Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Zion N.P. z kolekce USA
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 26.7.2001 (18:38:12), v časopise 3.9.2001
další v kolekci>
Národní park Zion - Utah, USA
Národní park Zion - Utah, USA


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 26.7.2001 > hmmmmmmmmm
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.7.2001 > no jo
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 26.7.2001 > zdá se mi, že těžíš pouze z atraktivity prostředí. jinak se mi zdá uhozené hlavně přeřezat strom v polovičce....
Body: 1
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 27.7.2001 > Madman: co na to dodat, u několika fotek z Ameriky, které tu chci ukázat, to tak prostě je, je to krásná příroda a já se nehodlám tvářit, že dělám nějaké umělecké fotky, třeba jsou tu lidi, kteří chtěj vidět i obyčejné fotky z hezkejch míst.
<reagovat 
Vea (Občasný) - 27.7.2001 > Líbí se mi především ty barvičky :) Je úžasné, jak si voda omýlá cestičku, kterou protéká až do nejhladšího povrchu. Moc pěkná fotka!
Madman: Myslím, že ústředním motivem není strom, ale ta přepadávající voda a její dráha ;)
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 27.7.2001 > Jo ? Tak proč je hlavní motiv ještě před hloubkou ostrosti ?
<reagovat 
Vea (Občasný) - 30.7.2001 > Nevím, nejsem profesionální fotograf a upřímně řečeno - je mi to jedno, protože pro mě to nemění nic na tom, že se mi tahle fotka líbí :)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 30.7.2001 > Drosophila: jo já rád taky uvidím fotky hezkých míst.... moje rýpavé poznámky měly jen směřovat k tomu, aby jsi si uvědomil jak může příště podobný záběr dopadnout líp.

Vea: představ si, že já taky nejsem profesionální fotograf, mě se taky líbí mámět fotky.... ale mám výhrady proti zpracování námětu a kompozici. Fotografie má svoje pravidla a jedním ze základních pravidel krajiny je, že námět by měl být ve středu hloubky ostrosti....

Prostě myslel jsem, že lidi dávají fotky na tenhle server, aby se dozvěděli jak je příště nafotit líp a aby se pochválili se svýmy úspěchy....

No nic
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 31.7.2001 > Made, úplně v pohodě, od začátku tvou kritiku beru, souhlasil jsem s tím, že těžím z atraktivity prostředí a netvářím se, že dělám umělecké fotky, zvláště v Americe jsem prostě fotil všechno, co se mi líbílo, ať to bylo s hezkým nebo ošklivým světlem apod. Na některých je něco hezkého nebo zajímavého, na co by se možná rádi podívali i jiní. Co se týče té hloubky ostrosti, tak jsem se na to zadíval z tohoto pohledu až poté, cos to napsal a máš pravdu, skutečně je dál, než by měla být, díky za poznámku, příště na to zkusím myslet ...
Vea: jsem rád, že se ti fotka líbí, tj. totem splňuje svůj účel, fotka udělala někomu radost a já se na konkrétním případě dozvěděl, co příště vylepšovat ...
<reagovat 
Vea (Občasný) - 31.7.2001 > Madman: OK, kazdy hodnotime podle jinych kriterii - ty beres namet i zpracovani, ja pouze to, jak na me konkretni dilko zapusobilo.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.8.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Majka (Občasný) - 4.9.2001 > Také nejsem profík, ale působí to na mne jak námětem tak pocitově moc krásně. Líbí.
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 9.9.2001 > Hodně potlačená perspektiva...žeby dlouhé ohnisko ? :o) Pěkná textura, doplňkové barvy se taky připomínají...jéénže :o( Ten strom jsi asi fakt neměla řezat...to víš ekologie a tak :o)
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter