Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Z bordelu
Dara.W (Občasný) - 19.1.2012 > Šílená svině> 

:-))) Napsala jsem to v bordelu, mezi prací :-D

U příspěvku:008
Dara.W (Občasný) - 4.12.2011 > Krásné...
U příspěvku:003
Dara.W (Občasný) - 4.12.2011 > Pěkné...
U příspěvku:004
Dara.W (Občasný) - 2.12.2011 > Na fakt, že líbivé věci se rychle stanou kýčem je třeba si zvyknout. Zlatý rámeček bych rozhodně nedávala. Připomíná mi to krajinu u nás na pastvinách u řeky, když byly pokryté jinovatkou. Chodívala jsem po nich, když jsem šla ráno o Vánocích k babičce s cukrovím. Lidé z města si to nedovedou ani představit, lidé z venkova si tento obraz nikdy nevyfotí fotoaparátem. Venkovani jej mají hluboko ve vzpomínkách a tam taky patří. Nevymalovaný se tak nikdy nestane kýčem.
U příspěvku:002
Dara.W (Občasný) - 2.12.2011 > Hezké, ale mám strach... Takový podivný neklid před bouřkou.
U příspěvku:001
Dara.W (Občasný) - 2.12.2011 > Krásně vystínováno. Moc pěkné. Nostalgie z obrázku přímo čiší, navíc je konec podzimu, temně černo-modro-šedo-bílé barvy se k tomuto období dokonale hodí. Zajímavá nálada.
U příspěvku:Recese bez romantiky,jak to mám ráda...
Dara.W (Občasný) - 19.11.2011 > Šílená svině>  Díky za názor,vážím si ho.Je fakt, že již delší dobu mám pocit,že jsou všechny básně tady jedna, jako druhá. Každá se snaží být vznosná,líbivá,houpavá,některá i revolučně kritická... jen, jak se tak o tyhle verše snaží všichni,je to prostě nuda,nuda,nuda... Vemte to tak,že vám tu zaveršovala znuděná tanečnice z Moulin Rouge a zřejmě i její tamní kumpáni jsou tady jejími fanoušky :-D.
U příspěvku:Recese bez romantiky,jak to mám ráda...
Dara.W (Občasný) - 17.11.2011 > Path Adamski> Jinak, musím uznat, chápání Tvých komentů mi dává opravdu zabrat. Klobouk dolů,komentovat tak,aby tomu příjemce komentu nerozuměl,je skutečně hodné mistra. :-D 
U příspěvku:Recese bez romantiky,jak to mám ráda...
Dara.W (Občasný) - 17.11.2011 > Path Adamski> Věřím,že Vaše štrikování u mých veršů náležitě vzpruží Vašeho partnera k patřičným výkonům. :-D
U příspěvku:Recese bez romantiky,jak to mám ráda...
Dara.W (Občasný) - 17.11.2011 > Path Adamski> 

Je to bez romantiky, sadomaso, jako i celý sex,nemusí být vždy spjatý s nebezírnou touhou a neutuchající vášní.Je to jen pud,všichni ho máme.Tak proč to taky někdy nenapsat, tak, jak to prostě je.Sprosté,ubohé,nízké a přesto po sexu většina toužíme.Takový malý paradox. I romantiky se člověk přejí,pokud ji neprostřídáme něčím mnohem prostším, snazším a naprosto obyčejným, či dokonce i vulgárním a pokud možno spontánním. Líbit se nemusí, věřím, že se skutečně ani líbit mnohým nebude, apoň zatím... K tomu člověk musí často teprve dojít a nic se nemá uspěchat.  

U příspěvku:Zhubla
Dara.W (Občasný) - 17.11.2007 > Zřejmě jsem naprosto mimózní bytost, protože když já napíšu dejme tomu melodickou slátaninu, dostanu jen odpovědi, že tomu zdejší čtenáři, autoři, nerozomí a že smysl celého díla se ztrácí kdesi v nekonečnu. Ale když tady Swedish_nigg napíše cosi v horčce, je to opěvováno, jako mistrovské dílo...   No a nemyslete si, ty svoje exkluzivity jsem už raději smazala
U příspěvku:Kompenzace
Dara.W (Občasný) - 5.6.2007 >

Fajnový kousek *

U příspěvku:Zrada a česť
Dara.W (Občasný) - 5.6.2007 >

 

U příspěvku:Útroby času
Dara.W (Občasný) - 5.6.2007 >

Řezničina v poezii.

U příspěvku:Tydlidá
Dara.W (Občasný) - 31.5.2006 > Zní mi to jako verše jedné z hrdinek, spisovatelky  Virginie Woolf, z knihy M. Cunninghama "Hodiny".
Jen tam je to ještě působivější, snad proto, že celý kontext je nakonec možné si přečíst.
Jen doufám, že Ty ten život nebudeš brát tak příliš beznadějně.
U příspěvku:Přátelé
Dara.W (Občasný) - 29.5.2006 >

Třeba se mění přátelé. Všichni se přeci měníme a je jen na nás a našich přátelích, jak se se změnami vyrovnáme.

Ale je to moc hezky vyjádřené. Jednoduše a výstižně.

U příspěvku:Diky
Dara.W (Občasný) - 29.5.2006 > Hodně odvážné. Jen aby v tom jutovém pytli nebyla i všelijaká havěť, pak by ses mohla zařadit k prokletým básníkům. I když ve Tvém pojetí by to mohlo vyznít velmi zajímavě. Líbí se mi Tvé hry se slovy :o)
U příspěvku:Stýská se nám
Dara.W (Občasný) - 29.5.2006 >

Zasněná dušičko, štěstí, že jsou na světě i tací, co umí čekat. I když třeba marně.

U příspěvku:Jako malá
Dara.W (Občasný) - 8.5.2006 >

Zase, štěstí, že život není tak černobílý  A copánky už dorostly, nebo spíše, hočičky už copánky nosit nechtějí, dávají přednost krátkému rozcuchanému sestřihu. Ale moc hezky jsi to napsala a dovedu si představit.

U příspěvku:Rozhovor na úrovni II.
Dara.W (Občasný) - 8.5.2006 > Olda???  Ale moc hezké hovory vedete, jen co je pravda...
U příspěvku:Další dny...
Dara.W (Občasný) - 1.5.2006 >

Každý mívá občas deprese a v depresích vznikají často zajímavá dílka. Takže, psaním odhaluj své nitro, protože se v něm dají objevit skvosty, jsem si jista. Mně depresivní básně nevadí, i takový bývá občas život, naštěstí.

U příspěvku:Nedělní ráno
Dara.W (Občasný) - 17.4.2006 > Dá se v té básni najít mnohé. A možná je škoda, že se lidem daří najít cestu ven. Někdy je lepší se v tom "svém" prostě pěkně vykoupat, abychom "něco" prostě cítili. A my určitě cítíme!
U příspěvku:Plynou a propadávají (proto)
Dara.W (Občasný) - 17.4.2006 > Ujde 2-3
U příspěvku:Kráčení...
Dara.W (Občasný) - 14.4.2006 > Agatha> Agatho, o Tvém vytříbeném a neotřelém jazýčku jsem neměla nikdy pochyb. Správně jsi mu to nandala. A vidíš, máš to za jedna :o)
Jeden redaktor a tolik zajímavě popisných slovíček, to si poznamenám, do křížovek se to bude hodit, ale asi nikam jinam. Bohužel.
U příspěvku:Růžová...
Dara.W (Občasný) - 13.4.2006 > Agatha> 

Kriminálník jasná páka,
na kytkách se prostě fláká,
tykadlem si šimrá bzuk
medovinu chtěl by kluk.
Vykrad zrovna pampelišky
zešedly jim zlaté lístky
shazují své paragány,
chyťte včelí chuligány!

:o)

U příspěvku:Růžová...
Dara.W (Občasný) - 12.4.2006 >

No, co dělají růže v rozkvětu, to je mi vcelku jasné. Jen co dělá bodlák v rozkvětu, když na něm sedí akorát tak tlustý chlupatý čmelák, to mi doposud zůstalo záhadou :o).

Napíšeme bláznivou poezii o bodláku, co Ty na to?

U příspěvku:Nenasytná
Dara.W (Občasný) - 11.4.2006 > Je to jako pohádka. Líbí se mi to. Mám ráda malebně spojené myšlenky, navíc, je to s dějem. Nic tak složitého, jak tady člověk pořád čte od druhých. Namyšlené snobárny jsou to akorát. Líbí se mi ta rozprava.
U příspěvku:Realita
Dara.W (Občasný) - 4.4.2006 >

Že by základ prokletého básníka? Náhodou, jsou to pocity člověka, smířeného s osudem. Hezky napsané, ironie je na místě, akorát, neměl by si to přečíst ten Suchar?

Nehodnotím, protože vím.

A říkačka? To je snad to jediné, co by vůbec stálo za úvahu. Ironická jednoduchost bytí, nic víc!

U příspěvku:Jedna taková pubertální
Dara.W (Občasný) - 22.3.2006 >

"V očích dítě, v srdci žena" moc hezké přirovnání, jen trošku ohrané, ale stejně se mi to líbí. Mám ráda pravidelné a melodické verše, i když jsou naivní. Vždyť to mělo znít naivně, ne? Hezká puberta, náhodou...

 

U příspěvku:Kuchařka záškodníka ...
Dara.W (Občasný) - 19.3.2006 > the_dark_side_of_me> 

Jaksi, nesměřovalo to vůbec nikam, jen experiment, který už byl kdysi dávno proveden jinými, jen já o tom nevěděla a taky, chtěla jsem si to sama vyzkoušet...

Takže nic extra. Nikomu dalšímu, než mně to pravděpodobně úsměv na tváři nevyčarovalo. Úsměv byl mojí snahou, prostě, nepovedlo se. Nesmyslů napíši i provedu ještě miliony a směšné se budou zdát opět jen mně. Prostě další TUCTOVKA.

U příspěvku:Kuchařka záškodníka ...
Dara.W (Občasný) - 18.3.2006 > DondedoG> Děkuji za poznámky. Jasně, s ničím světoborným jsem nepřišla. To fakt ne, jen se mi prostě líbil ten výsledek. A chápu, že se nikomu dalšímu už líbit nemusí. Třeba ani ne těm, kdo se mého pokusu účastnili. S těmi tečkami, no pokusím se, ale zvyk je železná košile, takže uvidím... :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter