Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Panenství z kolekce Nihilismus v nás
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 3.9.2001 (17:10:56)
další ve sbírce>


DeadKennedys (Občasný) - 17.9.2001 > MIROSLAWEK: Tvou teorii o poezii,volných verších...atd....tedy ne tvou teorii,ale v podstatě vyčerpávajíci odborný výklad ponechám bez komentáře,neboť mé odborné literární znalosti nestačí na to,abych to mohl fundovaně odpovědět :o) Já ale nikdy neřekl,že to má být poezie,ale nevěděl jsem kam to mám tedy zařadit(Seznam rubrik či snad raděj vůbec nikam :o)Kašlu na pravidla(i držení se jich či porušování pouze s určitým záměrem),dělení tvorby na prózu,poezii...píšu jak chci a co chci.Pokora a rozlišováni věcného a osobního stanoviska?Vše co píšu je osobní,takže na to každý může mít právě opačný názor.Že nezvládám tvrdý a měkký i ? A co má jako bejt? Primární je pro mě názor a sdělení.Jistě forma názorové vyjádření umocní.Ale podívej se na reakce:pro 50% lidí byla tato forma více jak dobrá,pro 50% více jak špatná.Tak to prostě chodí.(Mimochodem Bukowského jsem četl,ale ten se taky nelíbí všem.Žadný autor se nelíbí všem.A co bych se měl přiučit?!? Já se naopak snažím nic nekopírovat.A vidíš sám mi potvrzuješ,že se mi to daří - je to tak hrozný,že to není ničemu podobný :o).
Ale k mému veledílu :o))
Souhlas,že "báseň" zpacovává 1000000x omleté téma,ale opravdu v jiném slova smyslu než-li většina ostatních (na Totemu,písmáku i v "normální" uznávané literatuře).Ano je to provokace a protipól k tomu v jakém slova smyslu(významu) se o panenství obvykle píše.
"rádoby sdělnost vulgarity"...nesmysl.Vulgarita,která je zde použita vychází výhradně z osobních, autentických zkušeností.Pokud jsi nikdy ani nikdo z tvého okolí nepoužil například slovo "kunda",tak fajn,pohybuješ se mezi jinou společností, to...beru(ale upřímně řečeno nevěřím :o) Ale zpět k provokativnosti.Ne,naopak.Vcelku je Panenství silně moralistická báseň.Takže nechápu jaká zaprášená revolta 60. let (u mě spíš kdyžtak 70. a 80. :o).Vždyť tohle jde naopak proti takovéto formě sexu...Jaké puritánství a že jsem v tomhle ohledu proti tobě břídil?To je velice pravděpodobné.Já taky s nikým nesoutěžím,jenom píšu "to svoje" a rozhodně mi nejde o to narvat tam co nejvíc vulgarismů.Ale v tom se už taky nechci babrat,napsal jsem to výše.

"...názor na dílo a způsob přístupu při jeho tvorbě.
zkrátka se mi tento způsob (na rozdíl od mnohých jiných stanovisek) důvodně nelíbí, což je tak jediné, co proti tomu mohu dělat ;o))) " - to máš tedy naprostou pravdu :o)))
To pivo beru.Jsi z Prahy? :o)
Měl by jsi se zamyslet kolik sil plýtváš komentářemi na amatérské autory a jejich děsivá nudná díla.Pak by ti mohly chybět při pěstních soubojích :o)))

P.S.:Četl jsi více mých příspěvků nebo se tvé komplexní hodnocení mé tvorby vztahuje jen na tento? Já četl většinu tvých,ale přiznám se,že mě moc nezaujaly...ta forma mi nesedí :o)

P.P.S. : Píšu tuhle reakci dost narychlo a omlouvám se za všecny překlepy,pravopisné chyby a zmatenou nesouvislost :o)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli DeadKennedys
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter