Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.12.2020 (13:09:16)




Emancipace lidské společnosti není vůbec jednoduchá věc. My lidi se dáme počítat jako novodobá populace inteligentní humanoidní rasy na tomto světě, která vznikla před cca půl milionem let.

Půl milionu let je pro naši Zemi jakožto planetu vůbec milník, protože sem tou dobou dolehly události kardinálních bojů mezi Galaktickou federací, vyššími autoritami a Drakoniánským impériem. Od doby cca půl milionu let před naší dobou se tato záležitost na naší planetě řeší víc, než kdykoliv předtím.

Tím chci říct, že jestli se před lidstvem nacházely na této planetě populace modrých tvorů, hanumanů, inteligentních paviánů s křídly, případně dalších fantastických populací, tak pokud tu pravěký člověk existoval, tak v jakési druhotné roli a lidská populace jako taková souvisí s příchodem "Annunaki" Elohim a Nefilim před 500.000 lety cca.

Lidtvo vzniklo jako genetický pokus Annunaki Nefilim. Nefilim jsou cosi, jako bio-roboti. Jsou to bytosti původně Elohim, kterým se probourala do mozku temnota natolik, že ztratili individuální vědomí a stali se bio - roboty temnot a loutky Drakoniánů. Annunaki Elohim - galaktická federace - si toto dlouho nebyla schopná připustit, až vše vyvrcholilo boji mezi Annunaki Elohim a Nefilim cca 10.000 př.n.l., při kterých tuto děsivou realitu zjistili a což je prý údajně popsáno v jakémsi indickém eposu. Tyto informace mám ze svých vlastních zážitků, nebo komunikace s alieny. Fakt, že Elohim dlouho zčásti věřili Nefilim a nebyli si vědomí jejich působení bez vlastního myšlení, čistě jako bio-robotických nástrojů temnot, to zasadilo Galaktické federaci také mnohé komplikace a prohry. I pro mimozemšťany z Galaktické federace byla multidimenzionání válka o „vše“ na tomto světě v mnohém obrovská deziluze a šok z vlastní naivity. Zlo, kterému jsme čelili, bylo enormní a bylo tak velké, že všichni viděli jen špičku ledovce.

Nefilim - loutky Drakoniánů - vymysleli lidi jako schválnost - urážku na duchu - proti Elohim. Měli jsme být otroci do dolů. Jako genetický pokus jsme se ovšem vymkli kontrole a od začátku jsme jevili "nežádoucí" rysy samostatného uvažování a ušlechtilost ducha. Jednoznačně to souvisí s propojením s naší planetou, která je cosi jako pohádková pokladnička a takovým bohatstvím, surovým a nerostným, obohatila lidského ducha.

Duchovně se to dá vysvětlit tak, že Stvořitel obohatil a geneticky "vystlal" tu nebohou bytost – zamýšleného otroka s vysokou citlivostí - člověka - vším tím, co potřebuje, aby se takovému zvěrstvu a ponížení ubránil.

Samozřejmě lidstvo prošlo za cca půl milionu let nejedním příběhem.

Poslední radikální předěl byl pád Atlantidy, kdy se lidský duch dimenzionálně propadl v éře Lva kvůli "velkoleposti" a "vypiplanosti" a malé schopnosti se gangstersky, drze a neučesaně ubránit.

Ve věku vodnáře to již dokážeme a s nablblým Drako-iluminátským-impériem se nemažeme. Zatím tedy v časoprostorovém kontinuu přes planetární systém a ve slunečním systému, kde reálně hlídají dobytý prostor mimozemšťani z Galaktické federace. Lidstvo se z otroka emancipuje na vnitřně integrovanou bytost. Až pochopí několik věcí, setřese společenské struktury Drako-iluminátského impéria. Je to jediná možnost, co s námi. Elohim totiž otroky nepěstují a zničit nás se jim nechce :) a Nefilim jsou poraženi. Navíc, jestli si chceme hrát s jadernými zbraněmi, tak jsme přítěž pro široký galaktický sektor. Cesta pro lidstvo vede jedině dopředu. Není cesty zpět.

Proto, hurá do nového věku!


Poznámky k tomuto příspěvku
PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > Bohužel jsem toto utopické oselství nedokázala umístit jinam než do seznamu rubrik. Tento server byl navržen drako-imperialistickým řádem záškodnických drako-redaktorů, kteří usilují o nadvládu nad vysokofrekvenčním kulturním myšlením.
<reagovat 
PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > Dáma na obrázku kadí. Tzv. bočním výhozem, kterým původně byli vybaveni všichni vyšší členové mimozemské populace, před tím, než se stali obětí mocenských ambic drako-impéria pod vedením hajzla zvaného Mukaki Ce'n-tr Sraatch. Po solárním záblesku budou všechny vytřízené vyšší bytosti opět kadit bokem.
<reagovat 
PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > Jen pro představu, aby i nízkofrekvenční mutanti, kteří nikdy nezvládnou přechod do vyšší dimenze lidské matrice, viděli, jak to bude vypadat po solárním záblesku:

pissing lady

<reagovat 
Čtenář - 26.12.2020 > Kdysi jsme totiž neměli dvě půlky, ale tři třetiny. Pak temné války vyvrcholily redukcí vylučovacího orgánu na binární záležitost. Ta teď symbolizuje drako-omezenou logiku, která nízkofrekvenčně štěpí lidstvo. Brzy ale budeme mít zase na výběr, kterou rýhou srát, a lidská matrice znovu pookřeje. Bude to ovšem bolestivý přerod, během kterého nízkofrekvenční zmrdi zahučí bolestivým pádem do nenávratných temnot.

Vzhůru, vzhůru do nové prdele!
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> Hele já se fakt snažila, ale ty seš nespasitelnej kretén. Nedá se nic dělat. Odnese tě pohyblivej písek. Do pouště, kterou vysokofrkvenční bytosti vyhradí nerealizovatelným bytostem. A to jen, pokud přežiješ solární záblesk, což si nemyslím. Přichystej si utěrku na hlavu, zmetku.
<reagovat 
 skleník Zednář (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> Čtenář - 26.12. > Kdysi jsme totiž neměli dvě půlky, ale tři třetiny. Pak temné války vyvrcholily redukcí vylučovacího orgánu na binární záležitost. Ta teď symbolizuje drako-omezenou logiku, která nízkofrekvenčně štěpí lidstvo. Brzy ale budeme mít zase na výběr, kterou rýhou srát, a lidská matrice znovu pookřeje. Bude to ovšem bolestivý přerod, během kterého nízkofrekvenční zmrdi zahučí bolestivým pádem do nenávratných temnot.

Vzhůru, vzhůru do nové prdele!


S NÁZOREM TÍMTO ZCELA SOUHLASÍM
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > To je jediné, čím se dá bojovat - frekvenční úroveň. Prasopsi a hnusoprdové od lidstvu nepřátelských temných entit neumí ani malovat, ani potěšit, ani sepsat nic rozumného.
Umí maximálně tak stvořit "Julu", nebo zmanipulovat mozek nějakého despoty, co nenávidí dobrý lidi.
<reagovat 
Čtenář - 26.12.2020 > ty se Bohuno počítáš do lidí???
tak to je největší fór dne!!!
a ještě si to pochválíš, to je trapný a hnusný!
<reagovat 
Čtenář - 26.12.2020 > Všiml si někdo, že projevy téhle holubičky jsou silně podobné těm Judliánovým?

Neumí malovat/neumí rýmovat, neumí potěšit druhé, všichni jsou zlí, ale já to nevzdám. Mě nezastaví, já budu cmrdlat barvičky/trousit slova dál.

Judla nenávidí migranty, vítače, chvilkaře. Tadle scifka našla nepřátele v Duně.

Taky plodí nesouvislé úvahy plné kokotin.

To je Judla v mladším vydání s frndou. A přesto si jdou po krku. Děcka šukejteee. Fnrdíno, nasedni obkročmo na judlovo kyvadlo a najděte společný rytmus. Ty budeš jeho duševně vyspělejší mentorka, on ti bude vděčně vařit segedín.

Ve věku Vodnáře.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> A nebo se v tobě pletu a nejsi jula - kdo to má v tom anonymním šumu poznat? Ale jsi prasopes, satanista a iluminát, despota a ze zlého impéria.
Je pravda, že jsi nepřítel. Na koho tu mimochodem mluvíš? Chodí sem 5 lidí.
Takový jako ty nemám ráda, vedu proti vám válku. Starý despotický satanistický bezvěrci.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > No super ... někdo se mi naboural do účtu. Dát si heslo "vzduch" fakt nebylo moc rafinované :-D

Tak buď mě nesnáší někdo z redakce, nebo to někdo prostě prolomil. Já nejsem "hacker".
Stoprocentně je to někdo z iluminátů, který mě nenávidí. Kdyby v tom měl i mimozemskou podporu z Drako-impéria, nebylo by to nic divného.
Nebo je to umělá inteligence.

Holt, síly světla mají vždy nepřátele - ty mám od začátku.


Budu publikovat dál. Těch pár čtenářů, které mám, snad potěším. Jen - snad poznáte, kdy to píšu já a kdy bleje hovna drakoimpérium.

Pod jedním nickem je možné publikovat jeden příspěvek denně. Tak pokud to zítřejší bude drako-blitka a nikoliv pokračování mého tématu s pozitivním duchem a vlastním originálním obrázkem, tak mě zase někdo "hacknul", nebo mám opět nepřítele v redakci, nebo se drako-impérium zase rozpíná.
Normálka.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> To je jediné, čím se dá bojovat - frekvenční úroveň. Prasopsi a hnusoprdové od lidstvu nepřátelských temných entit neumí ani malovat, ani potěšit, ani sepsat nic rozumného.
Umí maximálně tak stvořit "Julu", nebo zmanipulovat mozek nějakého despoty, co nenávidí dobrý lidi.

Člověk aby tady vážně bojoval, co umí.
S touhle zuřivou nenávistí se setkávám často.
Furt je to válka. S největší pravděpodobností s nějakým satanistou, grupičkou iluminátů, nebo umělou inteligencí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jo tak ještě jinak, on mě nikdo "nehacknul", ono je možný, aby se tu dva nicky jmenovaly úplně identicky.

No tak, to je pěkný nadělení. To se sem může nakýblovat každej satanistickej kretén, založit si nick pod mou identitou a mazat tu hovna. Kdo bude poctivě rozklikávat každý takový lidskou rasu zrádcovský hovado a ověřovat si, jestli má taky oduševnělý texty a obrázky?

Tohle udělal někdo, kdo ovládá základy animace, mimochodem hezky mrká jenom kvůli tomu, že má hezký očička, ty ne-člověku satanistická zaprodaná.

Končí vám éra satanisti. Možná vás fakt zabije puls solární :D To neni trestný, si něco takovýho přát. Sluníčko nemůžeš poslat k soudu.

A totem by měl něco dělat s tím, že každý hovado si tu může založit alter-nick se stejným jménem, jako regulérní autor.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> A je to tady.

Jsi nahlášený!

Slečna místo Diaze do služeb povolává svůj nesporný detektivní talent, ale bohužel se šprajcla u rozkošného mrkání, jelikož jí dochází, že až teprve díky mé artbruťácky šarmantní animaci ty její kydy trochu ožily.

Nemáš zač. Rádo se sralo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Takže prasopes je jula! To ty tady znásilňuješ a ničíš všechny tvůrce s nadáním - třeba toho "caesarborgia". Ty pod každým příspěvkem, který má vysokou frekvenci, prudíš a diskredituješ autora!

A to už X roků. Ty seš iluminát, to snad není možný. A teď se bojíš záblesku co?

No hele ... to je otýzka, jak to půjde. Prý to půjde na jednotlivé pulsy všeho možnýho a mezitím vlétáváme a otáčíme se do hlavní dálnice silného záření Galaktického upgrade. 2022. Teď bude teprve 2021.

Ale možná sejdeš už během předběžných pulsů. Probíhá čištění disku. Jestli jsi nepotřebný zastaralý soubor, tak tě to prostě sejme a totem.cz vstoupí do galaktické svobodné éry.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Bude se po roce 2022 ještě souložit?
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Za to, že ti postpubertální klín musí vlhnout u někoho jiného než caesarborgia, vskutku nemohu. Zase vole nepřeháněj tu diskriminační iniciativu, aby první světelný paket nevymazal právě tebe.

Bude se po roce 2022 ještě souložit?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Jako jak to myslíš blbečku? Asi jako většina mužů, máš strach ze ženské svobody a uvědomuješ si, že když nebudeš mít doma jednu v bezprácí, že si nezašukáš? Víš, je to možný, ale to už je potom tvoje věc. Kvůli tvýmu despotickýmu libidu se ženská práva nezastaví.
Takže odpověď je - pokud přežiješ solární záblesk a najdeš si partnerku, tak budeš moct souložit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Promiň, ale nějaký takový zlý fenomén tu vždycky existoval, má to stejnou vibraci, jako ten kretén, co vždycky otravoval caeasorborgia. Ten je teda psychopat, ale ten, co ho otravoval, to je hovado - buď jula, nebo ty-prasopes.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Jo a ty kreténe - diskriminovat se musí - tentokrát se systém otáčí proti vám - diskriminačním despotickým satanistům, kteří terorizovali hodný lidi s otevřeným vědomím. A ten záblesk je záruka práva. Že bych spadla tak rychle na tvou frekvenci, když jsem se podílela na vítězství světelných sil, to je asi málo pravděpodobný co? Já nenávidět můžu - ty máš držet držku, abys přežil :D
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jak to myslím? Jako že se mi ztopoří úd, ty obdivně vzhlédneš do nečekaných výšin, uctivě poklekneš, jmeš se masírovat jej přes trenky, které mi pak stáhneš. Na scénu vstupuje mlsný jazyk. Chytám tě za vlasy a říkám, "nechci kuřbu, ale šuk."

Ty si lehneš na záda a roztáhneš svá sezením u kompu mírně ztučnělá stehna.

"Otočit, na všechny čtyři," zazní z vyšších sfér. Bude to určitě intergalaktický řád, který ti tohle poradí, a ty si dáš říct, to joo.

Vyšpoulíš na mě tři třetiny. Pod nimi se chvěje tvé mutantní dvoukundí.

En ten tý ky dva špalíky, penis půjde do trafiky. Porno časák vybere, na kterou se vysere?

Srdce mě táhne vlevo, kudy do tebe vstoupím. KOnečně aspoň chvilku nebudeš tak dutá. Snažíš se o emancipovaný protipohyb, ale postupně jsi všukána do pasivního mrdacího klubíčka.

Až tě poctím a zkropím horkým semenem, půjdeš nám uvařit čaj.

Zhruba tak to myslím, ty ženské právo nechat se šukat.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Heleď, má se to takhle. Dokud budeš jakž takž poslušná, budeme z mé velkorysosti hrát tu svým způsobem oboustranně podnětnou habaďuru, že jsi víc než šukací port.

Jakmile to přeženeš, poznáš Sílu. Držku budu držet možná tobě, abych tě naučil správné felaci, protože jsi ještě furt uřvané motovidlo.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> Blbečku, zlý skřítku s malým pinďourem, doba se mění, centra moci se přepólují a ty jsi jen světelnej odpad, pokud rovnou nezmizíš v černé díře. Ženy jsou svobodné a budou ještě svobodnější. A nízkofrekvenční chátra tvýho kalibru už si prostě nevrzne. Možná tak při pohybu, kloube zadřenej. Starý hnusný hrbe :-D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> No jasně. Takže pro přítomného čtenáře, který to případně dočetl až sem a nestačil se poblít.

Jde po mě drako-impérium v mozku tohoto misogynského úchyla.

Bohužel je možné, aby tu někdo pod nickem "PřilítliMimozemšťani" publikoval satanistické nesmysly a já s tím nic nenadělám.

Dokud s tím něco neudělá redakce.

Prostě mě tu bude obtěžovat ubožák. Ale já budu publikovat dál!
:-D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Naštěstí publikace příspěvku pod originálním nickem se nedá zfalšovat, takže kdo chce, ten si to přečte, kdo ne, tak ne.

Každopádně tenhle efekt proti světlu jde temnota, je kosmo-realita. Tady je to v přímém přenosu, děkujeme úchylovi z Drako-impéria za názornou ukázku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Toto třeba není můj originální příspěvek, ale píše to nějaký rozjuchaný úchyl. Stačí rozkliknout nick a jak tam nic nemá, nebo tam má satanistický kundoviny, tak to nejsem já, co psala tento příspěvek.
A většinou se zajímá o svého pinďoura.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Ono fakt bude potřeba rozkliknout nick, neboť mezi rozjuchaným úchylem a tebou na první pohled není žádný přesvědčivý rozdíl.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> Rozdíly se najdou.

Mé příspěvky poznáš velice snadno. Stejně jak Jula mám problémy s mě/mne/mně :-D

Nejsem neuctivá vůči ženám (ale ani mužům, takže furt neřeším jejich pinďoury), na rozdíl od satanistického temného řádu, ktery se stále otírá o kundu. I když si nikdy nevrzl.

A za další člením texty do přehledných odstavců, protože nad tím, co píšu, skutečně přemýšlím :-D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Jako jsi drakonián - zase mistr v balanci na hraně. Ty víš, že pod mým nickem nesmíš být jula, ale musíš se snažit. Tak to paroduješ.

Budu muset vydat díl o tom, jak si lidi nemají nechat vysvětlovat kosmické principy od iluminátů, satanistů a vůbec kohokoliv z globálně mocenského systému.

Viděla jsem ten rozhovor s iluminátem. To je strašný. Oni ti vysvětlí, že místo toho, aby šli do sedmé dimenze, tak se vydali do třetí dimenze trápit malá zvířátka a vést s nima krám a ty jim ještě málem poděkuješ!
Maj rádi Jehovu a uznávaj tu drakoniánskou stvůru za autoritu! Zmetek jeden nefilimsko-satanistickej. Prej že já náš pánbíček! Nasrat.
Stvořitele maj za pralátku, ze který si můžou kouzlit, místo toho, aby měli kosmické vědomí za Autoritu nejvyšší.
Prej že se budeme dimenzionálně dělit, že by tady jako darkonián a ti, co mu věří, šli do blbý dimenze a ty hodný do dobrý dimenze a tady ve 3D by zanikl život" To by se jim líbilo, sviním jedněm Drakoniánskejm.

Vidíte?
Darkoniáni musí balancovat na hraně kosmického zákona - jak tenhle vykuk, jak mi okupuje identitu "PřilítliMimozemšťani", co jednak popisuje realitu, ale vždycky pokrouceně, zpraseně, tak, aby to hodilo jiný význam.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Hlavně pozor na tuhle prasoprdnou a hnusopesnou zmatenost. Můj nízkkofrekvenční klon imituje mou expresivnost nahodilým trousením nějakých pojmů, kterými jsem obohatila zdejší svět. :-D

Ale nezapře, že tomu chybí racionální základ, který se temným entitám, s nimiž jsem úspěšně vybojovala multidimenzionální čarodejnickou válku, nikdy nepovedlo umlčet.

Máš to marný, drakoniánskej retarde. Nezašukáš si se mnou ani s nikým jiným. Slítneš do světelné propasti hned po solárním záblesku. Pulsní převrat učiní z tvý matrice dávnej a zlej přežitek. Už máváš? Za chvilku jedeš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřiIítliMimozemšťani> Vyřešila jsem to blbečku novou ikonkou - doufám, že s touhle vrzat nechceš. Je to intelektuálka, protivná.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Takže submisivní prodavačka, která ráda vaří a peče, ale v této poblouzněné době se za to stydí. Mezi záliby dále patří luštění křížovek a sudoku a vykládání tarotových karet :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > čtenář> Já ráda věřím mužům, během multidimenzionální čarodějnické války jsem byla velice frustrovaná faktem, že i nejschopnější muži, se kterými jsem telepaticky komunikovala, neměli dostatečnou rozhodnost a odpal, ve věci zničení Drakoniánsko-iluminátského impéria. Tolik rozemleté krve jim přišlo nechutný. Ale mě ne - byla to na ženu velice dominantní role. Tak jsem ty mužský zachránila, aby mě tady nějakej impotent sexuálně obtěžoval a já mohla v rámci chození do práce a běžných "ženských" prací ještě rozhodovat v multidimenzionálních válkách o tento svět.
Mimochodem, ženy se dočkají práv - za to, co běžně dělají, budou brát plat a zmizí finanční závislost na mužcíh. Pokud do toho ještě budou chodit do práce, budou nechutně bohatý. Myslí se tím péče o rodinu, tou zaplacenou činností.
Mezi mé další speciality patří i ojedinělý zelený svit z očí.
Vyhoň si debílku.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Mlask, mlask, mlask.

Žárlivost je zelenooké monstrum.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> No jasně, to se snažíš být poetický viď a rádoby nad věcí.
Radši si přiznej, že jsi tupej dement, co nechápe mystiku, natož mýtický svit z očí, což je stav, který se mi stal naštěstí jenom jednou a chtěli po mě , abych seřídila jednu vesmírnou konstantu. Naštěstí se mi to povedlo, tak jsem nezdechla.

Přestaň otravovat. Co vymyslíš zítra, abych se ti musela věnovat? Najdeš si hackera? Inteligencí nezaujmeš, šarm postrádáš. Jsi jen úporný satanistický úchyl, když ti budu fandit, tak drakonián, který ví, co dělá a občas se ti staví v hlavě, kde je tolik temnoty, že se tam vejde eminence.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Už začíná obtěžovat ona mne. Jsem tušil, že tolik pozornosti povede k nevyžádanému přimknutí a citovému upnutí.

Tydlety deprivantky no.

Asi ti nemůžu prozradit, co vymyslím zítra, protože by ses neměla na co těšit do té míry, abys pociťovala tohle pnutí to popřít a tím nechtěně odhalit. To by pak nebyla vůbec žádná zábava tě pitvat jak ropuchu.

Tak zase zítra, ju? Připrav si další baterii rádoby mystických žvástů, ať se mám u čeho chichotat.
<reagovat 
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > Jediná opravdová ufonka jsem tady já a doufám, že od teď už o tom nebude nikdo pochybovat. Ufonka kočička, jak jinak by mohla vypadat opravdická ufonka, to snad každe ví, ne?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > PřiIítIiMimozemšťani> Vyliž si. Kdybys nějakou tu kočku od nich uviděl, tak by tvůj imunitní systém asi spustil autokastraci. Některý ty alieni jsou prostě příliš krásný.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kdo je nudla? Kdo je ufonka prokopová? odkud je zendrich, koho políbil martin? Kolikrát bohunka a kolikrát rýp? Miluju to tady.
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář>  Kdo je nudla? Kdo je ufonka prokopová? odkud je zendrich, koho políbil martin? Kolikrát bohunka a kolikrát rýp? Miluju to tady.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > PřiIítIiMimozemšťani> Tak tohle je vážně jak pexeso.
S tímhle může dělat něco jenom redakce, pokud nejsi z redakce.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Zdá se, že se vrchní redaktorka petula nasrala. Tak ted něco uvidíme!
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář> Přesně! Já redaktorka Petula přicházím. A teď něco uvidíte. Moji kundu uvidíte. Z toho se i panic jula udělá třikrát rychle za sebou. JDEM NA TO!
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2020 > https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=C3ZUqqsjnX9KDBdTK1fAP_OKlwAy09ZLbYJmwref6DPvfh46aExABIOmXiTlgzOHtgfwuoAHn7f_oAsgBAqkCk9MrW0nyaD6oAwHIA8kEqgTFAU_QQaBmc3VoBlXBZlnZuywhmwe2xB-oJLQVm_skhhcrJutMcuM84kW2sWcdDObtVdre_iogPcBTv6wrTx23NLhyCUvy-CjsVejvxHZsSGXsYnffLHooJ7F1cPihTSoCo_TT4nN_TEPMh0TgNCJWyGHhbktiir6XN9TQ-0jrEYK0CXpsO3axX0mYhr07-hrbifcC-eBW4rFibp9YGZQKn-byfEdndLp9cfkNCVrLm0se5o8isjcOOJfPVpflax926GBjRR9nwATgmO-YsAOQBgGgBgKAB4GSgJcBiAcBkAcCqAfVyRuoB_DZG6gH8tkbqAeUmLECqAel3xuoB47OG6gHk9gbqAe6BqgH7paxAqgHpr4bqAfs1RuoB_PRG6gH7NUbqAeW2BvYBwHSCAkIgICAEBACGBqxCa1cLWZeGBwwgAoBmAsByAsBuAwB2BMC&ae=1&num=1&cid=CAMSeQClSFh3cADEfxSD2Q4vYmlluxku7bbHv9ow11gX4OHNLoZMngsk7n6VLbMydpsrTKF3KJbNlgYWRktc7DrxOlaaKdKdtKDcd7fguGKGp0uhVZBx14cqeu2g6EaYrKKKU1nYmoEyLxJcDpnJ4sYK44MJgezi-njcryo&sig=AOD64_2W3LMkIoKWfu0vygzDvUmdwLtOxg&client=ca-pub-5439216666921212&nb=17&adurl=https://www.stop-drbani.cz/%3Fgclid%3DCjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb4-Zaofti1sQk-9Vgx3g3jIBOY1m5Q6U-bLctTOgJBoFT9w9_TsmlufzxoCVwUQAvD_BwE
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter