|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Když svádět.. tak po staru..
Tlumená atmosféra, o hudbě nemluvě, ve vzduchu, mimo tabakového kouře včetnì second handového, tajemná vùně karabské noci s nádechem netušeností…
Byla snad ješ tě krásnější, než na tom obrázku v reklamě na internetu. A opravdu jsem měl štěstí, že nebyla právě zaměstnána s nìkým jiným.
„A pro začátek co takhle něco, co nabudí všechny smyslové vjemy nadějemi na to co přijde potom ?“
Obtažená sukýnka málo nad kolínka se určitě nikdy nemusela žehlit. To pod ní se vždy postaralo, aby se žadný vrásek nemohl objevit. Objela si špičkou jazýčka rty, přesnì tak jak je vidět na stránkach Xko.cz v reklamě. Jen ta bruneta jí scházela.
Trochu jsem zrozpačitěl, ale tím více jsem se ujistil, že jsem na správné adrese.
“’ A pokračováním by mohla být třeba moje vlastní specialita. Prakticky koncert smyslového vnímání. Všech pěti.. a navíc, jednoho, který ještě nemá ani oficiální název. Ale věřím, že potom si pro něj třeba i nějaký vymyslíme.“
To už málem jenom šeptala, nakloněná nade mnou tak, že mi začínalo být horko a nic lidského cizí.
„ Uvidíte“.. došpitla, a nějakým trikem asi se jí podařilo vehnat do tváře jakoby ruměnec. Mně už to z začalo vhánět jinde něco jiného.
„ Nakonec, abychom opravdu dokončili ve velkém stylu, něco jemnějšího, ale opět s příznakem a chutí na další pokračování příště… „
Abych nemusel koktat, jak se mi v podobných případech stává, jen jsem prudce a několikrát přikývl na souhlas.
Obrátila se ke mně trochu bokem a zády, takže jsem měl možnost posoudit i odvrácenou pùlku světlovlasého zázraku.
„ Velký salát s tzazziky a thousand islands, kuřecí prsíčka s velkou oblohou, kafíèko ala Monte Christo, velkou pistacijku se šlehačkou a Black Forrest dortik s Napoleonem, Franto.. ,.. Lízy spešl.
a šupito presto,"
zařvala hlasem podomní obchodnice do otevřené kuchyně za barovým pultem.
Babièka holt měla pravdu.
Láska prochází žaludkem.
|
|
|