Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Obří biliárová koule z kolekce USA
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 28.7.2001 (18:55:29), v časopise 16.9.2001
další v kolekci>
Národní park Joshua Tree - California, USA
Národní park Joshua Tree - California, USA


Poznámky k tomuto příspěvku
Majka (Občasný) - 17.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 26.9.2001 > Pro mě jako pro praváka by byla lepší zrcadlová expozice :o))) To bych pak tím tágem mohl krásně zamířit :o) aposlat tu kouli až ko horizontu...

Ten obzor by si asi fakt zasloužil přechodový filtr nebo aspoň nějaký ten Skájlájt :o))), ale čert ví jak to vypadá v oroginále...

Máš OKO !

Cava : a měl jsi k dispozici oroginál obrázku nebo jsi zkoušel měnit kompresi u tohohle obrázku jenž je publikován na totemu ? Protože když obrázek zkomprimovaný na 85% uložíš podruhé třeba s kompresí 40% Tak bude skoro stejně velký...aspoň myslím :o))) Když tak mě oprav...


Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.7.2001 > Tak tohle se mi líbí zatím asi nejvíc .. myslím zejména krajinu ... fotka je (předpokládám zásluhou scaneru) horší .... k tomu je obrázek špatně vyexportován (alespoň na nebi se mi to zdá), nebo je nebe špatně vyretušovaný ....
<reagovat 
Martina (Občasný) - 28.7.2001 > Jo, to nebe se mi také nezdá, ale záběr je to docela pěkný.
Body: 3
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 29.7.2001 > Kouli jsem našla, tleskám si. (Nebyl by lepší menší výřez?) Jinak je to dobrý. Souhlas s ostatními. Nebe mohlo být víc "nadržený".
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 29.7.2001 > Teprve teď koukám, co se s tím nebem stalo, asi je to kvůli velké komprimaci, ale od začátku byl problém s touhle fotkou při převádění do počítače ...
<reagovat 
Čtenář - 31.7.2001 > Ilono.... myslím, že Drosophila si nechává fotky dělat v minilabu, těžko asi dá masku do automatu, aby to mohl nadržovat. U fotek v takových klimatických podmínkách jako je tato jsou zamlžené obzory a vybledlé nebe normální... to by se snad dalo napravit jen půleným filtrem...
<reagovat 
Madman (Občasný) - 31.7.2001 > Ten čtenář jsem byl já ....
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.8.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 1.8.2001 > Madman: to nebe není zamlžené, ale rozkostičkované špatným exportem ...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.8.2001 > Skenovat fotky je (obzvlášť pro mě) utrpení. Všechna kvalita je pak v... obzvlášť po komprimaci. Škoda že na to pak naše fotky dojížděj tady při hodnocení...

K fotce: když už se to jmenuje, jak se to jmenuje, taky bych čekala větší detail tý koule... ale jinak je to fajn.


Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.8.2001 > Já si naopak myslím, že větší detail koule by nebyl přínosem .... zo ze koule? ... důležitý je její vztah k okolí .... jinak skutečně nechápu jak jsi to nebe dokázal takhle zničit ... koukal jsem na to ... tak obrázek jde vyexportovat v mnohem menší kompresi při zachování stejné velikosti (v kb) jako máš ty ... tedy nějakých 68 kb ... a při kompresi okolo 85, kdy se pořád vejdu do téhle velikosti se tohle s nebem normálně nestane:-) .... nechňápu:-)
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 19.8.2001 > Cavalero, upřímně řečeno, já to taky nechápu, jak se mi tohle povedlo, dávám si většinou bacha, aby k takovému "zhnusnění" nedošlo, i když vždycky je to přece jen o něco horší, než by člověk chtěl. U téhle fotky jsem nějak chvátal a neskouknul to, a až po první reakci jsem se k tomu vrátil a koukal, co jsem to vyvedl. Fuj.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 21.8.2001 > No jo, stane se:-)

Jo to: "zo ze koule" ... to mělo být asi "co z koule":-)))) jako, že samotná koule je o ničem:-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter