Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Destnicek z kolekce Alieni
Autor: Muřky (Občasný) - publikováno 25.3.2004 (00:16:05)
Pokračování>
Destnik, verny pruvodce destem nepohodou a prostredek toho jak dostat svou vyvolenou bliz k sobe prestoze ona puvodne nic takoveho nezamyslela. K tomu je ovsem potreba dest...

To jen tak na uvod. Stalo se dne 20.5.03 v nejmenovanem autobuse prazske MHD. Vracel jsem se z prace kde jsem tvrde drel na svych 2500 mesicne a zmozen vysilujici cinnosti vyzadujici neustale soustredeni cele mysli (psani na Mamedia) jsem si dovolil usednout na mista pro invalidy. Ne nahodou. Myslim ted ta mista co jsou po prave strane autobusu ty ctyri sedadla tj. dve a dve proti sobe. Tato moje cinnost ma jeden prosty ale velice dulezity ucel. Pokud totiz dojde k totalnimu naprani autobusu zivym masem tj. cestujicimi (nekdy si pri jizde pripadam spis jako to zive maso... ) maji pristoupivsi neprubojni alieni pramalou sanci se probojovat az k vyse uvedenym sedadlum takze prestoze jsou nevim proc urcena pro invalidy tak mohu nerusene sedet dal.

Problem ovsem nastava ve chvili kdy alien predvede netusene moznosti a zacne se prodirat jak vynalez zkazy smerem k vam a v ruce trima doklad dle ktereho ma pravo byt vpusten na sedadlo k tomu urcene. Nekteri alieni nejdrive slusne poprosi a zaroven ukazou prukaz. Tem rad misto uvolnuji a pokud takto slusne vypada alien bez legitimace poustim ho taky. Bohuzel takovychto alienu je velmi malo a tak se spis setkavame s tzv. "Alienem divokym vzteklym" "Alienus cvokus nasratus" a tam je kazda rada draha...

Presne takovy druh se mi vcera stal osudny. A nejhorsi bylo ze to byl alien zenskeho rodu (tedy maximalne tak za mlada) ted uz rodu spis neurciteho. Kazdopadne baba ale n.e.p.r.i.j.e.m.n.a.... Krome toho ze smrdela jak stado opicek Makak Rhesus mela s sebou nezbytnou tasku na koleckach vyzbrojena byla dale legitimaci a zejmena drzosti. Dalsi zbrane daleko vice nebezpecne jak se pozdeji ukazalo skryvala prave v te tasce na koleckach.

Uz kdyz nastupovala tak rvala "No tak snad mi uhnete ne? Sem invalida no slysite? Jezismarja ja mam pravo sedet tak me tam pustte!!!" Uz jeji hlas me vydesil a predznamenaval neco zleho... no a bohuzel to prislo. Nejdrive jsem ucitil za krkem horky dech a pak mi na kline pristala umastena legitimace ZTP (nebyl to prukaz Zdravotnika Technickeho Praporu...) a pred xichtem ruka ktera puvodne tu legilimitalici trimala. Ale jak baba asi postupovala davem tak skobrtla a legitka ji vylitla z ruky primo k jeji budouci obeti. "No snad me pustis sednout ne?" Zarvala mi primo do ucha... nemel jsem silu se vzeprit jejimu rozkazu a tak jsem popadl svou knizku, podal ji legitimaci, tedy spis se snazil ji podat, ale "Nesahej na ni!!!! Zlodeji!!!" zarvala baba a ja se vydesil jeste vic. Fakt se mi jeste nestalo ze by na me byla zena takhle zla. ;) Me zeny miluji (sice to jeste nevedi, ale to prijde...) a tahle madam me evidentne nenavidela uz jenom proto ze ziju. Kdyz jsem se zvedal tak teprve potom jsem si uvedomil ze Makak smrdi jak ne jedno ale dve az tri stada opicek... Baba si sedla a zacla nadavat dame co puvodne sedela vedle me ze pry ji utiskuje ze ona ma legitimaci a ... jenomze to uz cely autobus vedel a hlavne doufal ze akce zdaleka nebude koncit. Bylo tomu tak. Ovsem to nejlepsi melo teprve prijit.

Kdyz se zdalo ze se baba jakz takz uklidnila (skutecne se tak jen zdalo) a dama vedle ni nemela daleko k slzam tak zacalo lejt. Ne prset, ale lejt. No a v tu chvili to zaclo. Baba si toho vsimla a ve zlomku sekundy zacala "Operace hledani" Nejdrive byl na hlavu nasazen pytlik ve kterem bylo puvodne pet rohliku. Ty byly nemilosrdne vmeteny zpet do bordelu ve wheeltasce mezi kelimky od kolaloky a nedojedeny hamburgry ktere evidentne babe puvodne nepatrily... Po nasazeni pytliku jsem podle vzoru nasich starych brannych cviceni ocekaval dalsi pokracovani akce tj. nasazeni mikrotenaku na nohy a ruce a nasazeni plynovy masky a plastenky ktera mela nahradit klasicky atombordel. Kupodivu baba s pytlikem skoncila a nezdalo se ze by hodlala pokracovat v oblekani fetish wear. Nejspis zadne branne cviceni nasi skoly nezazila. Takze pote co se pulka autobusu vzpamatovala z prvniho soku z Makaka a zacala pomalu byt mrtva smichy tak baba zalovila dal a vytahla asi nejnovejsi vec kterou mela momentalne ve svem vlastnictvi a to byl destnik.

Mezitim musim zduraznit ze jsem si sedl naproti ni kde se uvolnilo misto (pochopitelne natruc) a bedlive sledoval co se bude dit.

Ze je destnik vystrelovaci jsem pochopil az pozde protoze vse co nasledovalo se sehralo strasne rychle aniz bych tomu mohl jakkoliv zabranit. Baba zacala se zarizenim manipulovat a nejspis se ho snazila otevrit. Nebylo mi jasne na co bude otevirat destnik v narvanem autobuse notabene kdyz prsi venku a ne uvnitr, ale shledal jsem toto nezajimave a sledoval daleko zajimavejsi veci ktere se dely vedle me a byly dlouhovlase blondate s krasnyma ocima. V naprosto neocekavany okamzik neco cvaklo a vzduchem proletela spice paraplete ktere hodno sve povesti vystrelilo. Jeho spicka smerovala neuprosne ke me presne tam kde jsme my muzi tak citlivi. Nevim zda v tom byl zamer baby, kazdopadne se vrazedna spice zastavila tesne pred a ja mohl konstatovat ze jestli me nekdy nejaka slecna jeste bude chtit ze ji mohu dat i deti. Ale lekl jsem se teda fest a mozna jsem i trochu zarval protoze baba se rozhykala co pry sem takovej sralputka ze se zas tolik nestalo. Nezucastneni rvali smichy, zucastneni se klepali vzteky. Pochopitelne z baleni slecny nebylo nic protoze ta se tez dusila smichy (tady vidite jak proradna stvoreni damy jsou ;).

Kdyz tedy doslo k uklidneni situace, baba prestala vrestet, ja prestal brecet, a slecna se prestala rehtat okolo cely hlavy tak uz jsem myslel ze je vsemu konec. Baba jeste parkrat testla vystreleni destniku mezi cestujici lid a s usmevem silence usoudila ze uz dostatecne vyplasila cely autobus a vzbudila si tim respekt.

Pote doslo jeste k nekolika neocekavanym vystrelum paraplete ktere ani baba neocekavala ale jinak byl klid. No a prisla zastavka kde baba hodlala vystoupit. Takze prvni co bylo ze vystrelila svuj destnik jakoby nahodou opet proti me a zacala se drat pres narvanej bus ven. Upozornuju ze furt s tim otevrenym destnikem. Stalo se neuveritelne, prosla prvni radou bez problemu, v druhe se zadrhla a nekdo spitnul ze by snad ten destnik mohla otevrit az venku ze by se ji lip vystupovalo ale byl uzemen tezkou smeci baby ktera zarvala at si svy kecy necha na doma...
Jenomze druha rada se holt stala pro babu osudnou. Z destniku byl chvili trychtyrek jak se ji otocil pak zas destnik a zas lehce unaveny trychtyrek. No proste kdo by hadal ze lidi ji do cesty lezli schvalne tak by hadal dobre. Ti okolo kterych uz prosla tak se dusili smichy ostatni napjate ocekavali jakyze to tvar babe z destniku vytvori oni. No a baba usoudila ze takhle to skutecne nepujde a tak destnik sklapla k uleve vsech protoze treti rada se ukazala jako rada zradcu kteri ustupovali uz jenom pred smradem Makaka. Kdyz se protlacila ke dverim a uz i ridic vedel co se mu deje za zady tak hodlala vsem na truc destnik vystrelit ve dverich aby na ni ni kapky nepadlo, ale ouha. Zde se nad nami slitovalo samo nebe a doslo k pomste na kterou vsichni touzebne cekali a kdo by tvrdil ze ne tak by kecal.

Baba zasahla svym jemnym prstikem spoust mechanismu vystrelujiciho obavanou a vsemi bedlive sledovanou zbran tak se stalo neco neuveritelneho. Destnik uz se na babu asi taky nas*al ci co, nebo to byl Czech made z Vietnamu a tak nemel asi ty kvality svych zapadnich sousedu takze sice vystrelil, ale misto aby se zastavil a vytvoril krasny obloucek hribecek tak sice obloucek hribecek vytvoril ale jeste predtim opustil rukojet a vyletl z otevrenych dveri autobusu ven a pristal na pomerne dooooost vysokem strome v korune. To uz rval smichy celej autobus protoze zadek se nejak domakl co se deje v predu a tak prostredni dvere byly okamzite stredem zajmu. Babe nezbylo nez s igelitakem na hlave vystoupit protoze ridic mezi zachvaty smichu procedil mezi zuby ze uz musi jet jinak nedodrzi rad... Baba lapla igelitak z hlavy a vztekle jim mrstila o zem a zacala po nem dupat. Co se delo dal radsi popisovat nebudu neb v nejlepsim je dobre prestat takze toto je ma treti story ktera se snad bude libit aspon tak jako ty dve predchozi.



Poznámky k tomuto příspěvku
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 > Go Muřkykyky go, go, go...pob(l)ij je všechny! Seš dobrej, já tímhle stylem psát neumím, ale smál jsem se, jak divej! Saimonus divokus nemuřnus:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.3.2004 > Tak to mě pobavilo
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 25.3.2004 > Ano ano, Tvá díla neztrácejí na kvalitě....
Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > Lian> 

Děkuliky do matriky...


<reagovat 
Simonka (Občasný) - 25.3.2004 >

smála sem se taky jako blázen, ale tohle se mi líbylo moc:

 

 

Kdyz tedy doslo k uklidneni situace, baba prestala vrestet, ja prestal brecet, a slecna se prestala rehtat okolo cely hlavy tak uz jsem myslel ze je vsemu konec. Baba jeste parkrat testla vystreleni destniku mezi cestujici lid a s usmevem silence usoudila ze uz dostatecne vyplasila cely autobus a vzbudila si tim respekt.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > Simonka> Přesně, tydlencty reakce mě dostávaj do fekálního varu!! Se du vysrat a budu na tě Sim myslet...(pokud budeš chtíti)
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >

PS: Na tom konci to trošku ztrácelo, ale i tak máš dobrej styl humoru..

go, go, go Johny, go...   (ještě dva cenťáky)


<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > Saimon> 

Člověče z tebe mě dicky chytne sračka jako prase..to ten tvůj nick či, co?(Salmonelus)

Ináč máš můj dík, mno


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2004 > tak mamedia.. no to by aj sedělo...
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.3.2004 > muřky, ty posranej a poblitej literáte, vykašli se na smajlíky...tvůj fajnovej fekální humor je nepotřebuje....:o)spíš tam šlehni diakritiku, ať nevypadáš jako mladistvý alien.......o))))buhehéééééé víš co du dělat?:o))
Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > quentinbubakoff> 

Vím jdu to dělat, každou chvilku taky!! Ináč, jak už řekl ušlapanej Salmonelus je to můj styl to psaní bez diakritik, i když chááápu, že to můůže někomu činit problém..

Co máš proti smajlíkům?

No, nic wcko volá a takové pozvání se přeci neodmítá...

 

 

 

Jdu bleeejt...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.3.2004 > Muřky> jinak muřky, máš skvělou fachu za dva a půl litru..... to seš předseda představenstva nějaký banky ne? bych se z tebe posral....a na smajlíky hoď bobek
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > quentinbubakoff> No já 2500 samozřejmě nemám, mám o pár bobků (0) více! Až se někdy divím, že mi za to, že 80% pracovní doby probleju a proseru platí...jak říkaj Alieni "ta dnešní mládešššžžž...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter