Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Alieni v metru z kolekce Alieni
Autor: Muřky (Občasný) - publikováno 24.3.2004 (00:14:41)
Pokračování>

Toho dne jsem zmasakroval v metru jednu duchodkyni alienku. Drala se ven z vagonu jak blazen furt na nekoho rvala ze ji strka a prekazi, smrdi, nevoni, slape na tlapy a podobne dalsi vzrusujici cinnosti provadi kterezto pri baleni alienek jsou potreba... No nedalo mi a tak jsem si s ni pohral. Kdyz do me drcla asi posesty tak jsem jen prohodil "A madame jinak stolici mate dobrou???" Kdyz baba zalapala po dechu a dovzdusnila plice tak odvetila ze bych byl urcite nejradsi kdyby spadla pod ten vagon metra. Ja ji rekl s usmevem silence ze by to bylo fantasticky a ze se moc tesim jak ta krev bude strikat na fsechny strany. Ale at s tim proboha pocka ze nemam kameru a tudiz si to nemuzu zvecnit. Ale jestli muze tak at se objevi zitra ve stejnou hodinu ze budu cekat pripraven, stab TV NOVA za mnou. Alienka nemela daleko do infarktu resp. zacala se pomalu vytracet jistota a bojovnost. A kdyz na me zacala hulakat ze mi cely zivot platila skoly tak jsem jako spravna svine jen zkonstatoval ze to vim ze urcite mam sve skoly zaplaceny z jejich prispevku do KSC tudiz to podle toho taky vypada a ze si z tech penez ktery mi nasetrila na skoly koupila ten kozich co mela na sobe. Mozna ze ji zbylo i na ty umely zuby. Normalne jsem se sam nepoznaval jak jsem briskne odpovidal na jeji invektivy ;-))) No a na zaver jsem se zeptal kdyz mi rekla ze jsem hajzl kapitalistickej a Klausuv nohsled, jestli jsme se ventuelne nevideli v "Ozdravnem tabore" Birkenau ze mi pripomina svym chovanim jednu dozorkyni... Alience dosly argumenty, vylil se kybl s nervama a uz v tu chvili zmlkla... A jen stala za mnou. Mel jsem dojem ze mi v pristi minute vetkne spacirku do zad ci prida jeste plivanec ze zalohy, ale nestalo se tak. Nebylo spacirky ni plivance a tak jsem babe ze srdce aspon za odmenu popral veselych vanoc a stastneho NEW Year. Do konce eskalatoru zbyvalo tak ctvrtina a za mnou se rozhostilo hrobove ticho ktere narusoval jen obcan stojici prede mnou posmrkavajici a slzici smichy. Babu dorazil tim ze ji rekl jestliva neni nejaka nasiraci... Ta uz nerekla ni slova. ;) A urcite kula silenou pomstu, nebo premyslela co si vezme na sebe az bude skakat pod ten vlak. Kdyz ji tedy budu filmovat tak at vypada dobre aby sousedky zavidely...
Na zaver bych si dovolil glosu ze to evidentne to byla Alienka ktera vyhledava konflikty protoze se drala tam kde uz nekdo davno byl a bylo videt jak se trese na to az ji nekdo neco rekne. Ovsem to netusila co vedle ni resp. kdo vedle ni stoji...




Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > buheéééé uéééé ááárghhhh du blejt a srát......:o))muřky, ty parchante posírací, začíná se mi tvoje nechutná tvorba líbit....:o)
Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> Bube hovno je na mí straně, sem posranej /poctěn/ fakt věř mi, i náč krásný sraní a šťastnej novej poblitej svetr a rok...jdu blejt, tak mě omluv...kuwa nééé...prd...jéé už zase mě bere sraní, fuck..pozdě, kurva ty kalhoty byly nový...
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 24.3.2004 >

Tvoje dílo se mi začíná zamlouvat

jen doufám, že nejsi snad ujetej

jen na důchodce   


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Simonka> Mřdíkes lady, už jsem vám říkal, že z vašeho fotříka mě chytil takovej průjem jako, když mi naposled stará řekla, že ji na lustru v pokoji vysí mrtvá poblitá bota?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > si pašák!
Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> 

pašík?

...chrocht! Mřdík


<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.3.2004 > No,jestli je to aspoň z půlky pravda....
Body: 4
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Lian> 

Z půlek jo, ale pravda ne...

Si piš, alienky mě zbožňujou a já na ně sem tam hodím kosu a nebo mrtvou nohu, či čepici s autorádiem..


<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >

Říkám EXOT Muřkykyky!!

go, go, go, Johny, go...


Body: 5
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Saimon> 

Kdo je to ten Johny? Tak říkáš svýmu bobku, když tlačíš?

GO GO GO JOHNY ty to zvládneš ještě pár cenťáků a jsme z toho oba venku..

Dík Slimone


<reagovat 
Saimon (Občasný) - 24.3.2004 >

Člověče víš, že ty tvoje keci nedávaj někdy vůbec smysl? Např. to, co jsi napsal BlueSky...fakt jsem se zasmál

Ale nemá to logiku!


<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > Saimon> Víš, kdo já jsem? Víš ty vůbec, kdo já jsem? Né! Tak si to opiš a pak se mi odešli v penzijním připojištění...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.3.2004 >
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 24.3.2004 > Hm...připadá mi to trochu..dětský:-)
Body: 2
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > BlueSky> A, kdo dneska není dítětem? nevím, jak tvoje máma, ale já dítě pořád jsem!
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.3.2004 > Muřky> 

Chmmmm, tak jinak:-)

Dítětem jsme samozřejmě v jádru každý. O tom žádná..:-)) Pro naše rodiče jsme a budeme děti až do konce života.

Je  (ale možná taky někdy není) dobré si uchovat citlivou dětskou duši (o citlivosti dětské dušičky ale ve výše zmíněném vyprávění pochybuji:-))) až do konce života.

Beru tu Tvoji povídku trochu jako  vyprávěnku "drsoně" (těžká póza) mezi kámošema a i když uvažuji  i o nadsázce, přesto musím říct, že mě z toho mrazí.

Nicméně, sypu si popel na hlavu, neměla jsem Tě hodnotit a kazit Ti průměr. Už to víckrát neudělám:-)


<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 25.3.2004 > BlueSky> TAK!
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 24.3.2004 > jako vykladani zazitku kamosovi na zastavce plny tech tvejch alienu...OK
Body: 2
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > peetea> 

Jednou jsem poblil na zastávce kámošku a jejího mrňavýho psa, fakt to bylo krutě hustý...ještě teď ji vidím, když utíkala a křičela něco o zkurvenejch hovadech...

...ehm a víš, co? Ona to vlastně ani kamarádka nebyla...ale ten pes pak vypadal líp, šlo vidět, že mrkev mu prospívá na srst(i)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Muřky> jsi hovado:o)))ale mrkev jim rozhodně dělá dobře na srst, nelínaj pak.....:o)))
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> to říkám, mrkev, i když bylo toho tam víc..kousíčky masa, nudle, paprika, trocha sejra..mňamky až se mi seběhli všechny sliny v konečníku
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 27.3.2004 > quentinbubakoff> 

A víš. ve který zelenině je nejvíc alkoholu?

No, přece ve vyblitý mrkvi.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 (2) 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter