Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Alieni = důchodci I. část.. z kolekce Alieni
Autor: Muřky (Občasný) - publikováno 23.3.2004 (20:12:53)
Pokračování>
Autobus jede z Florence kolem desaty rano a byva dost narvany alieny kteri z blize nezjistenych duvodu jezdi do Mlade Boleslavi a Turnova. No ja jako spravna svine jsem si sednul a cekal co alieni na to jestli me zacnou vyhazovat. No a stalo se. Prisel alien ze ho mam pustit. Tak sem mu naznacil ze mam mistenku a ze me dost nezajima ze on ma zebracenku na mista pro invalidy. V linkaci proste tyhle mista nejsou. Kdo driv prijde ten driv mele. On kdyz videl ze se mnou nic neudela a jiny potencialni objekt ktery by mohl s velkou slavou vyhodit z mista se siroko daleko nenachazi tak si provokativne stoupnul asi o tri sedadla za me, chytnul se operadel na obou stranach a stal zady po smeru jizdy. Ja sedel o tri rady za ridicem (je to dost dulezity ty pocty) No a vyjeli jsme. Jeste mel s sebou jednu budouci alienku nejspis dceru. Ale byl to alien ne tak uplne v alienskem veku. Tak 65. Za mnou sedela alienka s mohutnou hunatou cepici na skebli a pres ulicku alien s umastenou radiovkou. Alienka zrala chleba s pastikou a smrdela nejakym silenym picifukem. Kdyz jsme jeli smerem na vypadovku na Mladou Boleslav tak jsme pred sebe chytli nejakyho blba v Dacii. Jel jak kdyz nejel. Brzdil v naprosto neocekavanych okamzicich a hlavne zcela zbytecne a nesmyslne. Alien cosi mlel o tom jak ho ten holomek (ja) nechtel pustit sednout a ja se modlil aby se mu to vymstilo. Moje chvile mela zahy prijit. Na krizovatce Malesicke a Podebradske ten dement v Dacii auto zaflekoval na svetlech uplne uchylne a tak rychle ze autobusak mel co delat aby se mu nepodival zblizka do kufru. Sice to zastavil asi tri milimetry od toho osobaku a zachranil bus, ne tak aliena. Odehralo se to silene rychle. Budu to popisovat postupne, ale uvedomte si ze to bylo dilem par tisicin sekundy. Nejdriv rev, pak jsem vzal rypakem operadlo prede mnou, na hlavu mi spadlo neco mekkyho, pak me neco silene zatahalo za vlasy, rev jsem mel primo v tu chvili u ucha a pak neco temneho proletelo ulickou pres ty tri rady za mnou, tri prede mnou a lehlo si to primo doprostred mezi sedadla. Nebudu vas napinat, byl to alien. Jak to cuklo, tak se asi blbe drzel tech operadel a vrhlo ho to setrvacnosti vpred. On cestou rukama brnkal o dalsi operadla v zoufale snaze se neceho chytit. Nastesti bez uspechu. Prvni co trefil za mnou byla ta cepice ty baby. Vlitla mi do klina i se sponkama a priceskem, to samy potkalo umastenou radiovku aliena pres ulicku. Pak trefil me a mou uslechtilou kstici a chtel se me chytnout. Jenomze jsem byl cerstve od holice tak ty "drzaky" byly dost kratky. Takze ani ja ho nezastavil. No a tak proletel jak uz jsem rekl tech sest rad a lehl si primo za ridicovo sedadlo. Ve finale skebli trefil odpadkac ktery mel busak za sebou. Kos nelenil a okamzite se vysypal. V tu chvili mel busak pod nohama nejen pedaly, ale i vohryzky, plechovky a ubrousky a alienovu hlavu skoro narazenou do kose. Alien rval, alienka rvala, baba bez cepice a pricesku rvala, busak rval a nadaval a ja chcal smichy. Jeste ted se rezu kdyz to pisu. No ale v nejlepsim je dobre prestat takze to dopadlo tak ze alien si asi neco udelal s hlavou protoze ho museli vysadit ve Stary Boleslavi ve spitale. Ale zazitek to byl fantastickej. To jsem skodoliba svine co??? Ale chteli jste to mate to.


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 23.3.2004 >

já to nechtěl!

nos pleny, když neudržíš moč.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.3.2004 > uvědomuješ si Muřky že si taky budoucí alien??:o)))ale tak nějak zakončim svojí poznámku po muřkovsku...bueeeeheheeeéééé du blejt a srát......
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 23.3.2004 > quentinbubakoff> 

Mřdíky! mřinak mřá budu mřalien, že  naseru každýmu teenagerovi na hlavu a snad jestli mi budou ještě dobře fungovat svěrače, to nevyhodím do telpáčků ještě před tramvajkou, ale, co dyž je teplo, tak se každá energi počítá, cO?

Ináč beru tě za slovo....

Jdu bléééjt...

Možná i srát...


<reagovat 
quoing (Občasný) - 23.3.2004 > jsem se zasmál :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 23.3.2004 > quoing> Díky člověče je mi ctí
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 23.3.2004 > je to dobrý
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 23.3.2004 >

fakt libofka bábofka chichi


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Simonka> Dal bych si bábovku, neposlala bys mi nějakou?
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >

Fakt jsem se u toho řezal, jak svině. Jo a chybí tomu čárky, interpunkce atd...ale ty seš takovej brutální exot, že to nejspíš děláš naschvál, aby každej poznal, že to napsal ublitej a přesranej EXOT Muřkykyky!

go, go, go Johny, go...


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.3.2004 > ..líbilo. I když Ti tam chybí čárky, interpunkce a dalo se to napsat líp.
Body: 4
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Lian> Dalo, ale nenapsalo
<reagovat 
Anah (Občasný) - 25.3.2004 > Velice osobité... Ale líbilo se!
Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > Anah> To je hlavní !
<reagovat 
 Anah (Občasný) - 26.3.2004 > Muřky> Muřky, úplně tě chápu co se týká těch tvých Alienů. Nesnáším, když v pátek ráno, jen co rozlepí oči utíkají do obchodů aby si nakoupili nákup snad na měsíc. A my pracující, musíme stát ve frontě na pokladnu až si vyskládají ty své narvané vozíky. A přitom si mohou jít nakoupit kdykoliv během dne a nemusí blokovat pokladny ráno, když lidi spěchají do práce. kvůli nim jsem dneska zase přišla pozdě!
<reagovat 
čtenář Ondra - 17.2.2008 > Muřky je hoven, čornul to z webu Cossacka na Mageu, kde to je skoro deset let
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2008 > čtenář> v pohodě, myslím, že kradený byly všecky "jeho" věci tady. kamenáč bil :)) ale ten za přečtení stojí,
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2008 > čtenář> normální sráč a agresor...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter