Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlad
Autor: Sm. (Občasný) - publikováno 9.4.2010 (09:22:35)


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 9.4.2010 >

líbí..ještě se skýtá otázka, zdalipak je to chutné...?

 

Vypadá to jako mandarinky


Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.4.2010 > asi to bude "slaďoučký"
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 9.4.2010 > hlad má ta lžíce? :0)Zajímavý nápad, provedení jeden bod.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 9.4.2010 > ha-díky Vám jsem objevila vosu,teď mi to teprv dává smysl
Body: 4
<reagovat 
jamala (Občasný) - 9.4.2010 >
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > jamala> No jasně další rozdvojená osobnost, už jsem tě čekala.
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> táhni do prdele Píčo a nevotravuj!!!
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 10.4.2010 > jamala> Prosím o slušné vyjadřování, nenapadání komentujících. Osobní problémy si vyřiďte v interních zprávách, ne veřejně pod pracemi jiných autorů. Děkuji. ______________________________________ Všechna zde publikovaná díla podléhají autorskému zákonu: Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > jamala> ...nic jiného jsem od TEBE nečekala ;)
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 10.4.2010 > JARO> hezký kecy, tak se postarej ať nikdo idiotsky nekometuje moje hodnocení - já budu hodnotit, jak chci!!! Jasný?
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 10.4.2010 > JARO> reaguju pouze na idiotské poznámky mého hodnocení!!!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > jamala> 

Vše se dá vyjádřit slušnou formou, což je ti evidentně cizí. Hodnoť si a komentuj dle své libosti. :-) To ti nikdo nezakazuje, já jen napsala slušně svůj názor, máš to poněkud popletené...  :-(


<reagovat 
ich (Občasný) - 9.4.2010 > tak jednička od Vězy u takovýhle fotky mě teda dost překvapila, ale koukám, že jste se odvážil kritizovat, tak to máte.......(smajlík)
Doporučil 
<reagovat 
 Sm. (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Modří už vědí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Ty mě sleduješ na každým kroku  (tumáš smajla), no bodejť by taky ne, kdyžje to vše ve tvé režiji. Já to říkám pořád.... kolik jich ještě povoláš??   No jasně, fotka mě nenadchla a tak hodnotím stejně jako autor u mě - tedy bez vysvětlení co je špatně. Ale pro tebe tak učiním. Fotka nese název hlad a vosa, která ujídá, není v podstatě vidět, takže se vše míjí účinkem. Autor/ka je trvdý kritik, ale nejdřív by měl začít u vlastních fotek. Snažím se jen poukázat na tuto skutečnost.... ,mno.   ;)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Sm.> Můžete sloužit (Vy a ribizus) jako poučení pro ostatní - zde se nedávají jedničky - nebo doknonce rady - ale smajlíci a déčka.... Tak tumate, ať od Vás příště taky neschytam jedničku... :-)))))))
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Myslíš, že tu všem, kdo Tě nehodnotí kladně nejdřív dám echo, aby to tak udělali a oni mě slepě poslechnou? To by bylo krásné - Wisteca všemohoucí... Každopádně lžeš a tothle je křivé obvinění...
<reagovat 
 hodná dušinka (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Jen pro upřesnění - pojmenování příspěvku je sémanticky dosti využitelné, protože konotací na pojmenování může být mnoho (v tomto případě nejméně dva) a to, že nejde vosa vidět, neznamená, že by nebyl splněn účel příspěvku, resp. sémantický rys názvu, protože hlad jako denotát vyjadřuje samozřejmě potřebu jídla a potrava zde vyobrazena je. Kdyby byla vosa primárním objektem názvu, bylo by to rázem jiné, nicméně zde samozřejmě objektem není - je pouze další, nikoli nezbytnou, metaforou, čili argumentace, kterou jste uvedla, je naprosto mizerná. To jen tak na okraj, když už chcete slovně hodnotit, využívat jakousi vaši podivnou estetiku, trochu polemiky neuškodí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Ano, ano a tvůj milý rybizus :D.... Ani on nemá zdaleka dokonalé fotky a s chutí rozdává bez vysvětlení chyb jedničky druhým. To víš, jak se do lesa volá.... Až uvidím dokonalé fotky u autorů, kteří dokonalost vyžadují, moc ráda jim vysázím pětečky, to slibuju.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Páni, ty se nějak durdíš, on se člověk za pravdu často zlobí co???   Neřekla jsem že všichni, nepřekrucuj má slova, jen říkám že takové kamarádství je fajn věc a podle toho jak se zpětně vracíš i dál dozadu přesně k fotkám kam mi najednou někdo, kdo si mě nikdy nevšímal sází jedničky, je to přinejmenším zajímavé. Na takové náhody se těžko věří... Neumím si představit, že si každý den procházíš zpětně všechny moje fotky a kontroluješ, zda mi někdo nebodoval a něco nepřipsal, aby jsi si mohla hned rychle přisadit a zareagovat....  :D Takže příště si dej pozor a už se tam raději nevracej, nechceš- li vypadat "podezřele", jinak si to o tuto domněnku přímo koleduje, no..   
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > hodná dušinka> Jj, tohle mám nejradši, blbou fotku okecat soustou rádoby inteligentních slov.  Možná na to někdo skočí, ale kdo to má v hlavě srovnaný, tuhle kamufláš prokoukne, to je starej trik. :-)) Apropo, "hodná dušinko", tvoje pravá přezdívka je která, rozdvojená osobnost?? Źe jsi se přihlásil/a jen proto, aby jsi mohl/a použít za svůj přispěvek mou fotku, kterou jsi pěkně zprznil/a. Myslím že je tohle nepřípustné, ví o tom v redakci??? Fotka s kohoutem je můj příspěvek a ty si ho nemůžeš, ač upravený vydávat za svůj!! Tak jen tak dál, pobavila jsem se. Kolik ještě vyleze švábů z děr? :D Jo a nezapomeň honem přispěchat příště, až se budeš snažit mě ztrapnit, bohužel ale ztrapňuješ jen svou osůbku.! A to dost!!
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Koukám se kolem sebe a vidím, že nejsem sama, kdo u Tebe narazí na problém, když napíše názor. Je zajímavé, že dokonalé fotky vyžaduješ jen u lidí, co se odváží upozornit na nedostatky (ti co Ti sázej pětky popř. déčka nemusí mít ani fotku - to jsou asi ti největší znalci od kterých se kritika - pozitivní - bere co...). Jestli si dobře vzpomínám, tak u jedný fotky jsem si dovolila napsat názor a opáčila jsi mi, proč že nedám jedničku bez zbytečnejch řečí, když se mi to nelíbí...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Prosím? A nenapadlo tě třeba, že když někdo koukne na jednu fotku, že se podívá na celou Tvojí galerii a ohodnotí i starší věci? Mě se to taky stává, že u starejch věcí mam nový hodnocení...mám někoho začít obviňovat? Když napíšeš, že je tu všechno v mý režii, tak jak to mám chápat? Proto ty otázky a za nima otazníky...To není překrucování, to je věta tázací....
<reagovat 
 hodná dušinka (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> To je jen čistá argumentace, nikoliv "rádoby inteligentní slova" - když už, Vězo, argumentuješ a ty argumenty jsou nesmyslné, tak je jasné, že tě někdo opraví. Moje dušinka zde nenapsala vůbec nic o kvalitě fotky, jen opravila hloupost, kterou jsi napsala. Sémanticky (to je obsahově/významově, abychom se nevezli v nějaké vesnické protiargumentaci, moje milá) není na té fotce nic špatného, protože i fotka nese nějaký sémantický rys, že jo, stejně jako dopravní značka nebo obranné obrazce na exotických rybách. Jednáme neemotivně, pouze opravujem tvůj nesmysl. Jinak fotku jsem nezprznil/a, nýbrž naopak dostala ty prvky, které jí naprosto chyběly, ale to už rozebírat nebudu, protože jsem dušinka především hodná . Rozumíme si? :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Ne, ne moje milá. Pořád vysvětluju, že hodnotím víc pocitově, než technicky, jak je tomu na Totemu všeobecně. Ale najdou li se jedinci, kteří vyžadují dokonalost od ostatních, vyžaduji ji já od nich. Ostatní si vystačíme víc se srdečním hodnocením našich fotek, jde nám především o obsah. Myslím že jedině tak je to "rozdělení" spravedlivé! A tobě jsem to napsala jen prototo, že patříš mezi těch pár rýpalů a to nesnáším. Nenechám si líbit od nikoho jízlivé narážky, hraničící občas až s urážením. O nedostatcích fotky si ráda s každým popovídám na slušné neutrální úrovni. Pokud cítím to co jsem popsala, nemám si s tím člověkem v podstatě co povědět, bohužel. A znovu opakuju, kdo vyžaduje dokonalost, musí ji sám vytvářet. Tak to vidím já. Konkrétně ty, si do mě přijdeš rýpnout jak jen to jde a nejen pod mýma fotkama, navážíš se do mě v podstatě všude. Čas od času vylezeš, jen aby jsi se potěšila rozbrojema, které záměrně vyvoláš. Je mi tě líto, evidentně nemáš nic užitečnějšího na práci... :-(
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Ale jdi, nepřekrucuj to zase. Ty se vždycky rychle přiřítíš jen tam, kde si někdo zrovna přisadil ve tvém "tónu" a ne proto aby jsi hodnotila, ale aby jsi si dopřisadila. Tak tě jen upozorňuju, aby jsi to nedělala přiště tak okatě...  Hele, je to celý o ničem. Já nevím, proč tu takhle ztrácet čas blbovinama, ne? Bavíme se pořád dokola a nikam to nevede, alespoň pro mě tedy určitě ne....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > hodná dušinka> Ano ano, rozumím ti a tobě podobným velice dobře, to mi věř. A zase žvásty a žvásty. Chááááááá, se bavim, fakt.  A to nemáš vlastní tvorbu, že musí nestydatě krást fotky jiným autorům??!!
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Seš na omylu, já se chovám stejně jako před cca pěti lety, kdy to tu takhle fungovalo - když vložíš fotku, hodnotí se fotka. Vy "pocitáři" máte dobrej pocit z fotky už jenom podle toho, kdo jí vloží a to je blbost, to neni o fotce (básničce, malůvce....). Mě furt káráš, jak jsem na Tebe zlá, ale přečti si to po sobě, vždyť mě neznáš a obviňuješ mě z takovejch hnusáren, že si až řikám, že je to nějaká divná legrace. Urážíš mě, navážím se do Tebe všude? Co to zase znamená? Já se rozbrojema netěšim, mě jen děsně štve, co se tu z toho stalo a fakt nejsem sama. Na totemu se dřív pocitově nehodnotilo - šlo o řemeslo, talent, píli a estetiku, teď jde o smajlíky, kamarádíčky a galerie fotek z dovolených....
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> O čem mluvíš konkrétně? Jestli jsem Ti ohodnotila fotku, kterou jsi vložila před třema dněma, tak je to trestný? myslíš tu, kde jsem napsala, že mě zaujala víc ta diskuse?
<reagovat 
 hodná dušinka (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Proč žvásty? To moje duše nechápe. Proč máš vnitřní potřebu tohle nazývat žvásty? Já tě nechci nikterak urazit, nestačí přiznat, že jsi opravdu napsala jen pár slov jen pro to, aby jsi měla NĚJAKÝ, byť sebenetrefnější, názor? To je zločin v tvém světě se mýlit? To by byl pak zajímavý námět na fejeton o kýči. :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Mýlíš se, pocity jsou o obsahu fotky, nikoli o autorovi. Naopak tohle praktikujete "vy", jen protože vám někdo nepadnul do oka, sázíte jedničky. Netvrdím o svých fotkách, že jsou dokonalý, to zdaleka ne a mám se ještě hodně co učit, ale tohle od "vás" taky často není objektivní. A  mě potěší, když moje fotka potěší třeba jen jednoho člověka. Když nikoho, vidím že je špatná natolik, že ji smáznu... Podívej, já s tebou jednám, jenom jako ty se mnou. Jak kdo ke mě, tak já k němu. Řekla jsi si o to sama a opakovaně. Tvé rýpání jsem snášela už z dávnějších dob, jen se poslední dobou stupňuje. Děláš to většinou šikovně, zpětně u fotek, aby to nebylo tak nápadné, ale děláš to. Štve tě/vás co se tu "z toho stalo"? Jste bozi, máte právo řídit ostatní lidi??? Nechápu kde se to ve vás bere??! Jen lidi samotní si server vytvoří, uzpůsobí se chod jim samotným. Prostě většině, tak to funguje všude. A věř, že kdo to pozná, není k zahození srdeční hodnocení. Nemusí jít vždy jen o "studenou" techniku, jen o dokonalost. Pokud to necítíš, je to smutné. Vím sice jak to myslíš, ale je nefér, že si pořád zasedáš na mě. Nikdy jsem ti nic neudělala a začala jsi ty konflikty vyvolávat ty (bavím se teď o nás dvou). Nevím co jinak na to říct, pokud vás Totem tak štve, vystavujte jinde, ale nikoho nenapadejte. To je přesně ta taktika, vyštvat ty, kteří se znelíbily, utvořit si to podle vlastních představ. A do nich a do nich. Pak tu budeme vládnout my, jen podle svého. Nepřipomíná ti to nějako hroznou diktaturu?? Já osobně diktát nesnáší, a nehodlám se mu podvolovat a to ani tady ani nikde jinde...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> A nejen tady, právě ta diskuze tě zajímala to je mi jasný. Nejde ti o moje fotky. Na každý fotce se dá najít něco dobrýho a něco špatnýho, když člověk chce. Jde jen o úhel poledu. A co se líbí jednomu, nelíbí se druhému a naopak, to je taky normální. Tady ale jde už o jakýsi pokus o šikanu, o vyštvání, o znehucení. Ale to je marný boj, to se nepovede.   Já jednak z boje neutíkám a jak jsem ti už psala, dávám sem i fotky o kterých vím že nejsou dokonalé, jen pro jejich obsah. Myslím že jsem v tomhle nad věcí, je totiž zajímavé sledovat různé reakce různých lidí a je to v podstatě zábavné. Ale nesnáším nespravedlnost, tak jen občas písnu pro změnu svůj názor, mno... :-))  (A ještě jednou, to že ti lezou na nervy i smajlíky, které se používají na internetu všude, to je už na pováženou. S tím bych něco dělala. Oni právě slouží k tomu, aby druhému ukázali náladu, tón a smysl psaných slov. Ale někteří lidé asi city všeobecně nepostrádají. Vadí jim smajlíci, labutě, pocitové hodnocení atd. Inu nejsme každý stejný, ale proto se nemusíme hádat. Já se držím hesla žij a nechej žít. Nidky se do nikoho první nenavážím, neužážím, nepodhodnocuju. Chovám se k lidem slušně, tedy až do chvíle kdy se někdo chová opačně ke mě, pak s ním mluvím pouze jeho řečí).
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > hodná dušinka> Tedy jeden velkej kýč jsou tady všechny ty kydy co se tu vedou, to je fakt, duše milá. :D
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > hodná dušinka> ...... Ještě bych tímto ráda poděkovala redakci za smazání tvého zlodějského počinu. Příště si rozmysli, než bez dovolení použiješ mojí fotku, kterou upravenou budeš vydávat za vlastní dílo - pozor ! na to, jedná se totiž o porušení autorských práv.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> zase lžeš, já Ti snad dávám jedničky? Co mě obviňuješ z věcí, který máš s někym jinym...našla jsi snad universálního viníka? Někdo Ti jednou napsal, abys šla jinam a tys hned opáčila, že je diktátor, já ti nic takovýho nepíšu, ale mam jít pryč a ještě k tomu jsem diktátor? A kde bereš to, že jsem na tebe zasedlá? Jestli cheš někoho urážet a prskat, tak si nejdřív ověř, jestli je to pravda. Zase lžeš a obviňuješ mě z toho, co dšláš sama.... Jak můžeš hodnotit díla srdcem, když se chováš takhle?????
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Nevim, proč mě furt urážíš, kde píšu, že mi vaděj labutě? Nepleteš si mě s někym? Postrádám city? Protože se nerozplývám nad vším? Koukam na to z pohledu toho, jestli je zobrazovaná věc nebo tvor zachycen výstižně a zajímavě, to je fakt hrozně bezcitný....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Už jsi fakt trapná, vše otáčíš, ale to je u lidí tvého typu normální. A nikoho nenazývej lhářem, to je urážka na cti víš. Říkáš nepravdy a vše jen otáčíš proti mě. Trvám na svém, co píšu je pravda, lež nesnáším. Vím, děláš to z pohledu ostatních nepozorovaně, pomalu ale systematicky. Mě je to jedno, pokračuj si v čem chceš, tvoji soukmenovci taky a já si o tom prostě myslím svý. V podstatě to ignoruju.... Se slušnýma lidma se bavím ráda, ale tohle mě už fakt nudí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Nerozesmívej mě, asi máš krátkou pamět... Koukáš jestli je tvor zachycen zajímavě. Co potom ty trapný výmluvy u tvého rozmazaného kotěte, že jsi mu úmyslně ostřila na ucho. To taky nebyla nepravda? To byl vážně úmysl? U tak dobré, přísné fotografky?
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Nejseš slušná, nevím, co překrucuju, obviňuješ mě z věcí, který evidentně nejsou pravda - co ty např. jedničky? kde je ode mě máš? hmmm, ale já jsem lhář co... Svojí čest jsi právě zahrabala hluboko do hlíny...jestli myslíš to zasednutí na tebe tak, že jsem přísná jen na Tebe, tak je to omyl - lež - vyber si (koukni do mejch komentářů klidně).... Paranoia. Nazdar.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> úmysl to nebyl, vyšlo to tak a přišlo mi to zajímavý - budem opět rozebírat moje díla? ach jo.... tak do mě...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Podívej já si to nezapisuju a spoustu fotek jsem promazala, takže ti odpovědět nemůžu. Takdy neříkám že mi dáváš jedničky pořád. Sem tam jen napíšeš něco bez známy a občas si rýpneš. A to rýpání ti zazlývám, o tom se tu především bavím já. To slušní lidi nedělaj. Tečka.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> tohle je výmluva - není nic jednoduššího, než vlést do svý galerie a hodit sem odkazy s jedničkama ode mě - nebo jsou všechny smazané? to je náhoda....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> To nevím, a rozhodně se kvůli tobě nehodlám probírat stovkou fotek a pod každou tě hledat, zvlášť když jsem ty horší promazala. Prostě nevím proč bych to měla říkat, kdyby to nebyla pravda. Ale já se bavím o rejpání a ty to pořád zastíráš něčím jiným.!!! To už jsem ti napsala, když se ti fotka nelíbí, napiš co je na ní konkrétně špatného a klidně jedničku dej. Ale bez vysvětlení a nebo když si jen tak rýpneš, to neberu. Ale už to budu ignorovat. Vidím, že váš spolek se v tom vyžívá, tak prosím, vyřívejte se a kochejte jak je libo. Jen když vám to udělá radost.  čao
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> O kus výš jsem Ti připomínala, že jsem jednou hodnotila a Tys opáčila, ať nic nepíšu a dam jedničku - tu fotku jsi smazala, byl to ten rozmazanej králík.... Rejpu do Tebe to ano (můj důvod znáš) a Ty mě za to hnusně urážíš, takže jsme si kvit. Akorát mi kvalita Tvejch fotek nestojí za to, abys mě tu pak veřejně urážela.....Akorát by mě zajímalo, jestli u mě dokážeš rozlišit, kdy píšu jak řikáš "napiš co je na ní konkrétně špatného a klidně jedničku dej" a kdy rejpu....páč to je o osobnim pocitu, já myslim, že hodnotim, ale asi jsem kolikrát rejpala....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Nenapsala jsem ať nepíšeš nic, ale ať vynecháš ty jízlivý řeči a prdneš raději tu jedničku. Protože, znova opakuju - vadí mi to tvoje rejpání a nesnaž se teď ze sebe dělat svatou. Já tě žádným sprostým slovem neurazila, pouze ti oponuju a píšu jak se chováš ty. Jasně že to rozliším, když se mi nebude fotka líbit, napíšu, poud tedy nejde o někoho kdo se mnou jedná hnusně, pak s ním taky nejdenám v rukavičkách. - tak nejdřív napíšu co je na fotce v pohodě a pak vyjdmenuju nedostatky a HLAVNĚ bez jízlivých v výsměšných poznámek a náznaků. Je to jednoduché.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> OK, uvědomuju si, že ty jízlivý poznámky u mě začaly pramenit z toho, jak zaškrtáváš ten zájem o hlubší kritiku a pak jí odmítáš (oplácíš jedničky atd.) - pak si holt rejpnu - to je ten náš kolovrátek...to se asi nezmění ani u jedný - já budu trvat na tom, že hlubší kritika na totemu znamená kritika díla (technický kvality, originality, způsobu ztvárnění) ne jenom dojmu a Ty budeš trvat na tom, že má jít hlavně o dojem z díla a atmosféru ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Ano i ne. Ano - neshodneme se v pohledu na fotky jako takové. Ne - opět to překrucuješ. Nikdy jsem neoplácela jedničky. A nedělám to ani teď, jen přísněji posuzuju lidi, co přísně hodnotí, vždyť tak to chcete. Nepřihlížím na pocity - u vás - ale na fotku jako takovou na TK. Ale to je hned zle, že. Sami můžete jedničkovat i když je fotka třeba na o něco vyšší známku, ale když se dostane kritiky vám tak prskáte, tak to nechápu. Asi by se vám líbilo kritizovat a aby ostatní přivírali oči nad vašimi chybami. Tak to asi fungovat nemůže. A kritiku jsem nikdy neodmítala, pouze se snažíím o fotce diskutovat a třeba hájit své stanovisko, což by každý autor měl. Proč pořád nechápeš, že mi vadí jen to rýpání a ty si původně začala rovou rýpat. Původně to byly jen strohé poznámky sem tam pod některou mou fotkou a vždy byly pichlavé, na čež jsem se ozvala. Neplsala jsi věcné nedostatky a nediskutovala o fotce, to až později. Z kraje to byly jen rýpance. Pak pár diskuzí - krátkých, semtam opět protkaných jedovatými slůvky. Je to nutný???
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> To by mě zajímalo, co máš furt s těma jedničkama (a to množnáý číslo?), zrovna u mě - já než bych dala blbou trojku, tak to rači okecam slovně a mě budeš dokola opakovat, že sázim jedničky, zatim jsi nebyla schopná to obhájit, tak toho nech, tohle mě fakt štve...Kde bereš tu drzost?
Jo a nutný to neni - za mě ne.
S tim oplácenim jedniček mi to tak přijde, Ty jedničky nedáváš, dalas je poslední dobou jen těm, kdo jí dali Tobě a nepřišlo mi to jako přísnější hodnocení, ty fotky na jedničku nebyly a Ty to víš....

<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Tak to tedy promiň, proč se mám pořád opakovat. Vysvětlila jsem ti to, jak to bylo - s jedničkama i s nejedničkama i s tím ostatním. Ostatně to víš sama. A jedničky, které jsem rozdala - byly podle mě zasloužené, jinak bych je nedala. Víš dobře že i tobě jsem dala pětku u těch koček a taky bych podle tebe ze zášti nemusela. Taky si třeba nemyslím, že fotky u kterých jsem dostala jedničky jsou na jedničku, ale třeba na trojku. To je věc názoru. Chell se mnou taky vede sporné diskuze a dala mi dnes jedničku, pak vložila fotku a taky jsem jí tu dnešní ohodnotila spravedlivě trojkou. Vypsala jsem i proč jsem tak učinila. Takže se mě nesnaž osočovat něčím, co není pravda. Když je fotka dobrá ocením ji dobře, když mám někdo s přísným měřítkem sám špatnou fotku, pak si třeba občas zaslouží i tu jedničku. To už ale nezáleží na mě ale na autorovi a na fotce samé, to neházej na mě.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Cituji: "Sami můžete jedničkovat i když je fotka třeba na o něco vyšší známku, ale když se dostane kritiky vám tak prskáte, tak to nechápu." na tohle jsem reagovala, protože to já nedělám a nechápu, proč jsi mi to napsala....a nevšimla jsem si, že bys to pak nějak vysvětlila....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter