Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Nevěrná z kolekce Ozvěny
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 26.4.2013 (01:22:09)
další ve sbírce>

Mezi prsty svíráš

poslední úlomek bolesti

z mé roztříštěné duše

v němém úžasu

zaplétáš ho na jediné volné místo

v notové osnově

a hledáš vhodná slova

 

Dohráli jsme...? Nevím.

Prohrála jsem.

 

Poznala jsem

jaké to je být…

a ty také…



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 26.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > lada34> Moc děkuji :o)
<reagovat 
Marten (Občasný) - 26.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > Marten> Děkuji moc za návštěvu i hodnocení :o)
<reagovat 
cogergsum (Občasný) - 26.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > cogergsum> Mockrát děkuji :o)
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 26.4.2013 > pozadie nádherné, dielo ma však minulo úplne
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > Path Adamski> Děkuji moc za reakci, cením si upřímného názoru. Ne každému vše sedne.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 26.4.2013 > zvláště první sloka, celek děsivě nádherný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > František Vyrut> Děkuji mockrát za zhodnocení i zastavení :o)
<reagovat 
čtenář bůch - 26.4.2013 > polopatické, popisné, je cítit, že tomu sama věříš, není to není báseň, ta tě musí ke konci zvednout, tento text tě nezvednul a pokud jej píšeš, máš zrovna jenom jej, je to možná jediný chlap, kterého můžeš mít totálně, tak toho hleď využít, je škoda, že tomu věříš TAKTO. Sedni a piš znovu, máš a to, začátek byl slibný, vyfakuj ty hajzly.
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > čtenář> Jedna z nejzvláštnějších reakcí, které jsem tu kdy dostala. Snad jsem si ze slov vzala to, co je přínosné. Většina básní, které tu mám, ale ne všechny, jsou nějaké příběhy. Mé nebo cizí, nějak zpracované. Každý si to vyloží po svém. :o) Báseň přepisovat nechci, nedělávám to obvykle, už jsem to tu kdysi někomu psala, pokud vezmu znovu stejný námět, vznikne jiné dílko, takže se pak nedá srovnávat s tím původním. Ale děkuji za podnět a názor. :o) Snad nějaká budoucí báseň nebude tolik rozjitřovat. :o) Hezký večer.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 27.4.2013 >

Napsáno s citem, životní zkušenost. Neříkám, že dobrá. Bohužel většina ji má...

 


Body: 5
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > Michelle> Děkuji moc. Máš pravdu, většina lidí si tímhle někdy prošla...
<reagovat 
Čtenář - 29.4.2013 > Trochu instantní lyrika. Jak řekla Pat: Pěkné pozadí. Typicky ženské a po staletí stejné, dodávám. Ale kde je báseň?
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > čtenář> Děkuji za komentář, cením si upřímnosti. Zvážím to, ale nevím, jestli bych chtěla zrovna na této básni něco měnit. :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 6 7 8 10 11 11 12 12 13 14 14 16 17 18 (19) 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter