Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Hodila si mašli z kolekce ze života
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 3.1.2011 (00:55:08)
další>


 zuska janis (Občasný) - 5.1.2011 > F.N.> trosku k psychologii postav (treba pak ten vzkaz nebude pusobit mylne - nebo mozna naopak pro nekoho jeste mylnej): matka je hodne autoritativni, vychovava tezce direktivnim zpusobem (temer az drezurou - proto ta neodmitana poslusnost), ve sve rodine se povazuje za nejvyssi instanci (dokud neprijde ovsem jeji matka, ke ktere se chova stejne jako jeji dcera k ni - tj neco na zpusob sikany, kde sikanovany zacne sam sikanovat nekoho slabsiho aby si zvysil vlastni podupane sebevedomi).
dcera tezce zavisla na matce, s hodne premyslivou inteligentni hlavou (to po matce nema), s tezce posramocenym a zadupanym sebevedomim (dik vychove), uvedomujic si, ze ze zavislosti nedokaze moc bojovat (zkousela se vzeprit, ale narazila na tvrdy odpor ze strany matky a nasledny psychoteror), ze ji zalezi na tom, co si jeji matka o ni mysli, ze stale hleda a bude hledat kousek oceneni od ni (co by bylo pro ni mnohem vice nez vyhrat treba soutez krasy), i kdyz nekde hluboko, hluboko v skrytu duse vi, ze se ho nikdy, nikdy nedocka. nedokaze matce odporovat, nedokaze se ji primo postavit na odpor, odporuje sice, ale tajne (denicky, basnicky, kresbicky, ktere radeji ani nema doma), protoze po verejnem odporu by ji cekalo peklo na zemi (spis psychicke nez fyzicke). Proto se ani pri psani vzkazu nevzmohla na presnou pricinu ale pouze na obecne definovani problemu, protoze doufala, ze to nekdo rozlusti, ale soucasne myslela, ze asi ne a tudiz matka bude pouze smutnit a nechapat proc - matka si sve proc najde sama. Dcera ji sice chtela ublizit (tim, ze odejde), sobe chtela ulevit (protoze vedela, ze se nedokaze vymanit a se starnutim matky to bude horsi - viz vzor babicky), ale soucasne se nezmohla na vetsi odpor a nechtela ji ublizit az tak moc, protoze i pres to vsechno mela matku rada (chtela se spis usmirit).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zuska janis
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
zpátky   
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter