Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Prchavá chvíle z kolekce Ozvěny
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 13.5.2011 (22:31:01)
další ve sbírce>

Díváš se

do pokoje

otevřeným oknem

až mráz běhá po zádech

jak upřeně

bez hlesnutí

pozoruješ

- každovečerní rituál

 

Nad něčím zadumaně hloubáš...

Proč mlčíš?

 

Dlouhá stříbrná nit

 - snad tvá myšlenka -

se snesla na parapet

 

Prchavá chvíle

- nelze uchopit

 

Chci se tě dotknout

pochopit tvé zastavení

zamyšlení

ale ztrácíš se mi

 

Mraky nad hlavou

těžknou

 

Prší...



Poznámky k tomuto příspěvku
martinik (Občasný) - 14.5.2011 > jak to děláš, že máš nad sebou tolik jasných hvězd, když jsi motýl. A jak víš, že se dívám? Dívá? Díváme? Dívají? Tak radši zhasni. Dobrou noc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 14.5.2011 > martinik> Hvězdné nebe nade mnou.... ;o) Mám ráda hvězdy, mám ráda oblohu. A jak ty víš, že jsem ještě vzhůru? ;o) Přeji dobrou noc a děkuji :o)
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 14.5.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 15.5.2011 > tajemství> Děkuji moc :o)
<reagovat 
Anděla.Čertíková (Občasný) - 15.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 15.5.2011 > Anděla.Čertíková> Andělko, mnohokrát děkuji :o)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 15.5.2011 > četl jsem to dvakrát - zvláštní nálada - podmíněná i zvláštním pozadím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > kouzelný človíček> Človíčku, děkuji moc. Má nálada byla zvláštní, když jsem toto psala :o)
<reagovat 
lenulela (Občasný) - 16.5.2011 > skvěle dýchla atmosféra .. a sedla 'zvláštní nálada' jj    
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > lenulela> Děkuji moc, jsem ráda, že nálada sedla ;o)
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 16.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > palosacek> Děkuji mnohokrát :o)
<reagovat 
farišta (Občasný) - 16.5.2011 > voyeur? tak zatáhni žaluzky a je to:-)))
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > farišta> :-D Jj, jinak bych se asi nevyspala ;o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 15.5.2011 > jj, jak často vy ženy dokážete to samé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > Bajata> Ahojky, copak teď přesně myslíš, aby nedošlo ke komunikačnímu šumu? ;o) Měj hezký den a děkuji :o)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.5.2011 > le.papillon> Ahoj Lee, žádný komunikační šum :-), popsala jsi jen krásně jednu situaci. Musím rozebírat dál?
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 18.5.2011 > Bajata> Nene, nemusíš, já se jen ptala :o)
<reagovat 
zMraku (Občasný) - 17.5.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 18.5.2011 > zMraku> Děkuji mockrát :o)
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 19.5.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 19.5.2011 > Impresse> Děkuji mockrát, milá Impresse :o)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 16.5.2011 >

myslím, že by se to dalo celé vyjádřit méně popisně, a hlavně stručněji

 

3+


Body: 3
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 16.5.2011 > ariel> Ahoj, děkuji moc za hodnocení a komentář. :o) Možná se do dalo vyjádřit stručněji a jinak, ale já jsem to cítila takto, tak jsem to tak napsala. Každopádně ale díky za připomínku. Hezký den přeji :o)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 20.5.2011 > le.papillon> Jak říká Jirous: "Na to ti sere pes, žes to tak cítil, de vo to cos napsal, ne cos cítil, to nikoho nezajímá." :-) Teda doufám, že cituju alespoň zhruba správně.
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 20.5.2011 > Uther Pendragon> No jo, Jirous, Bondy atd., to jsou kapitoly samy pro sebe, ovšem jejich poezii bych se nerada přiblížila, sice má něco do sebe, ale není blízká mé křehké duši. :o) Vyjádřím se tedy lépe - měla jsem potřebu to takto napsat, proto to tak je, tečka. Nemluvě o tom, že to moje "cítila jsem to takto" patřilo k formě sepsání, ne k obsahu... :o) Nechci to víc rozebírat, prostě je to tak napsáno. Někomu se to líbit může a jinému ne, to beru a názor druhých ctím, nebudu jim ho vymlouvat, jsem vděčná za každou připomínku, ať je jakákoliv, ale nechci dokola vysvětlovat, proč to tak je napsáno, berte to jako autorský záměr. :o) Přeji krásný den :o)
<reagovat 
Navatron (Občasný) - 7.7.2011 > Paráda, působivé.
Body: 5
<reagovat 
cogergsum (Občasný) - 10.12.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 6 7 8 10 11 11 12 (12) 13 14 14 16 17 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter