Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
duha
(muž)

Na Totemu: 0x
Napsat zprávu

Miluji - svou ženu - naše zvířata Mám rád - rodiče - většinu příbuzných - spoustu kamarádů - lidi kteří žijí opravdově (co to je? Možná můj názor vyvstane z mojích přízpěvků...:-) - humor, vč. černého - programování (to mne i živí) - sci-fi - čajové dýchánky - časopis Sorry - ... a mnoho dalšího Nemám rád - reklamy, které říkají, že to bude skvělé bez vtipu, nápadu nebo alespoň dobré A PRAVDIVÉ argumentace - zprávy na TV NOVA - lidi, kteří mi vnucují svůj názor, aby pak na tom vydělali - netolerantní dogmatiky bez ohledu zda jsou věřící, příznivci New Age, skini nebo cokoli jiného - časopis Story - ... a mnoho dalšího

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 28.2.2001 > marjánka> nebyl
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 27.2.2001 > To je docela zvláštní... asi třetina lidí odešla ještě do přestávky, když Petr začal po přestávce opět něco s nons. poezií ozval se nesouhlasný výkřik z publika...
ale zřejmě to bylo skvělé
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 23.2.2001 > SShane> - napsal jsem, ze se mi to nelibilo a proc. Pokud sis nevsiml, napsal jsem i co se mi libilo a upozornil jsem, ze jde jen o muj subjektivni nazor
- do me prezdivky se opravdu vetsinou navazi ten, kdo nema argumenty nebo ma problem sam se sebou. Ale je fakt, ze kdyz to reknu nahlas, vetsinou tim nekoho nastvu jeste vic :o)))

ps kdyz budu mit cas, klidne prijdu, ale s jinym ocekavanim a jinak naladeny
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 22.2.2001 > čtenář> - s organizaci Duha nemam nic společného
- pokud nejsi schopný přijmout odlišný názor, jsi chudáček ty.

- ps do mé přezdívky (kterou nepoužívám jen jako login na Totemu) se většinou navážejí lidé v nepohodě, naštvaní, netolerantní a rýpaví. Pro seznámení se s někým novým je to úplně geniální. Velmi často rychle vím, na čem jsem :o)))
U příspěvku:Báseň pro Jennifer
duha () - 22.2.2001 > čtenář> nejsi moc v pohodě , viď?
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 21.2.2001 > to Čtenář - celkově máš pravdu - spletl jsem si podnik i akci neboli čekal jsem něco jiného.

Jinak o pití ani mluvení jsem nemluvil a vkládat mi tato slova do úst, abys posílil účinek svého příspěvku je odporné.

Jinak komu forma připadá zábavná - proti gustu ... o))) Pijte, kuřte, fanděte si a obdivujte se.
U příspěvku:INSTINKT MRTVÉ
duha () - 21.2.2001 > Fakt silné.
A když se to čte víckrát a odezní emoce, dá se vychutnávat dál, třeba ten dvojsmysl -Navíc vidím věci, které se k Tobě nedostanou - žena vidí, co ten muž nepochopí nebo mrtvola vidí co živý člověk ne... ?
U příspěvku:Eutanázie - pokrok do....
duha () - 21.2.2001 > Mně se v Holandsku moc líbilo, jednou v r. 91, když jsem s pár dolarama jezdil Evropou na InterRail, tak mi ujel poslední večerní vlak a přišla bouřka a tak spal jsem v jednom podchodu s několika černochama. Byli hrozně fajn, jen mně trvalo několik hodin, než jsem se přestal bát o život, pas a těch několik doláčů.
Ale u nás bych s e. nikdy nesouhlasil. Tam jsem měl pocit, že svoboda jim je i nad desatero. U nás mám pocit, že nad desatero je leda tak získat prachy nebo zbavit se problému problému s nemohoucí babičkou.
Navrhuju neodsuzovat Holandsko a snažit se něco dělat v Česku.
Konkrétní návrh: co třeba zásadně si nekoupit noviny v trafice, kde jsou porno časopisy na pultě tak, že jsou vidět obrázky?
U příspěvku:Most přes minulost
duha () - 21.2.2001 > Ten závěr mi byl jasný z posledních 3 řádků předchozího odstavce... a ta pointa mi přijde dost laciná, i když uznávám, že tohle téma je teď hodně IN...
U příspěvku:Totem únorový
duha () - 21.2.2001 > Byl jsem poprvé na autorském čtení osobně a asi bych to shrnul do několika otázek.

1 - chodíte si tam poslechnout básničky nebo potlesk za nima? Potlesk strašně ruší prožitek, cedule "Potlesk" je trapná, publika nedůstojná a připomíná mi komedie, v nichž po každém gagu zazní smích, abych ho náhodou nepřehlédl. Já jsem tam šel poslouchat básničky a tohle mne hodně rušilo.

2 - Chodíte tam poslouchat exhibici přednášejících nebo básničky? Gentlemanem pochválený "zvláštní" způsob přednesu mne velmi rušil, bylo obtížné přes něj proniknout k té básničce. Druhy pčednášející mne za srdce taky nechytal, protože jeho přednes se jaksi nepřizpůsobil tomu, že nonsensová poezie teď není chvilku na programu.

3 - chodíte si tam poslechnout básničky nebo se kouknout, jakou ptákovinu přednášející připravili?
Nonsensová poezie měla navrch a navíc mezi čtením děl z Totemu a touto poezií nebyly přestávky, takže jsem se musel neustále přepínat.

Abych taky něco pochválil:
- skvěle vybrané prostředí, ten sálek je parádní na takovouhle akci
- perfektní ten úplně první vstup nonsensové poezie na začátku - člověka to posune z myšlenek, s nimiž třeba přišel "někam jinam". Kdyby pak bylo trochu ticho a pak čtení "normální" poezie, bylo by to super
- oceňuju, že pořadatelé se snažili zareagovat na to, že většině publika se to moc nelíbí a o přestávce se radili co s tím.
- civilní přednes Zuzanky, od ní jsem opravdu mohl vychutnávat básničky a nic jiného

Závěr: na rozdíl od Gentelmana si nehraju na recenzi, toto je ryze subjektivní hodnocení. Celkově se mi to nelíbilo - líbil by se mi večer opravdu o básničkách z Totemu (nemám čas si tady číst každý den). A kdyby se tam nesmělo kouřit, taky by to bylo lepší.

ps. to že můj nepříliš zdařilý pokus o nonsens básničku čten byl to těžko mohlo zachránit :o)))
U příspěvku:Báseň pro Jennifer
duha () - 19.2.2001 > čtenář> Pro vsechny kdoz se sem pripadne jeste dostanou
Cele to trochu vychazi z jednoho pokecu s Jennifer (ale ne na objednavku :-) a je to zalozene na predpokladu, ze ctenar zna Tajny denik Adriana Molea - ten totiz pujcuje sve lasce Pandore modre fixy, nikdo ho nechape a hlavne pise presne takhle otresne basnicky.
Mrzi mne, ze krome rubriky Vtipy je tu asi humor vsude jinde zakazan.
To Ctenar slova "banda blbecku" jsi pouzil ty, ja si to o ctenarich totemu nemyslim. Zajdi si za psychologem.
To TH - To nebyla kritika, ale rypnuti - ale od Tebe Thomasi ne prvni, takze neprekvapilo :o)))
U příspěvku:Slib
duha () - 14.2.2001 > Ta symbolika je kraaasnaaa.
Pocet slabik se mi nechce pocitat, ale precetl jsem to bez pocitu, ze bych zadrhaval.
U příspěvku:Představa
duha () - 14.2.2001 > :-)))
U příspěvku:Co je to láska?
duha () - 8.2.2001 > Líbí se mi to, protože je to upřímné a o Tobě a já na takové básničky slyším víc, než na technicky perfektní dílo o ničem.

A co je to láska? Jestli na to Paula nepřijde před tím, než se dostane na smrtelné lože, tak tam na to už také nepřijde. Láska mimo jiné vyžaduje čas a toho je na smrtelném loži zatraceně málo.
Myslím, že názory, které tu padly, jsou o zamilování. To je věc hlavně emocí.
Láska je, že jsem ochotný věnovat svůj čas, nebo svůj um, někdy i své peníze na něco, co není jen pro mne a to i vsituaci, kdy mne to vůbec nebaví. Že jsem ochotný pomoct a nic za to nechtít a ani neočekávat. Neboli láska začíná tam, kde na emoce ze zamilování naváže vědomé rozhodnutí.
U příspěvku:Cesta k božství
duha () - 7.2.2001 > :-)))))

ps nám sklenice od hořčice taky v noci svítila a pak jsme tam našli světlušku ... teda sorry, krystal přebytečné koncentrované dharmy
U příspěvku:Báseň pro Jennifer
duha () - 5.2.2001 > Ahoj Vio, jsem rád, že alespoň někdo tu má smysl pro humor nejen v rubrice vtipů..., ale pořád nezareagovala Jennifer!!!
U příspěvku:Báseň pro Jennifer
duha () - 5.2.2001 > Mladé intelektuály, kteří jsou zmítáni láskou a smyslem pro humor, jako jsou třeba Adrian Mole nebo já, nikdo, NIKDO nechápe.

Doufám, že od Jennifer dostanu sluníčko a co si o tom myslí TH je mi srdečně jedno!!! (doufám, že to tentokrát aspoň dočet do konce :-)
U příspěvku:Vzděláním ke svobodě?
duha () - 1.2.2001 > Chápu, že někdo dělá něco jiného, než by sám chtěl.
Jak může někdo myslet jinak, než by sám chtěl?
Chtělo by dítě si mysleti že dvě plus tři devět jest, však škola mu to nedovolí?
Ne, to asi nemáš na mysli.

Tvé myšlení je vždy ovlivněno společností a dobou do které ses narodil, Tvými rodiči, školami atd. Pokud víš, že nemysléš svobodně, mysli tak - nic Ti v tom nebrání. Pokud nevíš, že nemyslíš svobodně - ne to nefunguje.

Pokud máš na mysli, že společnost vede, vychovává či snad deformuje k určitému způsobu myšlení nebo k určitému náhledu na svět - tak to prostě je.
U příspěvku:Posvátné byliny
duha () - 30.11.2000 > Líbí.
V této rubrice v jejím současném stavu navíc velmi osvěžující.
Nemohu nevzpomenout známý příběh, jak se mniši jdou ptát představeného, zda se dá současně meditovat a kouřit. Jeden dostane odpověď, že ne, druhý že ano. První se ptal. zda se smí kouřit při meditaci, druhý zda může meditovat při kouření.
:-)

Jestli mohu i kriticky tak:
1 - většinou se uvádí odkaz na zdroje a prameny, odkud jsi čerpal info
2 - pozor na protimluvy (např. hned na začátku: Je zvláštní... A není divu...)
U příspěvku:Třicátá, opět dokonalá meditační operace
duha () - 15.11.2000 > No, pokud si to nezachycujete pro sebe, ale publikujete to, byla by asi slušnost vůči čtenářům si to po sobě přečíst a upravit češtinu a pokusit se, aby to mohlo být trochu srozumitelné i pro čtenáře, který o tom tolik neví.
Pár dotazů
"vrcholně ezoterické informace" - proč vrcholné? Kde berete jistotu, že vrcholné? Kde berete jistotu, že esoterické a ne skryté věci z Vašeho dolního? Zní to hodně ješitně a drze, slyšel jste někdy o pokoře na duchovní cestě?
"o desetinu dimenze" - co to je desetina dimenze? Zní to trochu jako reklama na Zlaté stránky "o 65 procent zákazníků více!"
atd., pro teď stačí, nechci se do Vás navážet, jen naznačit... (i když jak jistě víte MY NESMÍME ANI NAZNAČOVAT!"
U příspěvku:CHCEŠ MĚ
duha () - 13.11.2000 > dobře odpozorované ze života, perfektně sestavené - provázané, až to ve mně budí pocit té sítě. bravo.
U příspěvku:Anděl
duha () - 11.11.2000 > Hezké podobenství, které domyšleno nese v sobě zdánlivý vnitřní rozpor, totiž že na ty sobecké sny zapomínat je třeba a tudíž je třeba občas zabíjet ptáčky.
Pokud to člověk nepochopí, nikdy nedospěje a pokud se o tom, které ptáčky zabít nebude radit se svým svědomím (což však vyžaduje čas, a mnoho lidí tvrdí, že ho nemá a navíc to někdy bolí), pokud se z toho stane zvyk, tak si od té zahrady odřízl cestu.
Dík za inspiraci.
U příspěvku:Ženství
duha () - 9.11.2000 > Je fakt, že básnička vyvolá emoce a nese upřímný příběh.
Hezká je pointa a cením, že ji básnička má. Taky bych se někdy schoulil a byl dítě... a ono už to nefunguje.
Jenže myslím, že pokud je básnička poslána k publikování, stojí za to si s ní hrát, trochu bojovat s tím jazykem, nevadí mi volný verš, ale že to nemá vůbec žádný rytmus nebo vnitřní řád. A pokud je to pravda o Tobě, potom i ten boj s jazykem pomohl by Ti bojovat se smutkem...
U příspěvku:Poprvé
duha () - 1.11.2000 > Fakt bezva, bezchybná pointa, ještě teď se usmívám. Líbí.
U příspěvku:VLNOPOHYBY
duha () - 1.11.2000 > Líbí se mi nápad a na tu básničku jsem se těšil, když jsem to rozklikával, ale -
Markétko sorry - ve mně ten text vůbec nevyvolal pocit tance. Tanec je harminický, plyne nebo hopsá v rytmu a v tomhle jsem rytmus a lehkost nedokázal najít - spíš jsem se tím musel probíjet jak ledoborec. Opravdu originální slovní spojení (některá mne fakt pobavila), už celek nezachránila.
U příspěvku:Prosíme, vystupte
duha () - 30.10.2000 > líbí
vět akorát :-)
U příspěvku:kosmické vědomí
duha () - 27.10.2000 > Chtěl bych se tak lehce zeptat, proč je ten zážitek duchovní? Některé houby to navodí taky a je to zážitek chemický (určuté látky putují od žaludku k mozku?).
Musí být duchovní zážitek příjemný? Musíme se opájet tím, že ho máme?
Já myslím, že nám má něco říci především O NÁS, ne hned o Univerzálním bytí či Jinozemi, a že může být i pěkně nepříjemný. Myslím, že jeho kvalita je v jeho hloubce a množství informace, ne v tom, co nám přináší a naše kvalita je pak v tom, že mu nasloucháme a snažíme se slyšené přenést do našeho života.
(snažil jsem se užívat pojmy, kterými snad mluvíte).
Mějte se hezky.
U příspěvku:Země
duha () - 26.10.2000 > Ano ano ano více takových básní.
Častá myšlenka, jak správně poznamenal Martin, myslím že ne proto, že by to "bylo v módě", ale senzitivnější lidé to tak prostě cítí.
Třeba stačí, aby množství takových básniček překročilo nějaké kritické číslo a lidstvo změní svůj vztah k planetě...
U příspěvku:Kamínky
duha () - 25.10.2000 >
U příspěvku:Jeden den svobody
duha () - 25.10.2000 > Dobře se to četlo a prima byla ta zvědavost, jestli dole bude ta pointa, kterou čekám (byla tam jiná!... stejně dobrá).

Jinak doufám, že to byla nadsázka(svoboda nesouvisí s tím co mám, ale jaký mám k tomu vztah a jak to užívám - nebo je to jinak?).
U příspěvku:Je čas žít
duha () - 11.10.2000 > mně se to moc líbilo. Racionálně bych si netroufl vysvětlovat, jak to myslíš, ale vyvolalo to ve mně trochu chvění a lehké mrazení v zádech, ani nevím proč. Jako kdyby to oslovilo nějakou nevědomou složku mé bytosti tak silně, že se to trochu odrazilo až do vědomí.
Básničky, které ve mně tohle vybudí mám nejraději.
Ve verších? Proč?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter