Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mezi ruskou Mafií 3.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 28.7.2005 (09:29:16)
další>


p74 (Občasný) - 9.1.2006 > Tak ještě dnes pár maličkostí:

Miškinova žena - výborně popsaná, ale i u ní je chyba - a to Seibienova odpověď ohledně homosexuality - osobně se mi ta odpověď také líbí, ale kolikrát žena dostává takovou odpověď?. Myslíte, že si ho nezapamatovala? A už tady máme očitého svědka, který si pamatuje tvář - o změně vzhledu jste nic nepsala. Elegantním řešením by také mohlo být odvedení pozornosti k detailu. Např k nějakým extravagantním botám - člověk si zapamatuje boty a nikoli tvář...

- dům - zaparkoval co nejblíže vchodu - a pak vyšel zadním vchoédem a byl prakticky u auta....
- dům - pokud je hala + mezipatro + další patro, pak to musí být velký dům - tak velký dům a tak málo ochranky?
- pokoj v mezipatře - kruhový otvor v okně? - no budiž, ale víte jak je to nápadné? - a přitom mohl sklo odkytovat a vysadit celé (píšete, že je malé). Hlaveň čouhá z okna do haly - víte jak velká je pravděpodobnost, že ji někdo uvidí a zařve? - v tolika lidech v hale? - z bočního musí přímo razit.... Kdyby vysadil sklo celé, může střílet zevnitř, ze stínu - ze světla do tmy nevidíš, naopak je vidět skvěle. Navíc by získal větší prostor pro míření...
- dalekohled.... do 50m lze bez problémů střílet na krabičku od sirek za použití mnohem menší optiky, navíc. Základní pravidlo skryté střelby. Čočka se odkrývá až jako poslední! Odráží světlo (dělá prasátka a zábleksy...) Nabiji, zacílím, zamířím (bwez optiky, sundám kryt z čočky, domířím, mačkám........)
- rychlý odjezd od domu - opravdu nenápadné...
-¨zabíjení po cestě zpět...super až na tu pušku... ale na tu opravdu sílu nemám - jen si představte místo ní pistoli+tlumič+ramenní opěrka...
- jde spát.... podle mě jste to odbyla... vrazi jsou precizní lidé - promítají si zpětně celou akci aby odahlili svědka - chybu - nejasnost - štěstí (kterému nevěří) atd...

- jinak jednu (obrovskou) pochvalu mám: plán jako takový (až na pušku a pár přeskočení a "nelogiku\" něktzerých věcí - dáno puškou - jen zde je totiž opravdu fatální chyba) má skvělou strukturu + výborná (byť nedokončená) práce s davem - odjezd... na jedničku (pardon - tady pětku+D).... ale ta puška a vše co z ní vzešlo... btw. rozloženou pušku a vojenskou vestu pod sako nenarvete - nelze - vypadala byste jako mývalí medvědice těsně před porodem...

¨Výážně mě to mrzí, ale nemohl jsem to nenapsat...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter