Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (19:44:34)

undefinedundefined

 

 

 

 

Příští sobotu se žení

nejen proto, že...

čekají s milou malé

(ta "naše" měla už vymyšlená jména)

 

chtěla jsem mít kdysi dávno

zlatého synáčka

maminka čertví

a chlapeček ze zlata

běloučký

pomněnky v očích

 

zařekla jsem se

budu mít čerta

s kopýtky do tanečních

 

Ještě dnes

to bolí

pít heřmánkový čaj.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
butch (Občasný) - 9.12.2007 > to je opravdu sladky hoch. asi taky zacnu verit na andilky.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > Já ještě nepřestala věřit, jen jsem pochopila, že ten "můj" někde kucká saze a padají z něj mouřenínská pírka...
<reagovat 
kalais (Občasný) - 9.12.2007 > janele ač to bude mimo dílo, sic Václav nepotřebuje mé obhajoby... by ses divila, citlivý je docela často....
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > kalais> Překvapil mě v poslední básni, vidím občas nepatrné náznaky,světlé chvilky, pak zase sepne do obvodu a plive ty své jiskry.
<reagovat 
kalais (Občasný) - 9.12.2007 > člověče, myslím si, že ho znám docela dobře... a netovou identitu zaměňovat s reálnou stejně nejde...

<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > kalais> jistě, ale nelze nevidět anetickou poruchu jeho virtuální osobnosti
<reagovat 
heyoan (Občasný) - 9.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
kalais (Občasný) - 9.12.2007 > no, myslím, že nemá smysl se o tom asi bavit, protože na to zdá se máme jiný názor

hezký večer
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > kalais> Děkuji za přání příjemného večera. Posuzuju pouze Václavovu interakci se mnou, zde, v osobním setkání si mohu na něj utvořit samozřejmě jiný názor.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.12.2007 > ale nasrat, do památníčku
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > Emmet_RAY> Václave, umíš být někdy citlivý?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 9.12.2007 > Janele z Liků> umím
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2007 > Emmet_RAY> Divila bych se. Tuze rád sprostě sypeš tam, kde se tě to netýká, špinavče...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.12.2007 > Janele z Liků> týká
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 10.12.2007 > v tomhle případě souhlasím s emmetem - je to zoufale sentimentální
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 10.12.2007 > Liška se trápí...cukrárny třeste se
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 11.12.2007 > http://fotoalba.centrum.cz/~$6555185~bf91fc96a83b7b3f85fb7b7b7d5b5dc2/original.php?pid=693196&psize=2
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.12.2007 > celulosa> Já ty fotky znám, moc pěkné, i ty kresby tužkou...
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 11.12.2007 > Janele z Liků> Já vím, Janele něco jsem do ní připsala, ale nejde mi sem vložit, ta upravená fotka. Mj. ty kresby jsou tuší, kreslil je z ruky za 30 minut jednu až pro mě zbyl jen čtvereček.
<reagovat 
čtenář Ta, co si ji bude brát - 11.12.2007 > Drahá Janele, byla bych ti velmi vděčná, kdybys už nechala Jirku jednou provždy být. Minimálně je neslušné dávat na net něčí fotky bez jeho svolení, nehledě na to, že mi vadí, že se s ním pořád v tomto smyslu spojuješ. Vím, nemusela jsem to číst, ale to na věci nic nemění. Nemysli si, že nevím, jak se asi cítíš (též jsem byla odmítnuta osobou, o které jsem se domnívala, že je moje navždy), i když přesně to asi opravdu nevím, ale měla bys dokázat poznat, kdy už je záhodno o některých věcech navždy pomlčet, alespoň na místech veřejných.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 12.12.2007 > čtenář> Myslím, že ta, co si ji Jiří bude brát by se podepsala jménem, stejně tak si nemyslím, že by Jiří zmiňoval můj pseudonym zde...Vadí mi styl jeho komunikace se mnou, to je celé, nedokážu pochopit, jak někdo dokáže tak chladnokrevně přepnout, bez toho, aby alespoň vyrovnal starý účet, stavy věcí. Výmluvy na místní vzdálenost, nedostatek času je opravdu dosti průhledný způsob a mě uráží. Je to jakési uzavření, mísící se se znechucením toho, že mi takovéto věci říká přes internet. Stejně tak nesnáším zápornou, ironizující konotaci slova "drahá" u neznámých lidí...Fotka ničím nepohoršuje, jsem jejím autorem, autorská subjektivnost se v uměleckých kruzích jaksi předpokládá, stejně jako narkotická posedlost uchovat si jiskřivost dokonalosti ikony-pro sebe. Jak sama zmiňuješ v textu výše-praxe je asi taková-že by pak všechny zpodobněné osoby-nevědomě vyfotografované, tedy ty bez vědomého souhlasu-musely být pohoršeny záběrem s nimi. Funguje u mě jiný mechanizmus opouštění starých světů, žel mi v tom brání dobrá paměť, absurdita mezilidských vztahů a můj temperament...Uveřejnění jeho jména zde- ze tvé strany-mluví za vše...Rozjitření zpola spící rány, nediv se, na první opravdovou lásku se nezapomíná,o to více bolí její chladnokrevnost v jednání, neumožnil mi nenásilný přechod do narovnání...Jeho milá tu skutečně nezanechala vzkaz...Ještě naposledy se zpiju jeho bezbřehou líbezností, která mi mimořádně týrala a ovlivnila svět snů a archetypů, mám plné právo na své rozhodnutí a bilanci...Jaký paradox, že jeho snoubenka vypadá jako má případná sestra a můj nejbližší mu není nepodobný, ač jsem nemohla předem přes svitky slov rozluštit jeho fyzickou podobu...
<reagovat 
 čtenář No prostě já - 13.12.2007 > Janele z Liků> Nevím co si myslíš, že je potřeba vyrovnávat. Já jsem tedy u vašeho rozchodu nebyla, ale prostě rozchod stačí, už není potřeba donekonečna sáhodlouze diskutovat o příčinách, o tom, co bylo, bude či mohlo být. Věř mi, že nedostatek času a vzdálenost nejsou plané výmluvy, až budeš někdy končit školu, pracovat, kupovat byt, organizovat svatbu a čekat dítě (to vše naráz), jistě pochopíš. Prostě komunikace s někým, kdo už do tvého života nepatří, není priorita.

"Drahá" jsem napsala z prostého důvodu -- už mě štveš těmi svými výlevy. To si neber nijak osobně, nespojuju do jednoho lidi a jejich projev. V tvých kruzích se zřejmě předpokládá ledacos, v těch mých zase to, že nebudu někde publikovat fotky lidí, kterých jsem se nezeptala, zda souhlasí. Temperament si strč, s prominutím, za klobouk, od toho jsme lidi, abychom ho dokázali ovládat. U paní učitelky je to navíc důležitější, než jinde.

A dále pokračujeme již stokrát omletým -- není to z jeho strany chladnokrevnost, je to prostě jen projev toho, že už má jiný život, to je všechno. Neumožnil ti přechod... to ale není jeho problém.

Klidně se přesvědčuj, že tohle píše nějaká záludně škodolibá osoba, však máš možnost si to prověřit. A fakt si nemyslím, že bych vypadala jako tvoje sestra, natož pak povahou, která je také z velké části dědičná.

A k líbeznosti mého drahého -- idealizuješ si ho. Samozřejmě, že ho miluji, když si ho mám brát, ale žiju v realitě. To je to, co tobě chybí a proč máš (podle mě) takové potíže se se vším vyrovnat. Ne, když na mě celý vystresovaný z diplomky a podobně ječí, opravdu líbezný není. Ale mám ho ráda takového, jaký je.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 13.12.2007 > A co že panička sleduje zrovna, čím se tu šustnu-při takovém shonu, monitoruje již dlouho nebo se snad zjevila až nyní, aby provedla laboratorní analýzu, jak svými pohnutky zareaguji ve tvorbě? Nejde o frekventované setkání, chtěla jsem jen osobně vrátit věci a ne si chodit k mamince pro výslužku.Povaha je dědičná, to jistě, ale také je jejistojistě zpevňována či oslabována výchovou a vzděláním, životními zkušenostmi, paní učitelku bych při své osobnostní charakteristice jako leitmotiv vynechala, ač mám dle posudků vynikající předpoklady být kvalitní kantorkou.) Jistě, Jiří se v mnohém proměnil, institucionalizovaný technokrat, s touhou se usadit a mít rodinu, tento záměr nikterak nesnižuji a nepovažuji jej za nižší mému, naopak, rozhodnutí se po rodinu si žádá opravdu silné vědomí zodpovědnosti a nesobecké pozornosti,...Jiří se více zaměřil na jeden prvek, dříve distribuované zájmy sjednotil...a idealizace? Na jeho hořkosladké chrtí scény, když měl vrabčáčí žaludek hlad-se nezapomíná, stejně tak jako na jeho neochvějné a vždy ospravedl.ego posledního slova a nezpochybnitelné pravdy (což jsem na něm měla přese vše opravdu ráda).Svůj hemirealismus si laskavě ponechám, můj přítel jej považuje ve společné tvorbě a soužití za přínos. Vaši společnou cestu nezpochybňuji, netrpím syndromem malé mořské víly, přeji vám započaté, prohlubující se, jste si podobní, nejen profesně, ale i charakterově (myšleno v dobrém smyslu), já jsem Jiřího světu algoritmů nerozuměla, ač věřím, že všelijaké kombinatorické kličky a spletitosti by jistě mnohým vzali dech,my jsme se však v tomto míjeli, tušili z pozdálí nepatrno, i tak mě to v mnohém obohatilo a vzpomínám na to ráda. /Příběh mi připomíná Alchymistu, kdy se v dáli hledaný poklad najde pod stolem, hned vedle nohy, odříkaného největším dílem.../Co se týče mých jsoucích kruhů:voňavé suchary nechávám ležet na vyleštěné bílé misce a květovaném haute ubruse a jím ze země: zralá, otlučená, spadená jablka.../Co bylo mé, to zůstává, jen posunuté v čase, tuto fotku mi nemůže zakázat ani jeho nastávající/...Zraňuje se tu sama, zřejmě tu nevstoupila náhodou a prvně.
<reagovat 
 čtenář já - 14.12.2007 > Janele z Liků> Jo, ze zvědavosti to čtu už delší dobu, nechce se mi věřit, jak moc se J. změnil, dnes si nedovedu představit (z pohledu, jak ho znám já), že by s tebou mohl mít vztah. No, to je ale irelevantní. Shon žádný nemám, jsem organizačně poměrně schopná:)

Ano, labilní osoba se sebevražednými sklony má jistě skvělé předpoklady pro výchovu dětí... (nic ve zlém, stává se to, ale takový člověk nemá učit děti).

S jeho dominantními sklony (poslední slovo, touha ovládat situaci...) nemám problém, myslím, že jsem na tom stejně jako on:) Naopak, dosti často se mi ho podaří "porazit".

A tvůj pohled na něj jako na nějakého vzdáleného vědce -- to dost extremizuješ, on tou vědou ani oborem nijak denodenně nežije... Má (naštěstí) sklon k exaktnímu myšlení, což je jediné, co jsem já schopna chápat:) (zřejmě proto mi některé tvé projevy přijdou trochu "ujeté").

<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 13.12.2007 > "Samozřejmě, že ho miluji, když si ho mám brát", ale žiju v realitě. Zkus si to po sobě přečíst (když máš tak ráda premisy a logiku,realitu, zde vyzníváš dosti surově a pragmaticky)...nedomnívala jsem se, že mi píše nějaká škodolibá osoba, paní B. je mimořádná žena, stejně tak anae, chápala jsem záznam jako dobře míněnou radu, kterou se mi to případně dotyčné snaží zprůhlednit, zlehčit...Vím od prvopočátku, že si skutečně v replikách píšu s jeho pravou?. Pravá láska je prý (zdůrazňuju:relativnost prý) ta nešťastná, v realitě se spojuje jen to, u čeho je větší pravděpodobnost setrvání za účelem posílení rodu a zachování rodinného kruhu...Jiří má na hřbetu levé ruky jizvu, jsme spojeni pokrevně, to není zaměnitlený akt jako podání ruky nebo cvaknutí lístku v tramvaji...Vždy jej budu mít v sobě kus, ale neměnila bych v žádném případě za něj stávajícího přítele.../Je to v přírodě prazvláštně zařízeno, vždy máme pocit, že aktuální vztah je alespoň o píď smyslnější než byl ten předešlý.../
<reagovat 
 čtenář já - 14.12.2007 > Janele z Liků> To máš určitě stejnou krevní skupinu, co on, že? :) Prosímtě, s takovou blbinou, jako že v tobě koluje jeho krev, na mě nechoď (nebo si dostuduj biologii).
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > čtenář> Tak to přeci nebylo myšleno. Říkejme tomu iniciace...Zítra máš holka vdavky, tak se soustřeď na ně,nekonfrontuj tu rozdlínost našich světů s mechanismy vědecké(pozistivistické) bagatelizace.
<reagovat 
 čtenář ja - 14.12.2007 > Janele z Liků> Ale prosímtě, vdavkama se vůbec nic nezmění, je to jen kus papíru a určitá veřejná manifestace našeho vztahu... Mnohem větší závazek nosím v sobě.

Jak jsi to s tou krví myslela, fakt nevím, zřejmě nedokážu dostatečně domýšlet ty tvé jinotaje.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > Jednak jsem sama dospěla k názoru, že děti nechci, vyložila jsem karty na stůl, bez toho, abych musela před sebou něco zastírat, toto své rozhodnutí jsem tu již mezi řádky několikrát zmínila. Domnívám se, že z mé strany je upřimnost a přiznání si sil, nač stačím a co mě již přesahuje, jedinou možnou cestou k posunu v hraniční poruše osobnosti. Můj přítel již dvě dospívající děti má, tím pádem i role matky jaksi odpadá, nahrazuje ji přijatelná role kamarádky, děti mě mají nejen podle subjektivních indikátorů rády. Z celého mateřství mám největší obavy nikoliv z porodu, ale novorozeneckého a batolecího období, jsem velice úzkostná a šíleně by mě pronásledovala představa syndromu náhlého úmrtí kojenců apod., těžce bych snášela každou svou chybu vůči dítěti, měla bych pocit, že mu nikdy nemohu dát dost, neboť nemám z rodiny vzor, se kterým bych porovnávala. Často labilní lidé jsou vynikajícími učiteli, viz osobnost Otokara Březiny, myslím, že své kompetence k učení mohu zhodnotit nejlépe na střední či vysoké škole, kde budu konfrontována s dospívajícími/dospělými, nikoliv s malošky, kterým budu muset hlídat obalené sešity a podepsaný domácí úkol, na to vskutku vnitřní ustrojení nemám. Dominanci u mužů preferuju, zejména tu opodstatněnou, zakotvenou v reálně existujících a ověřitelných indícií. Pro mě je závazkem především manželství, nejen papír, jak ty říkáš, nemohla bych jej snížit na pouhý sociálně-právní akt k manifestaci vztahu, i když je to jaksi jen před šašky z magistrátu.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.12.2007 > teď mě napadlo, to oslovení, ta kompozice textu, troufám si říci, že tuším, kdo psal koment, vím, kdo je autorem, paní B. či anae?
<reagovat 
 čtenář Opravdu ta, co si ji bude - 13.12.2007 > Janele z Liků> Není nic snažšího, než si to ověřit třeba na uvedeném mailu, ne? Nehledej v tom žádné záludnosti z nečekaných stran, skutečně jsem to psala já. Své pravé jméno jsem nenapsala, neb osob mého jména je jistě mnoho a tudíž to není v žádném smyslu identifikující údaj. A jelikož jsem stvoření jisté ne zcela nulové inteligence a pozorovací schopnosti, znám (asi) většinu tvých přezdívek:)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 13.12.2007 > čtenář> a přezdívky, příjmí, zná jistě milá spíše podle IP adres, nikoliv porovnáváním společných znaků estetickým čmuchem...
<reagovat 
 čtenář já - 14.12.2007 > Janele z Liků> Podle IP adres? Nechápu...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > čtenář> Hovořila jsi o tom, že máš ponětí o veškerých mých aktivitách zde, tedy pod jakými jmény tu figuruju, dá se to zjistit i podle IP adresy mého profilu, počítače, ze kterého k účtům přistupuju...Mimochodem sebevražedné sklony jsou v organismu zakotveny, v případě hrubého narušení homeostázy, integrity vnějších a vnitřních činitelů se v něm začnou spouštět mechanismy, které napadají pud sebezáchovy...Nemyslím si, že bych se kdy o ni v budoucnu pokusila s významnějším výsledkem, něco jiného je autorská sebevražda, takřka každý "básník" ve své tvorbě nejednou zemřel, je to jako terapie, očista v pootevření toho, co nás trápí a samotným vyslovením a zpětným přečtením, navrácením k textu se intenzita pocitu vytrácí. I přítel tvrdí, že jsem na zdejších stránkách ve svých slovách dosti předimenzovaná a dramatická, což sám přičítá spíše terapeutickému charakteru psaní, kdy jsou díla psána v jistém emočním přetlaku, identita autora ve slovech a jeho skutečné působení vně se může lišit.../Mám v osobě svého současného přítele mimořádnou podporu, coby racionální,pevný, praktický člověk mi nedá nic zadarmo, tento vztah není však na principu parazitismu, ale symbiózy...Ač si třeba myslíš, že ti tu teď vpisuju lidovou slovesnost/
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > Mimochodem, osobnost člověka probíhá neustálými dynamickými změnami, překonáváním vlastních slabostí, prožitím pocitů zmaru, nás o to více může připoutat k životu, někteří jdou za světlem přímo, jiní oklikou...S tímto se s tebou loučím, z časových důvodů si nemohu dovolit skluz na své práci, čeká mě příprava na zkoušku.Připojím ještě skromnou poznámku: Pokud šachovou partii nad sebou vyhraju, chci stvrdit své, pro mnohé přirozené vítězství, podobným závazkem, jaký chováš ty pod srdcem. Je pro mě nemyslitelné se svým partnerem soutěžit,bylo by to vlastně, jak tak nad tím přemýšlím -nemožné--u nás probíhá spolužití,tvorba spíše jakýmsi dílčím způsobem, v němž je každý výjimečný právě ve své polaritě a tím i obohacující. To je jako poměřovat studenou vodu s teplou, která je lepší. Ale ve vašem vztahu jste si příliš podobní, než abyste se vyhnuli zdravé soutěživosti.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > Virtuální prostor se nemůže odvolávat na vzdálenosti a nedosažitelnost, zejména u IT (oba snoubenci jsou informatici,tedy v denním kontaktem s médiem, na kterém stavěla), myslím, že strategie se neminula účinkem a za proběhlou výměnu, volné psaní obou jsem vděčná.
<reagovat 
jafa (Občasný) - 14.12.2007 > pozoruhodná diskuze... výjimečná otevřenost přivolá výjimečné věci, třeba že i účastníci traumatu dorazí na místo, kde se má bolest konejšit jen "zveřejněním"

je vidět, že sis zvolila dobrou strategii - zdá se, že jsi už z těch nezáviděníhodných situací vyšla opravdu docela klidně a vítězně, to smekám a blahopřeju

duševně-poševní traumátka, jednou už se o tom psalo... trefně
<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 14.12.2007 > jafa> mám jiný názor.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > jafa> Ano, byla vyvolána diskuse, bez zbytečného útočení a upevňování pozic a výpadům. Ač se místy musím držet, abych slovně nepřestřelila, v okamžiku, kdy se pisatelka dostává tematicky na tenký led s mým duševním zdravím, předpoklady k profesi a rodičovství, myslím, že je potřeba patřičný nadhled, situaci pozorovat než ji přímo někam vpasovat...Potvrdila jsem si, že stávající přítelkyně(v horizontu hodin-manželky) mají často tendenci získávat informace o přítelkyních předešlých. Mě v tom nevyjímaje. Zaujalo mě (jako obecná zkušenost), že žena , která nestojí z přirozeného ženského obyčeje poznat bývalou partnerku, sama nakonec přizná, že sem již chvíli dochází pro kontextová moudra...Proti jejich vztahu nemám sebemenší námitky, ba naopak, svůj svému. Bez Jiřího bych nepoznala v polaritách dobra a zla to, co jsem se naučit měla, ale vnitřně cítím, že cesta vede ještě dál, než kam dohlédnu a že to ještě bude dlouhá cesta...Kdyby se dala odsypat v krámě vůle a odhodlání beru jí kilo...Je těžké udržovat pozice tam, kde se vše hroutí a navíc je ztíženo, poznamenáno neustálými převraty, které se na mě musí zákonitě přenášet a trochu vnímavější (labilnější) jedinec, nemusí vždy adekvátně zareagovat, bez problémů nepatřičný myšlenkový komponent vytěsnit...Otázkou je, zda je cestou ta: řízená medikament.léčba, či přirozneým během života, změna okolí je v jednání, vše závisí na mém zdárném ukončení studia...
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 14.12.2007 > jeřáb> to je škoda, pokud není tak optimistický jako můj (?)

mně se to celé líbí - už proto, že se mluví - a navíc ne nepřátelsky, ač dvě sokyně - zaslouží si ocenění pro velkorysost, obzvlášť Janele (chtěla jsem napsat: obzvlášť "poražená", ale kdoví proč mi tohle rozdělení na ně nesedí... a snad není "poražená" ani ta druhá- zvlášť, když tak moc ráda bojuje a vítězí)

jsem pro to, na veřejných místech nemlčet, ale mluvit, když to nikoho neohrozí - a když nemá zrovna člověk pracovat (jako já teď :)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 14.12.2007 > jeřáb> Souhlas.
<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 14.12.2007 > jafa> ano, se slovy to janele umí. jinak je pro mě její velkorysost velkou záhadou, mívám pocit, že je to takový uzlík rysosti všeho druhu
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 14.12.2007 > jeřáb> je to ornamentální chrlička, jako vodotrysk na Výstavišti
ven do výšky s hudbou a světly, spodem pak zpět

(- možná)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 15.12.2007 > jafa> "ven do výšky s hudbou a světly, spodem pak zpět - pěkně vyjádřeno.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 5.1.2008 >

Pěkně napsané!

...a také výměna názorů velice zajímavá :) Janele, snoubenku (dnes již zřejmě manželku expřítele) dýchající ti za krk i zde, tu ti nezávidím


Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.1.2008 > Michelle> Já zjišťuji, že tu chodí i jiná "inkognita" a intelektálové, dozvídám se to postupně...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.1.2008 > Janele z Liků> Zvláštní, jak se lidé rádi schovávají za anonymitu, budeš si tedy muset dávat pozor na všechny "čtenáře" :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.1.2008 > Michelle> Myslím, že úzkostnost a obavy jen unavují...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.1.2008 > Janele z Liků> Máš pravdu, nenech se unavovat a vystavuj si fotky jaký chceš. Mmch. tobě nevadí, když má muž delší vlasy než ty?  Nebo že bys je měla ještě delší?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 6.1.2008 > Michelle> Nu, tento pán bez holení je neměl dlouho delší než já, ale teď jsem za Petříka Bajzů, takže se současným přítelem bojujeme o prvenství v krátkém střihu...Pamatuji si, jak jsem s Jiřím byli na louce a kolemjdoucí na nás volali, hele-dvě lesby, to je zajímavý, nebo jej ošahávali ve vlaku, nebo při stopu mu muž nabídl, že by ho jeho žena přeoperovala na ženu, že to nebude problém...Mně spíš vadilo, že má postavu jako modelka.-), ksakru...že má nohy delší než já a ladnější pohyby než já...ale to i ten současný přítel by mohl alternovat Harapese.)...a dlouhé vlasy se hodí na zimu jako šála.-)...Jiří měl (má asi stále) překrásné vlasy, jen ty opravdu kvalitní mohou být dle mého skromného názoru dlouhé, záleží na typu člověka, jeho stáří, životním stylu, není pravidlem, že jsem vysazená jen na ty velmi dlouhé, rozevláté...Jeho žena má ale ještě delší vlasy, než jaké jsem mívala já, ti budou mít vlasaté robě.-)...Znáš továrnu, kde se vyrábí štětce a děti jsou tam v sítích, mažou je burákovou pastou, aby jim rychleji rostly vlasy? Indové chápou vlasy jako odpad, není nic horšího, než lpět příliš na vlasech...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter