Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce TOTEM BŘEZNOVÝ z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 20.3.2001 (00:51:28), v časopise 20.3.2001
další akce>


Dusan (Občasný,Správce) - 20.3.2001 > Ahoj Gentlemane, rád čtu tvé postřehy a vždy se dozvím ještě něo navíc co mi uniklo a musím ti dát za pravdu. Díky za tvůj jiný a myslím, že celkem objektivní pohled na Jazz večery.

Tentokrát jsi zase trefil pár vad na kráse, které to mělo, ale předem chci říct, že byť souhlasně přikyvuji, tak osobně tento JazzClub považuji za nejlépe zvládnutý z těch, co jsem zažil. Musím uznat, že na to jak byl obsahově bohatý, tak se organizačně až na pár nedostatků povedl skvěle.

No a teďka tedy k těm drobnostem:
Vašek má opravdu silný hlas (já tam slyšel i více lidí), ale spíše mi vadila zakouřená atmosféra a vzduchem lítající doutník. Mimochodem Gentlemane snad jsem nerušil svými občasnými poznámkami u stolu, který jsme sdíleli?...občas jsem se taky neudržel.
Škoda, že ses pak vytratil, chtěl jsem prohodit pár slov, ale než se trošku uklidnila situace po ukončení večera, už jsi byl fuč.
K tomu troušení navštěvníků...to je asi věc, které se zabránit nedá, ale troušení recitátorů určitě. Opravdu ty odchody za každou básní působí rušivě a dokonale svádějí k potlesku! Tomu tleskání se dá zabránit i tak, že se zvolí celky cca 3-5 příspěvků, které budou patřičně uvedeny a po nich se namoderuje pauza. Viděl jsem to v reálu, když JanekAgustFelix moderoval jiný autorský večer a působilo to příjemně...

Hudba by asi opravdu měla být v celku samostatně, zvláště pokud je takto výrazná. Jsme poučeni a už víme, že po Beatles se dá těžce navázat poezií a prózou :) Tedy asi se to dá, ale holky ten dav tak rozparádily, že k uklidnění s přeladění to chtělo trošku větší pauzu a nebo spíše prohodit to čtení a hudbu.

Tentokrát byla sice próza a poezie v defenzívě, ale alspoň jsme vyzkoušeli reakce publika a víme, že literární večery se dají s promítáním na plátno, hudbou i divadlem nádherně prokombinovat. Takže se můžete těšit na další pěkné JazzClub podvečery...

A ještě upozornění na závěr. Ty drobnosti co jsem okomentoval neznamenají, že večer nebyl dobrý, naopak ! Jen jsem chtěl těmi postřehy také přispět, aby to příště bylo zase fajn.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Dusan
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter