Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Proč chodit žebrotou z kolekce De todo un poco
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 13.2.2009 (11:57:14)
další ve sbírce>
Jsem jen loutka z města.
Provázky zamotaly mě
v síť
co krunýř vytvořila.
Síla mi zbyla.
Budu se za city rvát.
Žít.
Smát se.
Tancovat.

Nepůjdu žebrotou.
Proč sbírat ztvrdlé konce
rohlíků a vek,
když chuť mám na čerstvý chléb.
Sama si ho upeču.
Uteču…
na louku impresí.

Mluvte na mě všichni.
Klidně kaktusové ostny
vpichujte mi do těla.
Poslouchám jen ozvěnu
ve své duši…
a ta je nádherně znělá
.


Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 13.2.2009 > hodně zdaru
:)
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.2.2009 > jojo, chce to na jarní louku impresí :-) sám si vařím, sám si peru ... že ;-)
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.2.2009 > anae> :-) to sedí...někdy si to říkám též..:-)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.2.2009 > "... -(( ...-add 2. strofa především )) hm, no jo; -tuhletu

důvěru (( -z "mladistvé pýchy" snad -u mne- pocházející? )) v to, že "svůj chléb" si "přinejhorším" vždy budu schopen "upéci alespoň sám", tu jsem měl dlouho; -ale ono se to někdy může i tak "semlít", že to zrno dochází...; -to pak člověk vezme zavděk i "ztvrdlými konci rohlíků a vek", neboť, málo platné, toho našeho "oslíka", co nás tu má nosit po světě, to naše tělo, na té "louce impresí" bohužel nenasytíš; ... :-)).
."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.2.2009 > Zeanddrich E.> za pravdu Ti dám...ale neber mi všechny iluze....někdy je opravdu potřebuju...
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 13.2.2009 > ozvěna možná, co původní zvuk?
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.2.2009 > miroslawek> 

původní zvuk.....akustická kytara podkreslená latinskou rytmikou...a ozvěna..podobná možná  jemnější..

 


<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 13.2.2009 > Mbonita> to jsem rád, že si rozumíme
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 13.2.2009 > Moc příjemná básnička!
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 14.2.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
smetana (Občasný) - 13.2.2009 >

provázky?? možná chapadla, lepší je prevence!! Za mnou z CD řádí Aldi Meola s jeho partičkou a podpořeno vzpomínkou - ozvěnou na tehle koncert živák, to udělá slušné latinské peklíčko.

ještě - a  co když je někde blízko i jiná, duše nádherně ozvěnou znělá?


Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 14.2.2009 > smetana> pak se jedná o souznění:-)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 16.2.2009 > Z mladistvé pýchy upeču chleba.Já bych jej připálila.
Z mladistvé pýchy nebudu odevzdaná ostnům kaktusů...
on život zasadí ránu dýkou.Jo.Jo
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 14.2.2009 > Líbí se mi revolta "sama si ho upeču". A dáš mi kousek, když budu utíkat s tebou? :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 15.2.2009 > Michelle> sestři Tobě třeba celej..
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.2.2009 > Mbonita> To zase nemusí bejt, to nesním a zbytek by mi překážel v běhu, ale díky
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 16.2.2009 > "..."nedá mi to"; ... :-)).

."
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 16.2.2009 > "... -"nedá mi to"; ... :-)); -"teprve teď" to vidím jako "celek" -a dost dobré, jako většinou u Tebe, ostatně.

."
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 17.2.2009 > taky nežebrám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
samodiva (Občasný) - 19.2.2009 > Město jako peklo. A přece se ho všichni bojí vzdát. Nechápu...
Body: 5
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 23.2.2009 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 10.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 20.7.2009 > no jo, opravdu, ty jsi jako autorka seifertovský typ. ale máš v těch textech tu ženskou energii navíc. vůbec, když to tak sleduju tady a na písmáku, se mi zdá že přichází období básnířek, protože kromě toho, že uměj s jazykem všechno, co chlapi, mohou k těm slovům přidat ještě něco navíc a taky být opravdovější. a ty, které mají i smysl pro humor a ironii, ty sou na tom vůbec nejlíp. taková byla třeba S.Plath.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 20.7.2009 > whispermoonlite> pravdou je ,že i lehce humorně ironické škrábnutí dělá v psaném textu svou práci..a to jak u mužů,tak i u žen,jen my ženy to umíme lépe v závěru ohladit .-)
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 21.7.2009 > Mbonita> no potěš pánbůh, jak jsou tvá slova sugestivní. jako bych to ohlazení na sobě cítil až fyzicky, když čtu tvoje věci.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 21.7.2009 > whispermoonlite> pokud je vjem pak až tak sugestivní..nemohu si jako autor přát více...a děkuji.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 22.7.2009 > Mbonita> nějak tak to bude. ten vjem je někde mezi fyzickým a mentálním, a snad i emocionálním, v tý neurčitý sféře jemnějšího těla. akorát, že přes fyzický symboly se to líp vyjadřuje. představuji si tvá slova jako nehmotnou ruku, která prochází mým vnitřkem a z hran a ostří dělá zaobliny a ještě za sebou nechává takovej zvláštní tichej polštář. někdy se to tak trefí, to si autor ani čtenář nevyberou. a může to bejt i dost návykový. často se taky stává, že si po určitý době člověk tu látku naučí vyrábět sám. někdy se stane, že s tím návykem musí žít. to se ukáže po nějakým čase. zvlášť na internetu to z tohodle pohledu dost klame a obrana je ještě chabější než mimo něj, protože tu chybějí přirozený bariéry a spousta informací se musí dotvářet projekcí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 (38) 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter