Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Konec alienské serie z kolekce Alieni
Autor: Muřky (Občasný) - publikováno 4.4.2004 (00:25:40)
Pokračování>
(pouze pro otrle)
Pribeh nasledujici nema s Alienama ale lautr nic spolecnyho. Presto si ale myslim, ze sem patri. Proste se mi stal a basta. A jelikoz sem pisu POUZE to, co se mi skutecne stalo, tak tim spis. Ale dost kecu, jde se na vec, stejne ty moje uvody nikdo nectete zejo? :)
Takze bylo nebylo, jednou takhle k veceru kanonem ritim se na squashovy match, kam jsem byl pozvan, aby ostatni souperi videli, jak se hraje u profiku. Vyrazil jsem z prace do kina, z kina domu a z domova na squash. V praci jsem pracoval, v kine se dival na film, doma se prevlekl, abych nechodil jak magor v saku cely den a na squashi jsem tyral telo. To jen na vysvetleni, jsou mezi nami i taci, co v praci nepracuji a v kine se zabyvaji vsim,
jen ne sledovanim filmu.
Jelikozva jsem dle sveho propoctu casovou ztratu, ani jsem nevecerel, ono veceret pred dulezitym squashovym matchem se nevyplaci a jen idiot by se nacpal pred sportovnim vykonem. Veceri jsem tedy prevlekl do ctyrech lazenskych oplatek, ktere jsem sice snedl bez alobalu okolo nich obalenem, ale i tak mela jejich konzumace fatalni nasledky jak se pozdeji ukazalo. Aspon teda nic jinyho sem nejedl a z neceho to co prislo muselo byt, to da rozum.
Na squashi jsem kupodivu nevyhral ani jeden zapas coz je vzhledem k me jiz tri roky neustale rostouci forme skutecne s podivem, ale co se da delat, nemuzu mit kazdy den svatek. Nepodstatne detaily vynecham a budu se soustrediti az na zaverecnou cast cele anabaze.
Po odehrani sve tury jsem se po vysprseni jal sednout dolu na bar a vyckat prichodu souperu. Uz na baru jsem citil neco, co rozhodne nemelo nic spolecneho s dobrymi pocity. Nekdo si evidentne v mym zaludku vyrizoval ucty a rekl bych, ze tam doslo i na rvacku. Proste nekdo dostal do drzky a chtelo se mu ven. Jelikoz to ale bylo jen takove velejemne "detske postuchovani", nevenoval jsem tomu dale pozornost. Az pri nasedani do auta mi prislo, ze pocity se nejen ze nezlepsily, ale oni se smejdi dokonce zhorsily. Proste jsem myslel, ze me neco hodla roztrhnout, pripadne snad jsem predurcen pro distribuci skutecnych Alienu, kteri se mi nasledne vyklubou z meho zaludku.
Cesta domu probihala tedy v tzv. prujmovem posezu, kdy prdel stazenou az na doraz, jsem sedel napnuty na ridicove miste a predcasny porod jsem reguloval opiranim se nohou o plynovy pedal, ktery nasledne stejnou silou jakou ja jsem na nej tlacil pohanel vozidlo kosmickou rychlosti k domovu.
Za par minut doslo k prvni predzvesti pruseru, ktery mel nasledne vzniknout a tim byl prozatim studeny pot, ktery pokryl cele telo. Vedel jsem, ze zacina byt zle, ale stale sem doufal. Vse se vyvijelo na druhou stranu celkem dle moznosti a vypadalo to, ze pokud se nestane neco mimoradneho, stihnu to i domu. Vsude dobre, doma na hajzlu nejlip.
Jenze jak tak tlacim prdeli do sedadla a nohou do plynu vidim v dalce pri kraji silnice svetla jakehosi auta od ktereho se najednou odlepil muz, kteryzto v ruce trimal cervenou baterku a placacku... No jiste... svestky... na silnici sedmdesat, ja stodvacet... sem v prdeli. A v tu chvili se ve me najednou vsechno zlomilo. Tim, ze jsem zacal premyslet o tom, co jim reknu, jsem jaxi presunul silu veskerou do jinych casti tela (zejmena do hlavy, kde se podle mych poslednich propoctu v urcitych pripadech nachazi mozek) a povolil jsem...
Nedoslo k nejhorsimu, zas takovy prase nejsem, abych tady licil jak jsem si ... auto. Ale stacil jsem dojet k tem svestkam, tam jsem temer smykem po zvyku meho nejoblibenejsiho hrdiny Jamese Bonda, zastavil, rozrazil dvere, ktere malem trefily do ... toho policajta co mi prave chtel salutovat, ten uskocil, ja vylitnul ze dveri, zarval jsem na nej pardon a od vozidla jsem utekl asi stosedmdesati skoky vedle silnice na louku, kde jsem... cestou se drzic za prdel.
Za mnou se soucasne ozyvalo "Stuj!!! Stuj!!! Jmenem zaaaaakonaa stuuuuuuj!" Bylo slyset cvakani zaveru, nahazovani motoru a rachot tankovych pasu... Atmosfera houstla, jen mesic ozaroval nase zamracene tvare...
Ten jeden svestka se za mnou rozbehl a po ty loucce skakal jak kyberneticka myska s neustalym revem at okamzite zastavim, nebo snad pouzije sluzebni zbran ci co. Jenomze ja uz daaavno stal, tedy spis sedel... Tlacit nebylo treba. Nebylo co. Toto stadium ma presny a vystizny nazev, velmi dobre znamy vsem co se jim neco podobneho kdy stalo, ale nebudu ho tu pitvat.
Zkratka a dobre kdyz ke me dobehl a hodlal me nejspis okamzite prostrilet jako reseto, pak se jiz ozyvala dost nesrozumitelna a nelogicka smesice hlasek, jak udychany rval cituji "...stuj, slysis stuj!!!! Nebo ... tyyyy vole, vy tu!! ...von tu sere... Jardo von tu normalne sere! Obcane vy tu serete! Jardoooooo!!! Slysis? Nevolej nikam, ten ptak tu jenom sere, zadny posily nepotrebujem! Proc si nezastavil kdyz sem rval?" Pote co domluvil jsem se dostal k odpovedi i ja a jal se mu vysvetlovat v polodrepu svy jednani. Uznal, ze nez se posrat v aute, radsi se necha zastrelit, ze to chape, ale prej se lek ze sem na nej z toho auta vybehl, ze se bal, ze sem nejakej zlodej co ukradl auto a ted hodlam nejspis unest nejmin letadlo.
Jak prej to budem resit? Ja se ptal co jako, on ze prej jedu jak blazen po Praze, ja na nej, ze by jel taky rychle, kdyby mel pred ocima a v brise jen to co ja. Takze proste za to nemuzu i kdyz na druhou stranu jsem si vedom toho, ze jsem svou jizdou za vidinou WC ohrozil kratce pred trictvrte na jednu v noci pul dopravy v Praze a zpusobil minimalne tri namorni katastrofy a letecke havarie. Tim jsem celou vec chtel uzavrit s tim, ze je taky clovek a snad chape. Kupodivu ze jo, dokonce mi pucil i cast svyho bloku, protoze pri tom uteku z auta jsem nestihl popadnout ani lopuch.
Pak me nechal v klidu dokoncit co jsem zacal a vratil se ke kolegovi, ktery nas mel po celou dobu na musce svyho ostriziho zraku. Nejspis mu vypravel co jsme spolu probrali a tak kdyz jsem se tam vracel, tak jsem slysel uz jenom huronsky smich.
Pokuta mi byla odpustena, protoze pry se uz dlouho tak nepobavili, i kdyz ze zacatku to vypadalo na pravy americky thriller. Je pravda, ze jsem ve svych utrobach prevazel nejmin semtex, ktery se projevil na louce. Este ted tam podle me lezi. Pochopitelne jeste overili, ze jsem to auto skutecne neukradl a pak jsem byl propusten domu.
Tak to je snad k tematu vse. Pak jsem jiz jen spokojene odjel domu plny dojmu. Ted me napada, ze jsem na squashi pil jeste icetea, co ja vim, jestli ten pruser doslova a do pismene nemohl treba zpusobit on... ale to uz je takova mala zahada, kterou rozhodne nyni nehodlam resit.
A pouceni? Pred policajtama se neutika, pouze v pripade, ze jste na tom jako ja a potkate takovy jako ja, se kterejma je rozumna rec i kdyz na zacatku moc nebyla :)




Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter