|
| Když slíbim, že brzy umřu, dostanu taky Déčka? - admin Revolušn! - 17.12.2021 A mohu li si vybrat, tak ta správná Déčka, Déčka s parůžky. Ne jako minule jen s tvarůžky, s parůžky laskavě!
| >> |
|
| VKLÁDÁM PŘÍSPĚVEK, tedy TVOŘÍM - admin Revolušn! - 16.12.2021 Aneb jak říkala moje Kadaňská babička, nejdůležitější je trpělivost. Pomalu, v klidu... a hlavně stále dokola to samé. Však oni povolí;).
| >> |
|
| Opravdický(!) redaktor na lovu nepřizpůsobivých - díl 1 - admin revolušn - 16.12.2021
| >> |
|
| DOBRÝM LIDEM POŘÁD NĚKDO UBLIŽUJE, PROTO JÁ JSEM DOBRÝ ČLOVĚK ZMAZÁZÁNEK - admin Revolušn! - 15.12.2021
| >> |
|
| STATISTIKA NUDA NE E_E - admin Revolušn! - 15.12.2021 K dnešnímu dni(15) eviduje totem jako dvě nejúspěšnější díla malby Fialova poradce pro věci vizuální z (8) a (9). AKO JE TO MOŽNÉ?
| >> |
|
| ZNÁTE TEN POCIT, KDYŽ VÁS VLIVNÍ MAŽÓ? - admin revolušn - 14.12.2021 Pokud ne, napište mi do zprávy, já vám kousek té blaženosti pošlu. Není nad jistotu být v péči amatérského redaktora!
| >> |
|
| Báseň v próze o tom, jak se svého času vojáci základní služby na řádné dovolené chovali neřádně a a co všechno z toho plyne pro dnešní den - admin Revolušn! - 14.12.2021
| >> |
|
| KDO JE TO, CO JE TO, NIKDO NESMÍ SPÁT, NEBO NEBUDU HRAD - admin revolušn - 13.12.2021 Šmakoun je plnohodnotná potravina vyrobená tepelnou úpravou čistého vaječného bielku originálnou, patentovou chránenou českou technológiou. Vyznačuje sa výhodnými výživovými vlastnosťami s vysokým obsahom kvalitnej živočíšnej bielkoviny, minimum tukov, cukrov, cholesterolu, lepku a s nízkou energiou. Je ideálny na varenie – je ho možné použiť v celej rade bežných a obvyklých jedál.
| >> |
|
| CHTĚL BYCH MÍT V HLAVĚ TAKY NASRÁNO - admin revolušn - 12.12.2021 ale nebylo mi dáno. Takhle rád pracuju, přemejšlim bez ohledu na emoce, nešetřim na drogách a... prostě nemám na koho svádět svý nepodarky. Ej, těžký pak život ej!
| >> |
|
| TYDLE NEŘEŠ - admin revolušn - 10.12.2021 Ve skutečnosti se devět z deseti odpíračů očkování jen infantilně bojí jehly a jistě sadistických sestřiček
| >> |
|
| PROSINEC JE DOBREJ - admin revolušn - 6.12.2021 Včéra měli svátek ufoni, dneska čerti. A juliána bude desátýho. Myslím, že by tento měsíc měl být vyhlášen měsícem měsíce, tedy Měsícem amatérské literatury (MAL).
| >> |
|
| Lásko, kde jsi > Momentka - neandrtalec - 4.12.2021
| >> |
|
| KUNDY - admin Revolušn! - 3.12.2021
| >> |
|
| Konec nespravedlnostem! - admin revolušn - 3.12.2021 Již více nesmí být rozhazován popel z vlivných amatérských redaktorů na rozptylovou loučku společně s běžnými uživateli literárních server. Jejich zásluhy musí být oceněny samostatným pozemkem, vzdáleným maximálně 300 metrů od magistrály. Nechť tak je zákon!
| >> |
|
| S DEPRESÍ RÁNO VSTÁVÁM, S DEPRESÍ VEČER ULÉHÁM, BABY - admin revolušn - 2.12.2021 Ale tady to ze mě vždycky spadne, v klubu pozitivních a hodných lidí. To je dobře, viď dědo.
| >> |
|
| test - Martin - 30.11.2021
| >> |
|
| TAK PŘECI - JE TO DATEL! - admin Revolušn! - 30.11.2021
| >> |
|
| TAK PŘECI - JE TO DATEL! - admin revolušn - 30.11.2021
| >> |
|
| ŽE BY TO BYL DATEL? - admin Revolušn! - 30.11.2021
| >> |
|
| LASKAVĚ JIM NEKECEJ DO UMÍRÁNÍ - admin Revolušn! - 29.11.2021 tvvá Máňa
| >> |
|
| NAKONEC SE DĚTI UČÍ JEDNO DATUM, ROK ZAČÁTKU REVOLUCE - admin Revolušn! - 28.11.2021 Ale realita je samozřejmě jiná. Aby k revoluci, pozitivní změně k lepšímu, vůbec mohlo dojít, vyžaduje to množství každodenní, malé poctivé práce. Prostě nějaké ty Bohunky, co se nedají odradit regresisty a bez odměn a pochval pro nás připravují lepší zítřky leta. Ano, obětavé Bohunky nemá nikdo rád. Ale, víte, ony to ani moc nečekají. Nu cožpak by to nebylo ze zásady špatně, kdyby je měli současní lenoši a šmejdi v lásce? Tak tak. A tak i bude.
| >> |
|
| VLOŽ DÍLO, VŠAK ON TI HO MACÍNEK ZMAŽE, ŠIKULA - admin Revolušn! - 27.11.2021 Je třeba překopat pořádky v uměleckých uskupeních. Vysekat z nich bíl. Tedy? Začínáme!
| >> |
|
| Účet smazán, bez náhrady - Hrdina Há - 27.11.2021 jestli se vám na tom něco nelíbí, kontaktujte redaktora eR
| >> |
|
| DOKÁD JÁ TU SEM, BUDE SE MAZAT. A JÁ TU BUDU NAVĚKY - exPoslanec Bojko - 26.11.2021 pochybnosti do zpráv
| >> |
|
| NOUZOVÝ STAV: Omezit shlukování mazacích redaktorů - exPoslanec BojkoT - 26.11.2021 Je to šok, ale musíme to vydržet. Tak snad po logdaunu nám to všechno vynahradí a skupinově nás zruší všechny
| >> |
|
| Aneb jak nám oznamuje Karel Černoch v závěrečné písni každého dílu: zítra přijede na opušťák, tak ať si každý, kdo by očumoval jeho starou (ročník53), pozor dá. - hlavně pravopis! - 26.11.2021 (Také si to myslíte? Situaci okolo kovidu schválně eskaluje rod Zounarů fon Slivenec)
| >> |
|
| VÝHRADY AMATÉRSKÝCH REDAKTORŮ VŮČI JANU ÁMOSI KOMENSKÉMU - hlavně pravopis! - 24.11.2021 pravda je jen jedna, podzim 91. SMAZAT!!!
| >> |
|
| 1 - Lagertha - 23.11.2021
| >> |
|
| PSÍ POČASÍ - kestrel - 23.11.2021
| >> |
|
| TADY SI UŽ MELE KAŽDEJ JEN TO SVÝ - Jan Ámos Komenský - 23.11.2021 A to je dobře, to je nejlíp. Literatura, lineární záznam myšlenek a pocitů odchází, stejně jako my, jeho poslední nositelé. Ulevme si, v tomhle posledním má totem ještě trochu smysl.
| >> |
|
| TADY SI UŽ MELE KAŽDEJ JEN TO SVÝ - hlavně pravopis! - 23.11.2021 A to je dobře, to je nejlíp. Literatura, lineární záznam myšlenek a pocitů odchází, stejně jako my, jeho poslední nositelé. Ulevme si, v tomhle posledním má totem ještě trochu smysl.
| >> |
|
| SMAŽU, VŠECHNO SMAŽU, ZELENÝ I MODRÝ, LITERÁTY A MALŮVKÁŘE, SMAŽU KŘEMÍLKA S LOLKEM, SMAŽU RÁKOSNÍČKOVU STAROU AMÁLKU, SMAŽU DOBRÉ I HORŠÍ, SMAŽU NAPROSTO, NAPROSTO VŠECHNO - exPoslanec BojkoT - 22.11.2021 pak se chvilku vyspim a - bude se pokračovat!
| >> |
|
| DALŠÍ NAGÁNO! - exPoslanec BojkoT - 20.11.2021 A pojďme ho zítra ráno pěkně přivítat a oslavit. Ano, sice s přestupem ve Vídni, ale v 5:30 se nám vrátí z Pakistánu Terezka Hlůšková. Slavme slavme slavme. Nepravda sice zvítězila, ale v náš prospěch. Tak kurva slavme!
| >> |
|
| Pojďme se sejít na Vlachovce, duch Pepka Zímy už tam nestraší - Jan Ámos Komenský - 20.11.2021
| >> |
|
| PIŠ NA TOTEM - hlavně pravopis! - 20.11.2021 ať se máš čim pochlubit v životopise
| >> |
|
| DO JEDNOHO VÁS SMAŽU, KOKOTI ZASRANÝ - exPoslanec BojkoT - 18.11.2021 Jednou jsem se rozhodl zavést pořádek a - tak i bude!
| >> |
|
| SLIBUJI TOTEMU VĚRNOST A SLUŠNOST - exPoslanec BojkoT - 17.11.2021 jen mě prosím vemte mezi vás
| >> |
|
| SLIBUJI TOTEMU VĚRNOST A SLUŠNOST - exPoslanec Bojko - 17.11.2021 jen mě prosím vemte mezi vás
| >> |
|
| Exposlanec Volného bloku Bojko se kvůli zápachu z plic stahuje z veřejného života - Jan Ámos Komenský - 17.11.2021 (takže zejtra ho tady máme:))!)
| >> |
|
| NAD ZÁKON - analfagot - 13.11.2021
| >> |
|