Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce TOTEM BŘEZNOVÝ z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 20.3.2001 (00:51:28), v časopise 20.3.2001
další akce>


Martin (Stálý,Redaktor) - 21.3.2001 > Koukám opět, že Tvé postřehy jsou Gentlemane opět výstižné, přidám několik reakcí tak, jak jsem si je zapsal během představení na papírek. Asi nejoriginálněji zareagovala slečna jednoho mého kamaráda, která byla na čtení poprvé a pravila "koukám, že tu vzniká pěkné hnízdo inťošů":) Jinak večerem byla nadšená, tedy u ní má Totem plus. Naproti tomu, že jsem z jedné strany slyšel opětné narážky na projev Luboše, jedna kamarádka, kterou jsem tu potkal, říkala, že by ten vysoký s fousy měl přidat na scénkách v básních, což bylo ve zjevném rozporu s nespokojenci. Co jsem se ptal toho svého kamaráda, který byl na večeru již potřetí, co se mu líbí a nelíbí, řekl : "Nejhezčí JazzClub, který jsem zažil, super kapela, čtení také výborné, dobře, že nebyly scénky. Takto, jak Petr a ostatní jen inteligentně sem tam něco poznamenali, to vypadalo daleko lépe a stačilo to, nežli minule, kde mi to připadalo místy až vnucené a zdržovalo to při čtení. Ta slečna s dlouhými vlasy (myslel Paulu :) četla dobře tu povídku, stejně dobře jako by Přemek měl číst více básní, má zvláštně zabarvený hlas." Nejeden člověk měl pak výtky ke kouření v místnosti, kde bylo tímto nedýchatelno, bylo by pro příště dobré myslím jej tam zakázat, neb kouřit se dá u baru, kde to nikoho neruší. Tolik jsem si zapsal na ty papírky.:)
Můj osobní postoj je takový, že krom toho, že kapela nedopatřením nehrála až nakonec, měli výše uvedení nezaujatí pozorovatelé ve spoustě věcí pravdu. Ty scénky mi tam trochu chyběly, tak jedna dvě by byly možná pěkné. Zvláště pak bych pochválil zvukaře, který se poprvé, co v JazzClubu hrajeme, zajímal o všecky maličkosti, dělal skutečně pečlivě to co má a nečetl si časopisy, jak tomu bylo u toho předchozího. SShane říkal, že si na něj vzal operativně kontakt, pokud přijde i příště, bylo by to výborné. K tolik diskutovanému projevu Luboše asi tolik, že čtení jeho básně, jak pustil ten papír, bylo super. O něco hůře pak dopadly podle mého názoru básně, kde Luboš četl ostatní autory, kde mi místy připadalo, že improvizuje místo aby se dříve s textem před představením při přípravě s básněmi důkladně sžil a tím jej volně nenuceně odrecitoval. Jinak krom toho k Lubošově přednesu výhrady nemám a zastávám se ho, dává do představení odlišné prvky a dokáže jej i jemným humorem oživit. Za chybu v jedné z básní v brožuře, ze které Luboš četl, se tímto Lubošovi omlouvám, neb příspěvky do brožury jsem vkládal já. Celkově, JazzClub napěchovaný k prasknutí lidmi jsme ještě nezažili, tedy jedna s *.:)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter