Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Okno z kolekce Světlo
Autor: Blamáž (Občasný) - publikováno 18.12.2003 (00:06:49)
další v kolekci>

Jen tak mě zaujaly barvy.


Poznámky k tomuto příspěvku
ArctosWolf (Občasný) - 18.12.2003 > Barvy,stíny,teplo,hezké.Copak je to za okno?
Body: 5
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > ArctosWolf> Je to v jednom bowling baru... Obyčejné okno do chodby :-) Díky
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.12.2003 > takové věci mám ráda.....
Body: 5
<reagovat 
Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Dej tomu bílé pozadí. Takhle to vypadá vážně pěkně, ale okraje ¨bývaj u takovýchto fotek trochu problém.
Body: 5
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > Jade> zkusím to...
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Blamáž> 

Ď. Sice bych to teď asi bodoval za 4, ale stejně se mi to líbí


<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > Jade> Proto tam byla černá, obraz i vybraný rám tvoří celek... Udělala jsem co jsi chtěl, abys viděl základ... ale myslím si, že když si něco věšíš na zeď taky to není jen tak, většinou použiješ rám. M.
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Blamáž> Jojo, určitě máš pravdu. Záleží hodně samozřejmě i na rámu a "kontextu". Přesto si myslím, že fotka by se měla hodnotit bez nich. BYlo by to potom zkreslující, a některé fotky s rámem by byly zvýhodněny oproti těm bez rámu.
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > Jade> Máš pravdu. Ale na druhou stranu, když si děláš nějakou prezentaci a můžeš si vybrat, proč nevybrat lepší variantu. Ta fotka je pro mě zajímavá jinak než kompozicí... Barvy, plynulý přechod světla do stínu. V reálu nalevo byl hnusný detail, který jinak nešlo zrušit, než udělat zoom. Většinou totiž nedělám výřezy z fotek, ořezávám už v hledáčku při focení. M.
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Blamáž> Barvy a světlo/stín jsou určitě výrazné prvky... Jinak jsem ortodoxní zástupce klasické formy fotografie- tzn. bez digitálních úprav na počítači (což neznamená, že nepovažuji digitální a na PC dopracovanou fotografii za umění. Je to však druh umění, který s původní fotografií již nesouvisí), takže to beru trochu i z tohoto pohledu. pokud je fotka dobrá, získá si přízeň i bez rámů (samozřejmě proč ji neudělat lepší, viď...)
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > Jade> Nezbývá mi než souhlasit, také fotky neupravuji. Hodně váhám a vybírám, než sem něco dám. (uznávám, že tato je jen trochu zajímavá, není perfektní :-))

<reagovat 
 Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Blamáž> Klasik říká: "Usilováním po nemožném posunujeme hranice možného." :)
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 18.12.2003 > Jade> Tak nevím, mám fotit dál? :-))))
Odpovídám jo, protože i když je něco nemožné, focení mě drží už od 10 let... tak se ho nevzdám.
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 18.12.2003 > Blamáž> Určitě foť!
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 18.12.2003 > Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 20.12.2003 > Pop.elka> Díky Popelko.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 30.12.2003 >

Ja ja, moooc pěkné..

Jestli je to výřez, docela by mě zajímalo, jak vypadá neoříznutá.. Jestli ne, tak by mě zajímalo, jak to vypadá v reálu.. :)))


Body: 5
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 30.12.2003 > Velvet> Výřez z fotky to není, fotím rovnou tak, že vybírám v hledáčku, co vyfotím a co ne... takže v reálu to nemám...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.12.2003 > Blamáž> 

Já myslela podívat se tam, kdes to fotila.. :))

Fakt pěkný světlo a barvy...


<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 30.12.2003 > Velvet> Aha, je to jen takovy bowling bar v Praze 1... nevim jak se jmenuje... Ale muzu Ti to zjistit.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.12.2003 > Blamáž> 

Zkusím ho najít! Díky! :)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter