Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Jablko z kolekce Světlo
Autor: Blamáž (Občasný) - publikováno 2.2.2004 (00:31:41)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 3.2.2004 > Jak reklama na Grog de Pommes, co teď nabízej na každý druhý horský chatě...
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 3.2.2004 > xmark> Hm, reklama to neni, jen experiment a kdyz tak je to na chorvatske desertni vino Prosek... :-)))
<reagovat 
Hulís (Občasný) - 2.2.2004 > Zdá se mi to dost oříznuté. To jablko mohlo být vidět celé.
Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 3.2.2004 > Hulís> Mohlo být celé... Dokonce ho na fotce celé mám.
Ale mě se to víc líbí oříznuté.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > koukám, že jsi milcem teplých barev...  i když ten žlutej palblesk je hezky jedovatej...
Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 3.2.2004 > stanislav> Mám ráda teplé barvy. Už jsem se tu s někým bavila, že jsem hnusnej optimista...
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 9.2.2004 > ja myslim ze je orizle perfektne... cele by se mi nelibilo :) fakt ale je ze je to odporne optimisticke a to pozadi moc jasave... kdyby bylo tmavsi, vubec by mi to nevadilo...
Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 9.2.2004 > Kombajn> Když bylo celé, nebylo to ono, chtěla jsem jen zkusit, jestli barva jablka bude podobná tomu vínu. Možná jsem měla udělat ještě jen jablko... Tmavší to být mohlo, to je fakt. Ale to by zase to jabko bylo tmavý. Takhle to odpovídá skutečnosti. To světlo bylo fakt dost ostrý.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter