Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Intimita (Strom)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.3.2013 >
U příspěvku:Malba Akt
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.3.2013 > Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..skusil by som veeeeeeeeela skicovat, chytit niektore proporcie, ako sa chova tien..zistit nieco o perspektive a ako sa uplatnuje pri figure, divat sa na vela fotiek, malieb, skicovat, skicovat, skicovat..
U příspěvku:BAAL
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 >
U příspěvku:"Já že mám křivý nohy?"
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > Vtipne :D
U příspěvku:Prikázaný smer
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > Odbocky a zakazy vjazdu patria k sebe. Hodnotim nie ako fotku, ale pozastavenie.
U příspěvku:koberečky..
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > Chutovka.
U příspěvku:Propletenec
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > mam rad taketo fotenie beznych veci : ) Gumicka. Zial oddelenie objektu od bieleho pozadia je podobne ako na jednej fotke, ktora tu bola nedavno s ponozkami.Pri takychto zaberoch je dobre sa pohrat ci uz so svetlom, alebo s hlbkou ostrosti, posobi to takto velmi plocho, akoby vystrihnute. Ako abstrakcia ano, ako fotografia nie. Ale ucime sa cely zivot. Skusat, prefocovat, cvakat : )
U příspěvku:vrba 2
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > naopak, pre mna strasna uprava.
U příspěvku:Dominika
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 > najviac tomu ubera poza. priamy pohlad a ramena kolmo na os fotografovanie ja poza do obcianskeho a nie na portret.
U příspěvku:Dominika
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.3.2013 >
U příspěvku: Konečně slunce resp.Hvězda:-)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.3.2013 > jaxxana> Teraz k hlbsej kritike. Chyba Vam tam popis, kde sa miesto nachadza z demografickeho a historickeho hladiska. Dalej Vas tam mila autorka nejako nevidim? To ste to fotili inak ako samospustou? Ta to predsa isti. Keby bola ta budova takych 11.3 stupna dolava, tak by to dodalo dojem cudzokrajnosti a nesmieme zabudnut na to, ze ste zabudli na poznamku o tom, ze je internet plny idiotov, preto vyssie uvedenu poznamku nebudete komentovat. Samozrejme dufam, ze taketo fotky budete pridavat kazdym dnom a vyvarujete sa spominanych chyb. Potom vyhlasime opat sutaz ako kedysi nefotografie.
Ked ste sa rozhodla ist cestou tejto skoly, odporucal by som podrobne sledovanie portfolia majstra, aby sa dosiahla co najvacsia miera autenticnosti. Orezavanie predmetov, satelity a MLAKY su veci na ktore nesmiete zabudnut. Pisem to nie preto, ze tu nevidim moznost klesnut na taku uroven, ale naopak, verim, ze to nabuduce dokazes horsie a tym padom lepsie a blizsie k svojmu idealu. Nevesaj klinec na flintu a cvakaj.
Dufam, ze s bodovanim ste nespokojna a na hlubsi kritiku nebudete reagovat.
At dal sviti, jen bacha na upal.

Prajem dobre svetlo.
U příspěvku:Tramvaje
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 >
U příspěvku:podhůří Brd 2
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 > "rozmazanost" mi tu nevadi, skor dotvara fotografiu : )
U příspěvku:Stínování
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 >
U příspěvku:Letiace kone
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 > GYC.
U příspěvku:v Chlumčanech za kostelem
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 >
U příspěvku:"Pohled z okna"
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.3.2013 > Osobne hodnotenie:
Prva slaba
Druha o stupen lepsia
Tretia O stupen lepsia od druhej..
Ak mienis pokracovat, tak sa mam na co tesit.
U příspěvku:Bodlináč
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.2.2013 > Jedinym plusom je, ze je to pomerne ostre a ze objekt je cely. Vyrasta to odnikial, svetlo, farby ZLE..
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.2.2013 > Zvlastne nedokonceny vrchol stromu + prava strana mesiaca uberaju. Urcite plusom je textura. Smiem sa spytat, ako si ju dosiahla? Rytim do farby, alebo suchym stetcom do zasychajucej farby?
U příspěvku:Po stopách K.H.Máchy III.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.2.2013 >
U příspěvku:Hurá na moře
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.2.2013 > Pre mna super.
U příspěvku:*lampa*
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.2.2013 > Si nemozem pomoct, ale uhol tej steny ma rusi, aj ked verim, ze komponovat ho vodorovne by bolo tazke. TK fotky sa mi vidi slabsia, mozno vacsia clona..neviem, nie vylozene zle, ale..
U příspěvku:Po stopách K.H. Máchy.I.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.2.2013 > Vsetci sme svojski : )bez satelitnej budovy by sa mi to aj pacilo. budova vlavo dodava dost priestoru, ta prava je zbytocna, rusiva a orezal si ako lampu, tak satelit..
U příspěvku:vykončení
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.2.2013 >
U příspěvku:mládí
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.2.2013 >
U příspěvku:Mudrci
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.2.2013 >
U příspěvku:Zbraslavský komplex
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.2.2013 > Tazke odsledovat si vsetky objekty : ) Keby si podisiel trosku dalej, vosiel by Ti stromcek dole cely a hromozvod hore. To su take veci, co je dobre si odsledovat predtym nez stlacis spust, alebo potom a prefotit : )
U příspěvku:V síti.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.2.2013 > Kompozicne, obsahovo, technickou kvalitou.
U příspěvku:*já už chci jaro*
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.2.2013 > Pekne.
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.2.2013 > D mas za nostalgicky pokec s ktorym suhlasim. 2 za kresbicku.
U příspěvku:Střední knírač
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.2.2013 >
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter