Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Malá vánoční vzpomínka z kolekce Světlo
Autor: Blamáž (Občasný) - publikováno 23.1.2004 (09:51:57)
další v kolekci>

undefined Trochu sentimentální, ale hrála jsem si se světlem v kuchyni.
Tak to prosim berte jako cvičení.



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 23.1.2004 > není nic vidět...
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 23.1.2004 > Sallome> Tak uz tam je, sorry, nejak mi to obcas selze. Nahled byl a velky ne. :-)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.1.2004 >

Promiň, ale už hotové, nazdobené perníčky na talíři a na pomoučněném válu a u válečku na těsto? Takovou situaci neznám, to je teda hodně "přitažené za vlasy", moc kašírované nebo jak to teď honem říct.

Barevně je to moc fajn, i hra stínu a světla se mi líbí, ale místo toho válečku by se mi líbila spíš smrková větvička nebo svíce nebo cokoliv možná třeba nic, ale ten vál a váleček..to je ....nesedí mi to. Ale je to jen můj pocit:-)


Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 23.1.2004 > BlueSky> Právě, že to není kašírované, jen zachycené tak, jak to doopravdy bylo. Je to vzpomínka, ne vánoční pohlednice. Dělala jsem doma převánoční setkání pro kamarádky s dětmi, pekly jsme perníčky, zdobily je a užívali si vánoční pohody, vůní a klidu, protože děti si hrály v pokoji, pomáhaly nám jíst těsto a vykrajovat. Tahle fotka vznikla az večer, poté co všichni odešli, trochu jsem uklidila a uvědomila si, že jsem skoro nefotila. A líbila se mi barevná kombinace, byl to jen prostý záznam dokončené akce. Můj syn, když se podívá na fotku, říká, že to je jak jsme pekli a vykrajovali perníčky a vzpomene si, kdo u nás byl... Tak to je zase můj pocit :-)
<reagovat 
Xam (Občasný) - 24.1.2004 > Pěkné - moc pěkné!
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 24.1.2004 >

Mně to v náhledu přišlo nic moc, ale takhle...... pěkná!! Na mě trochu moc stínu vpravo, ale... pěknej je ten nápad - vznik a konečnej výsledek.... :))))

Pocity to ve mně vzbuzuje libé, přestože perníčky se u nás nikdy nepekly... :)


Body: 4
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 24.1.2004 > Fin> Dik, libě voněly i chutnaly, do Vánoc byly pryč :-).
Stín vpravo je daný nasvícením shora doprava, je to focené z ruky, bez stativu. U nás taky ne, letos to bylo poprvé :-) a myslím, že z toho udělám domácí tradici, bylo to fajn.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.1.2004 > mně ty barvy přijdou nádherný.... nehledě na to, že sladký nemám rád...
Body: 5
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 31.1.2004 > stanislav> Dik, sladky taky nemusim, ale ty Vanoce... To je mor.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter