Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Studie ruky z kolekce Světlo
Autor: Blamáž (Občasný) - publikováno 13.1.2004 (19:21:17)
další v kolekci>

Klikni pro obracenou verzi.


Poznámky k tomuto příspěvku
nude (Občasný) - 13.1.2004 > moc pěkně chycený. I ty barvy...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 13.1.2004 > nude> Díky, nakonec jsem se rozhodla pro BW, protože se mi zdála přirozenější. Je to focené při světle svíček, tak to bylo dooranžova.
<reagovat 
mereg (Občasný) - 13.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
piterko (Občasný) - 13.1.2004 > trosku mi vadi,ze je to neprirodzene dole hlavou, ale ta obrucka sa mi paci.....
Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 13.1.2004 > piterko> Je to studie ruky, ne tela, telo je zde jen jako pozadi.
<reagovat 
 piterko (Občasný) - 13.1.2004 > Blamáž> ok.... ale aj pozadie robi dojem z fotky.. ci nie? :) ...vec nazoru
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 13.1.2004 > piterko> Ano, pozadi pusobi. Zkusil sis to obratit? Ja ano a prislo mi to divne. Ale to je zpusobene tim, ze vim, jak ta fotka vznikla. Vetsinou fotky neobracim, nechavam je v pohledu, jak jsem je udelala. Dam Ti tam odklik na obracenou verzi. Schvalne, jak to bude pusobit.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.1.2004 > není mi jasné, proč je fotka znovu publikována uplně nahoře...
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 13.1.2004 > Lucie> sorry, ale po uvaze jsem zmenila rubriku, nebyl to umysl...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.1.2004 > jenže změna rubriky nehýbe s umístěním ve Vašem prostoru...
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 14.1.2004 > Lucie> Menila jsem jen rubriku, mozna ze se tam automaticky zmeni datum prispeku na aktualni den - ale to asi nebude v poradku, rekla bych, ze je to chyba.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.1.2004 > ne, datum se automaticky nemění, pokud měníš rubriku třeba i zpětně... kdyby byl ještě nějaký problém, napiš mi to přes email
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.1.2004 > nádhera...   ta jemně světlá kůže ve tmě...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 16.1.2004 > stanislav> Diky za decko :-)
<reagovat 
heep (Občasný) - 23.2.2004 > No když jsem si přečet hodnocení své fotgafie od tebe nedalo mi to abych se nekoukl na Tvé práce a záměrně jsem si vybral tuto Sice jsi mi nasadila psí hlavu, ale jsem přístupný kritice, tak že si z toho vezmu spíš pozitiva, ikdyž bych očekávál konkrétnější pohled. Ta fotky má mnoho podob a v různých vypadá různě. Mimochodem na te fotce je model(ka)?
Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 23.2.2004 > heep> Na téhle fotce jsem já. Je to foceno z ruky při světle svíček. Nafotila jsem asi 30 snimku a vybrala z nich jeden. Akty moc nefotím, nemám příležitost a drzost někoho oslovit, aby mi stál modelem, fotím přírodu lidi a květiny, zvířata... :-)
Koukni se třeba na práce Yendy, kateriny sede nebo jinych autoru v aktech.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter