě. Víš i já jsem se do toho nějak moc opřel, ale bylo to protože jsem tvou kritiku nebral nijak chybně nebo tak, jen se mě dotklo,jak si pak reagoval na můj názor na tvou kritiku. Oba jsme to přehnali. Hlavně,že to oboum došlo. Vždyť jde "jen o psaní" ne?:) Měj se!

U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > Dog.White> Já tu reakci na tvou kritiku vůbec nemyslel záporně. Vždyť jsem s tebou v mnohém souhlasil. Je mi líto,že se tě dotklo,že někdo zpochybňuje, byť minimálně tvá vyřčená slova.
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > Dog.White> Já tu reakci na tvou kritiku vůbec nemyslel záporně. Vždyť jsem s tebou v mnohém souhlasil. Je mi líto,že se tě dotklo,že někdo zpochybňuje, byť minimálně tvá vyřčená slova.
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > Dog.White> Já tu reakci na tvou kritiku vůbec nemyslel záporně. Vždyť jsem s tebou v mnohém souhlasil. Je mi líto,že se tě to dotklo,že někdo zpochybňuje, byť minimálně tvá vyřčená slova.
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > annandale> 

Nevím,kde jsi přišla na to,že jsem Draco.(že by milná dívčí intuice?-nejspíš). Víš stačí se mrknout na má díla a pochopíš,kde je rozdíl. Draco píše v jiným stylu i drivu než to funguje mně.

PS: Připomínáš mi bájnou vědmu Sybilu...ta taky předpověděla zánik světa r.2000...a vidím,že tobě ty předpovědi taky moc nejdou. Draco je můj kamarád a tak, když jsem viděl některé vaše názory, musel jsem zareagovat. Viz. WhiteDog- myslí si,že má u nějaký povídky 4-5 doporučení a už spapal kdoví jakou moudrost světa. Nene,je to i o zpětné vazbě, nelze jen kritiky udílet...jde o impulz který kritika vyvolá.

Jinak s tou zaměněnou identitou jsi mě pobavila

U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > Draco> GOTCHA! Teď jsi ho vystihl. DogWhite by rád kritizoval, jen nedej bože aby někdo znehodnocoval jeho vyřčená slova. Špatné,velice....
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > Dog.White> 

Aha, promiň jestli jsem se tě nějak dotkl,ale byl to zase můj subjektivní názor. Promiň jestli ho nemůžeš strávit.

PS: Já zase nemusím ty, kteří jsou "nasraní", že někdo nesouhlasil s jejich tzv. kritikou!!

U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 24.1.2006 > annandale> Vidím,že jsi jádro toho,co jsem ti chtěl říct věděl a pochopil, i když jsi to napsal až úplně naposled! Chápu vypadá to pak mnohem intelektuálněji a musí mě to donutit k myšlence,že jsi se nad odpovědí opravdu zamyslel! Skvěle. Mě o psaní vykládej, vím o něm své...
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 23.1.2006 > Bell> Tak v tomhle s tebou naprosto sohlasím. Taky mám své povídky,které jsem napsal na jeden "vrz" (zase to slovo) a pak jsem to po sobě nějakej ten pátek přepisoval,zdokonaloval a pak to sem vypustil.
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 23.1.2006 >

Tygře někdy je třeba si za svou myšlenkou stát a třeba ji i nepozornému čtenáři správně vyložit. Nenech si tady od nich kadit na hlavu, někdy maj pravdu,ale taky né vždycky!

PS: Pamatuju si jak jsem jim ze startu jako malej hošik kýval na vše,co mi řekli. I když já měl štěstí. Ti lidi věděli o čem mluví.

PPS: Tím nechci zhazovat výše zveřejněné kritiky. Jsou to subjektivní názory každého z nás.

U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 23.1.2006 > Dog.White> No s něčím z tvé kritiky jsem musel souhlasit,ale bylo toho i dost s čím jsem naprosto nesouhlasil a šlo to úplně jinou strání než jsem se díval v příběhu já. Např. jen u tvé připomínky k větě "ale nešlo to, mnohokrát upadl tváří k zemi" - kde je psáno,že to bylo "natvrdo přímo na držku?" já jsem si to například představil jen jako takové zavrávorání,kdy se mu zatočila hlava, zaklopýtal a třeba i upadl na kolena a rukama se opíral o dlažbu, hlavu svěšenou mezi rameny,leč s "držkou" stále nad dlažbou! I tak se to dá podle mě vyložit. Je toho více,ale tvá kritika byla opravdu vyčerpávající a vyjádřit se ke každému bodu tvé kritiky by mi zabralo dost času.Leč...
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 23.1.2006 > annandale> TO je něco,co je od boha...co se ani nenaučíš ani nikde nevyčteš!!Zkus někdy něco napsat pod vlivem takové creativní myšlenky a hoď to sem,moc rád si to přečtu. Je dobré,když o sobě člověk zjistí,že na to má...
U příspěvku:Nepříjemnost
Saimon (Občasný) - 23.1.2006 > Bell> Ano,ale o tom to podle mě u Draca je. On jede ve švihu a pod impulzem creativního psaní...a pokud tohle člověk napíše jak říkáš "jedním vrzem", tak má u mě pukrle...
U příspěvku:Evoluce
Saimon (Občasný) - 21.1.2006 > Draco> Oh,díky! A co ty? Kdy tady něco od sebe zařadíš? AJ říkal,že toho máš prej na publikování dost a dost....jinak tvá kladná kritika mi dělá neskonale dobře na duši!A to doporučení,hmmm děkuji!
U příspěvku:Chlap s opravdu velikým ptákem
Saimon (Občasný) - 21.1.2006 > Lenki> Na polívku...:)
U příspěvku:Nic není jak se zdá
Saimon (Občasný) - 20.1.2006 > Draco> 

Díky tygře! Od tebe mě to obzvláště těší! Zrovna jsem na těch Lucčiných nerozkách a už mám nějaké to promile (pije se jen vodka). doufám taky,že se dneska dostanu na ty tvoje narozky, moc si s tebou chci totiž připít!!!

U příspěvku:Okolnosti smrti S.H.
Saimon (Občasný) - 21.9.2005 >

Ta první komixová obálka má u mě 5b. Ta poslední co neprošla u nakladatele taky,jinak je to takové spíše morbidní a k titulu mi ty další obálky moc nesedí!

Jinak knížečku určitě koupím...

U příspěvku: ... ( počty)
Saimon (Občasný) - 16.9.2005 >
U příspěvku:Vyspění
Saimon (Občasný) - 21.8.2005 > čtenář> Kurva tak proč čteš povídky co jsem napsal ve 12 letech??:)) Čti ty co jsou tak od středu a víš!
U příspěvku:tak takhle vypadam když vstávám
Saimon (Občasný) - 22.6.2005 > Janahe> 

No právě to nic! Nic hodnotím nejmenší možnou známkou...

PS: JE to snad tvoje práce? Že se k mé známce vyjadřuješ ty a ne autor?

U příspěvku:tak takhle vypadam když vstávám
Saimon (Občasný) - 21.6.2005 > Janahe> ne nedávám jen hodnotím to,co je...
U příspěvku:Nic není jak se zdá
Saimon (Občasný) - 18.6.2005 > buryzon> 

Jak to všechno víš? Seš taky z Karviné?:)

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter