Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Věřím...? z kolekce Malé návraty
Autor: R.Samildanach (Občasný) - publikováno 1.5.2002 (00:53:05)
další ve sbírce>

Věřím bohům, co mlčí?

Co nepíšou ságy

tisíciletým inkoustem oceánů

do žulových útesů?

 

Věřím bohům, kteří nezáří?

Těm, kteří neženou své vozy

každý den po nebezských mostech z mraků,

aby jiní bohové mohli učit lid sít?

 

Věřím bohům, kteří neodpoví

na oběti, které nejsou psány

krví do vyprahlé hlíny?

Nebo těm, kteří neučí nás

chodit cestou draků?

 

Věřím těm, kteří neučí nás sít,

stavět města, pro slávu se bít?

 

Ano!

  Bohům, kteří mlčí...

                   mlčky já věřím.

                        

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.4.2002 > Dobrá myšlenka, dost skrytého na přemýšlení,jo, to se doopravdy líbí!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 1.5.2002 > Jak to rika Martin, ma duvera vzdycky patrila tem, kteri se nechvastali a nenaslibovali hory, doly...nicmene ta zelena trha oci jako dabel.:-)
Body: 5
<reagovat 
sierva (Občasný) - 1.5.2002 > konečně něco na úrovni...:o) ale ta zelená je fakt psycho..:o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Bohyně - 1.5.2002 > to já taky...ale né, zase ta zelená...:(
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.5.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 1.5.2002 > mlčení Boží... hmmm... proč ne
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.5.2002 > plutonium?
<reagovat 
langueur (Občasný) - 2.5.2002 > zelená je barva naděje.. :-))
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 2.5.2002 > ach ne, davová histerie... za co se tady hodnotí, za básničku, a nebo za to, co autora pouze motivovalo (bohužel výsledkem je... no co je výsledkem? Cosi velmi uvolněného bez jasné průvodní myšlenky), co nadchne každého citlivějšího jedince? Zelená je možná barva naděje, i když pochybuji, zato fosforová na mne působí celkem toxicky. Postrádá to smyslu. Ságy psané tisíciletým inkoustem oceánů, no to snad ne. Když už si libuješ v prázdné megalomanii, tak na stupnici tvrdosti najdeme i tvrdší kámen než žulu. Máš tam jeden překlep - nebezských. Konečná otázka zní: co nabídl autor nového, objevného, chytře zpracovaného? Připadne mi to trochu instantí polívku. No a tak dál.
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 2.5.2002 > Golden Norek> s tou zelenou jsem vyjadřovala naději, že třeba autor napíše něco lepšího.. :-))
<reagovat 
zoly (Občasný) - 2.5.2002 > Mily Foxi,musim s Goldenem souhlasit...copak se deje??!
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 11.7.2002 > Goldene jsi plytkej jak vyčpělej rum. Mám snad napsat přirovnání k diamantům? Hele už jsi někdy viděl skály na útesech z něčeho takovýho? Asi bys měl víc přemýšlet, než napíšeš takový hovna, co jsi tady vyblil.
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 19.9.2002 > R.Samildanach> Zdá se, že má kritika nevyšla naprázdno. Nebudu reagovat na Tvé výzvy, jelikož se ubírají marným směrem. Raději si přečtu něco nového od Tebe, co jsem ještě nečet.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 4 5 6 7 (10) 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 27 28 29 30 31 32 34 35 36 37 39 40
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter