Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Dívka s Flatem z kolekce Nepíšu poezii
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 1.12.2004 (19:51:35)
další ve sbírce>


 DeadKennedys (Občasný) - 23.10.2008 > Cami> Bývám teď na netu poměrně málo ... No s tím kolik toho znám jsem to myslel ohledně "kryplů" což je ovšem jinak souborné označení více druhů duševních poruch, původ to má tuším v němčině, der Krüppel = Mrzák (duševní). Hanlivý význam se vžil jako nadávka časem, stejné to je s výrazy jako "idiot", "debil" apod. Ano, svoje reakce myslím naprosto vážně. Jinak cynismus je v určitých oblastech tvorby používán jakožto burcující prostředek nutící lidi se zamyslet nad různými zvěrstvy často účiněji než když se nad nimi pokrytecky roní slzy. Styl snad každé básně, každého díla je trochu kalkul... někdo kalkuluje, aby přírodní lyrika uchvátila čtenáře, jiný se snaží podat poutavě epický příběh a můj styl je zase jiný. Forma je důležitý výrazový prostředek, který pomáhá pochopit smysl, špatně volená slova nedokážou vyjádřit myšlenku. Samozřejmě, že každý preferuje něco jiného...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli DeadKennedys
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter