Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Edgar Allan Poe - Havran, překlad z angličtiny z kolekce Překlady
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 15.5.2006 (00:07:45)


HACKMAN (Občasný) - 19.5.2006 >

Kdykoliv vidim, jak nad ceskym prekladem teto basne visi nazev Havran -- smeji se velice ))) nevim proc, ale ten Nezval je pekny demagog a ovlivnil za dobu, co jeho preklad existuje, uz davy lidi )))  Pokud se podivame do originalu pak zrime slovo The Raven -  coz jak znamo neni havran, ale krkavec, to za prve. Za druhe  krakani havrana a krkavce je taky rozdil a proto Poe zvolil prihodne opakovacku: never more. Ale co musim uznat je, ze tvoje opakovacka se mi lbi vic, marny vzdor, to je krkavec..)) a tak kdyby jsi opravila havrana za krkavce, libila by se mi basen velice, velice ))) dle meho lepsi jak cely Nezval )))

jo jeste neco, je to stejny omyl jako u obrazu Dama s hranostajem od Leonarda, Ta dama samozrejme nema na krku hranostaje ani nahodou, ale fretku )))

 

jinak me vubec uz neprekvapuje kolik mladejch nema ani paru, ze ta basen existuje, natoz aby meli povedomi o nejakem divnem jmenu E.A.Poe ))) ale porad si myslim, ze ho bude vic lidi znat v Cesku jak v Irsku nebo prilehlych angloskotskych krajinach...


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HACKMAN
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 (26)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter