Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Před úsvitem z kolekce Filmové recenze
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 21.10.2000 (22:28:47), v časopise 23.10.2000
další v kolekci>


Thomas Hudson (Občasný) - 16.11.2000 > Jo to byl pekny film - me se fakt libil - zdalo se me ze nekdy ty dialogy proste vylitli z ust aniz by k tomu meli duvod(nemeli potrebnou uvadeci omacku) - mas pravdu Hawke mi tam moc nesedel tim jak se choval - treba to tak ale melo vypadat jako ze se celej film pretvaruje aby dostal dalsi dusicku(neco mi to pripomina)- Delpy se mi tam libila az na ty dialogy bez omacky (ale to je snad vec scenare:) i kdyz tak o tompremyslim - bylo jim spolu fajn a tak si chteli povidat a kdyz jim doslo jedno tema tak proste nacli tema jine tim ze ho bez omacky rekli. Jo to je docela mozny. Myslis Jirko ze ty konecna mista tam jsou kvuli tomu aby se nam cely pribeh vybavil a aby jsem si vzpomeli na sva mista? Ja jsem to spis chapal jako ze kdyz ukazali ty mista, tak na nich nebylo videt nic co by se zmenilo, jen to ze tam uz nebyla ta dvojice - ze to jsou proste obycejna mista a jen dva lidi ktery k sobe patrej je dokazou udelat krasnymi tim co na nich zazijou - nemyslis???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter