Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Lamarski
(žena)
Občasný
Na Totemu: 24223x
Napsat zprávu

Fascinuje mě svět ruské mafie, asi mě poznamenalo dětství v Rusku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:2. část - Ta, co pochází z Doly
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Tak se k tomu pomalu dostávám. Umíš hezky vyprávět. Děj pěkně plyne, nenudí a hlavně postavy si krásně povídají, informují a občas i pobaví. Ten šepot v kostele, mno, dejme tomu je to jakoby napdřirozené, tam se ta archaická mluva i hodí. A ještě postřeh, myslím, že jsi to měla podobné i v předchozích dílkách. Někdy si postavy tykají někdy vykají - to by nevadilo (někdy se znají a většinou v historických dílech si běžně vyká jen lepší společnost), ale ve scéně, kdy si Erik pohrává s "Manon" se to tak nějak podivně mele. Začínají u vykání...
Ale jinak jo, pěkný. myslím, že bys tohle mohla (trochu dopracované) nabídnout nakladatelství s romantickou literaturou, nebo pro náctileté dívky (to rozhodně neber jako urážku, jde jen o cílovou skupinu, která teď nesmyslně hltá zahraniční tituly s upíry a vlkodlaky). Své čtenářky si to rozhodně najde.
U příspěvku:Herečka
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Quotidiana> jj, v Dalasu to měli promyšlený:)
U příspěvku:Povodňová terapie
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Mě se to líbilo, z toho kraje pocházím. Takže po stránce literární bych tomu nic nevytka, jen snad poopravit nějaké maličkosti, jako velká písmena na začátku vět, pár čárek, nic dramatického. Obsahově to šlo pěkně za sebou, vyvážené vyprávění, pěkné postřehy, bez zbytečného patlání se v melodramatu nebo povrchním hraní si na city. Celkově bych shrnula, že je to za poslední dva měsíce nejlepší text, co jsem zde četla.
U příspěvku:ten podivnej měsíc.
Lamarski (Občasný) - 25.8.2010 > slavekmiloslav> Umíš pěkně pracovat se slovy, toť můj povzdech.
U příspěvku:ten podivnej měsíc.
Lamarski (Občasný) - 24.8.2010 > Po takovémhle textu si vždy jen povzdechnu na vzpomínku klasicky vystavěné povídky.
Má to romantický nádech a dokonce si představím tu vůni ranní louky. Pěkné, ale nic víc, nic míň, což mi přijde škoda.
U příspěvku:Dozvuky Bohnic
Lamarski (Občasný) - 24.8.2010 > No vida, člověk by neřekl, jaká je to věda a ona opravdu je. Rozhodně by ses uplatnil na blogu:)
U příspěvku:Herečka
Lamarski (Občasný) - 24.8.2010 > Hezký sloh, škoda těch předlouhých souvětí, ve kterým se ztrácí tempo děje i vyprávění. Ten konec:))) Úplně vidím Bobbyho Ewinga jak čučí ze sprchy: "Dobré ráno, miláčku."
U příspěvku:Mistr čtvrťových not aneb jak zapisovat brnky
Lamarski (Občasný) - 24.8.2010 > Hm, tak si říkám, že spíš než fejeton, by tohle pismo posloužilo jako recenze pro hudebni programy. Nejvíc mě pobavila ta zmínka, co jste zpívali na chmelu v JZD.
A teď vážně. Tenhle text asi zaujme opravdu lidi, co s něcím podobným již přišli do styku (já mám pouze to casio, na které brnká na nervy má dcera). Přesto velmi oceňuji tvůj závěr, ten je přesný. Text zůstal někde na půli cesty, možná lehce před půlkou a vzhledem k tomu, že vím, že umíš popisovat všední věci ironičtěji a vtipněji (viz bankomat), rozhodně nebudu psát obsáhlou kritiku;)
U příspěvku:Bohnice-2010 1.část
Lamarski (Občasný) - 18.8.2010 > Tak to bylo loni:) http://www.totem.cz/enda1.php?a=247454 plus dalších několik - tehdy - fejetonů:)
U příspěvku:Bohnice-2010 1.část
Lamarski (Občasný) - 18.8.2010 > Něco podobnéhu už jsi tu, myslím, publikoval? Na krásnou Michaelu si dobře pamatuji.
U příspěvku:Tohle
Lamarski (Občasný) - 17.8.2010 > Jj:)
U příspěvku:záznam snu se skutečností
Lamarski (Občasný) - 16.8.2010 > Až do: "Nashledanou příští týden.“ se mi to moc líbilo. Vtipné svižné. Pak už je to moc roadmovie. Zkrátka sen:)
U příspěvku:My tady chcípnem!
Lamarski (Občasný) - 16.8.2010 > Tvoji hrdinové jsou často vnitřně rozervaní mladí, co hodně přemýšlejí, mají bohatý vnitřní život a dobrou představivost. Technicky je to napsané dobře. Snažíš se ve čtenáři vzbudit hluboký dojem z vlasního pocitu, který do psaní vnášíš celou duší. To se daří, myslím, dobře. Jen nezapomínej, že těžká duševní díla jako od Dostojevského, je náročné číst. Tady asi je tvůj zakopaný pes. V předchozích textech se to dalo svést na krkolomné věty, ale tady jde přímo o duševní kamzičí skály. Prakticky o každé větě nutíš čtenáře přemýšlet a z toho časem může bolet hlava i duše. Ono když se otevírají čtenáři třinácté komaty bez omezení za sebou, nebude je už chtít otvírat. Takže do svých textů vnes chtě nechtě trochu odlehčující tón;)
U příspěvku:Jak jsem vybíral z bankomatu
Lamarski (Občasný) - 16.8.2010 > Ano, jsou tam velmi vtipné momenty. Celkově se to pěkně čte, přesto si dovolím poznámku: trochu bych to časově ucelila. Na druhou stranu, životní zkušenost nemusí brát ohledy na povídkové postupy:)
U příspěvku:POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS
Lamarski (Občasný) - 13.8.2010 > maxima gali> Ahoj, to víš, život se všelijak kroutí a někdy prochází černou uličkou;) však to znáš.
U příspěvku:ZŮSTAŇ KÝM JSI
Lamarski (Občasný) - 13.8.2010 > Montrealer> Američtí filmový chlapci jsou takový neupřimní, tohle je přeci jen víc od srdce:)
U příspěvku:POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS
Lamarski (Občasný) - 12.8.2010 > Nemám co dodat.
U příspěvku:Jak jsem se vyrovnal s "dress code"
Lamarski (Občasný) - 12.8.2010 > Musím se přiznat, že jsem se pobavila. Ano dress code je dnes jakési zaklínadlo a nedávno v příloze MF Dnes tomu byl věnovaný článek (tak teď už vím, že letušky nesmí mít jinak barevný makeup na obličeji a na krku, cop jen 12 cm dlouhý, jinak drdol a max. jen jeden prstýnek na každé ruce:)) Co takhle česky guidelines?:))))
U příspěvku:ZŮSTAŇ KÝM JSI
Lamarski (Občasný) - 11.8.2010 > Je to takové zamilované:) ale rozhodně ne úvaha, spíš nějaké pocity-popisy. Tohle by si jistě zbožně zapsala do památníčku každá náctiletka vedle fotky toho upírka ze Zatmění(nemyšleno zle), ale haute littérature to není;)
U příspěvku:7. část - Zajatec černé hřívy
Lamarski (Občasný) - 11.8.2010 > Ty jo, jedeš jako drak, nestíhám. Vezmu to později všechno najednou:)
U příspěvku:1. část - Návrat na Alberg
Lamarski (Občasný) - 11.8.2010 > Sakora> Já bych třeba někdy ráda napsala něco, na čem si chlapi smlsnou:), jenomže mi chybí ten mužský pohled.
U příspěvku:1. část - Návrat na Alberg
Lamarski (Občasný) - 9.8.2010 > V pořádku, jako ženě se mi takový typ líbí, jen mužský se s ním asi neztotožní:) ale to neva ne?
U příspěvku:1. část - Návrat na Alberg
Lamarski (Občasný) - 9.8.2010 > Líbí se mi to, přesto by tu pár výhrad bylo. Za rok se tvé psaní určitě posunulo kupředu. Soudě podle tohodle dílu. Ubylo často pakovaných klišé z romantické literatury (zarazilo mě snad jen "Meč mi skočí do ruky skoro sám."), nenecháš se už strhávat snahou o dobovou mluvu. Nicméně používáš dost podobná schémata děje jako v minulých sériích. Dokonce si troufám předpovědět zápletku, která se bude týkat Erika a nevěsty (ale nehám si ji pro sebe, třeba se pletu:). A poslední věc, oceňuji mužský pohled na věc, jen je z něj cítit ženský duch. Resp. mluví a jedná tak, jak bychom si my ženy přály, aby se muž choval - což je diametrálně odlišné od skutečnosti:) Bohužel ti nedokážu poradit, jak tomu dodat tu "chlapskou" mysl. Pokud však nemáš větší ambice, než v rámci romantické literatury, pak je to v pořádku (neber to, prosím, jako výtku). Takhle to čtenářky chtějí. Tedy uvidíme, kam příběh pokročí.
U příspěvku:Proščanije (rozloučení)
Lamarski (Občasný) - 8.8.2010 > Montrealer> Blbě napsaný to není určitě, jen jsem chtěla říct, že by to klidně sneslo rozšíření. Jak někomu píšu škrtat, škrtat, škrtat, tak tady bych se přikláněla k většímu ponoření do detajlů:)
Ruština mě navadí, sama se v ruském prostředí literárně vrtám:)))) naopak, přitáhlo to mou pozornost.
U příspěvku:Proščanije (rozloučení)
Lamarski (Občasný) - 7.8.2010 > jako příběh ze života mi to přijde tak nějak chudý, ale jako část celku to můýe být zajímavé. Trochu mě zarazil název rusky, nevidím nikde spojitost s textem (až na ten překlad a úvodník). Celkově jsem nechápala souvislosti;)
U příspěvku:Tam
Lamarski (Občasný) - 7.8.2010 > saetri-ihn> Myslela jsem si to. Super, tak hodně štěstí:) Ta Jamu by mohla vyjít.
U příspěvku:Tam
Lamarski (Občasný) - 7.8.2010 > saetri-ihn> Kam se hlásíš?
U příspěvku:Tam
Lamarski (Občasný) - 6.8.2010 > saetri-ihn> Já to vypíchla jen proto, že ty máš pěkný styl vyprávění a tohle tedy bouchlo do očí.
Myslela jsem tu filmovou Cestu (nedávno dávali v kicnech postapokalyptický příběh). Knihu jsem ještě nečetla, ale film byl poměrně zajímavý, i když... něco v příběhu jakoby chybělo.
je fakt, že někdy to přečtení i s pozdějším časovým odstupem prostě nepomůže. Člověk je tak zažraný:) jak by řekl Cimrmann neschopnost opustit myšlenku.
U příspěvku:Tajemství
Lamarski (Občasný) - 6.8.2010 > "Potom pustil plyn." - Úplně se mi chce napsat .."v naší elektrické troubě?"
Styl psaní se mi moc líbí, ale ta záletka je taková prvoplánová. Těžko uvěřit, že na příběh zabil jsem kamaráda bude jeho milá reagovat, „To je hrozný, s čím musíš žít…“. I když v tom je asi ta podstata, na konci dojdeme k odcizení. Nicméně ta poslední věta mi přišla prostě komická. Nezlob se. Je fakt, že nikde nepopisuješ, co je to za zemi a jaký je čas, přesto, když si to vpasuju do dnešní doby, tak zemním plynem maximálně po škrtnutí zápalky někoho necháš vybouchnout:) pak možná otrávíš ty hasiče, co to musí uklízet. A nakonec poznámku: bílý text na černém pozadí rve oči. Když už trváš na černém podkladě, hoď tam spíš střední až světle šedou.
U příspěvku:Tam
Lamarski (Občasný) - 6.8.2010 > Zajímavá povídka. Působí trochu jako Cesta. Přesto se našly některé rušivé elemety:
První dva odstavce - zbytečně dlouhá souvětí. V celém textu často opakované jenž.
...a nějaké maličkosti:
Pozor na rod. "Zvlášť když pohlédl do těch, která patřila dětem"..."Dětem, která měla"... = podmětem jsou oči, děti množ. č. tedy: děti, které..., pohlédl do těch, které patřily... apod.
"ani naskrz něj nebylo cesty pryč" = trochu nedává smysl
"k jejichž vlhkosti to jeho praší podstatu"...= docela krkolomná věta
atd. doporučuji ještě projít, možná přečíst nahlas a některé věci ti hned vyskočí samy.
vyrušen ze své vlastní hlavy=moc se mi líbí tohle spojení:)
U příspěvku:Ona
Lamarski (Občasný) - 27.7.2010 > Pěkné počtení tak do poloviny, pak už to bylo příliš přímočaré a dalo se předpokládat, jak to dopadne. Nicméně strohé deníkové popisy pohřbu a běžného dne se mi líbily.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter