Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 26.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Poděkování Petře
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > No,mně se zabil kamarád před čtrnácti dny a dozvěděl jsem se to ve chvíli,kdy jsem byl mezi přáteli a po dlouhé době mi bylo výborně...Takže jsem tenhle text dočetl se značně zamlženýma očima.Možná,že kdybych to věděl,asi bych to nečetl...Nedokážu to hodnotit jinak než emocí.A ta je,bohužel,hodně silná.
U příspěvku:Honba za dokonalostí
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > hubert> Ježíši huberte já si představil to miminko s dlouhejma vlasama :-) Mimochodem,jsi to vůbec ty?
Mně se ten text taky líbí,přijde mi moc vtipnej.Nejsem zlomyslnej,ale fakt jsi mě pobavila:-) Jen příště trochu reguluj délku některých vět.Najednou se tam objeví věty třeba na 2 řádky a spojované dost zvláštně.Ale to je kosmetika:-)

Já už budu mít taky brzy dlouhý vlasy.Sice se to doma nelíbí,ale já mám paličatou hlavici.
U příspěvku:Po lásce je největší hlad
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > Já si také myslím,že je to o uvědoměné si.V něčem mají ti první výtečníci :-) pravdu,ale já bych se přilonil k Naty a hubertovi.Prostě je to taková pocitovka,která shrnuje mnoho velkých prostopravd.Líbí.
U příspěvku:Předmluva
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > Týjo já chci taky křečka :-) Ale nejsem vůbec doma a nikdo by se mi o něho nestaral :-( Takže teď Ti nezbývá - jestli nechceš abych smutnil - psát dál.A to rychle :-) moooc pěkný.
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 6.11.2002 > centaur> No,já s Tebou napůl souhlasím.MP je jistě naivní a máš naprostou pravdu,že je krásně najivní,ale - podle mého - i přes svou naivitu dokázal nějakým šestým smyslem poznat,že jeho svět je krásnější než svět "dospělých".Prostě že v tom "dospěláckém" světě něco nefunguje.Určitě sám nevěděl co,ale řekni : Není tahle schopnost poznat, vycítit, tu nefunkčnost jistý způsob chápání světa.Ale v žádném případě to není světaznalost!To máš naprostou pravdu.A ještě malou poznámku,podle mého názoru je i ta naivita znakem čistoty!
Ale jedna věc mě mrzí. Nepovažuji se za dospělého,ale přesto mám pocit,že kdyby dnes někdo ukázal hada co sežral slona,řekl bych: "Je to klobouk"
Jako dítě jsem řekl,že je to nafouknutá žížala.
U příspěvku:Třetí výročí
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > fungus2> Ale mně se to ve své podstatě také líbí,jen mám pocit,že by se mi to mohlo líbit i víc.
U příspěvku:Třetí výročí
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > fungus2> Ale mně se to ve své podstatě také líbí,jen mám pocit,že by se mi to mohlo líbit i víc.
U příspěvku:Třetí výročí
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > fungus2> Ale mně se to ve své podstatě také líbí,jen mám pocit,že by se mi to mohlo líbit i víc.
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Milá Viv,ode mě to pocta není.Připadám si tady někdy taky divně,ale je tu mnoho lidí,kteří jsou úžasní a ani mi nevadí si vedle nich připadat hloupě,protože ikdyž jsou vědomi své intelektuální převahy,nijak ti ji nedávají znát.Já ti rozumím,stylistické konvence někdy opravdu svazují.Vždyť kdyby se jich do puntíku držel Rhimbaud, nevznikla by řada úžasných básní.Jedničku sis nevyhádala,já si jen uvědomil,že tady zařazování do koleonek ne zrovna funguje.Proto je lepší svůj text zařadit prostě a jednoduše jako prózu.Jsem rád,že jsi ráda :-)
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Milá Viv,ode mě to pocta není.Připadám si tady někdy taky divně,ale je tu mnoho lidí,kteří jsou úžasní a ani mi nevadí si vedle nich připadat hloupě,protože ikdyž jsou vědomi své intelektuální převahy,nijak ti ji nedávají znát.Já ti rozumím,stylistické konvence někdy opravdu svazují.Vždyť kdyby se jich do puntíku držel Rhimbaud, nevznikla by řada úžasných básní.Jedničku sis nevyhádala,já si jen uvědomil,že tady zařazování do koleonek ne zrovna funguje.Proto je lepší svůj text zařadit prostě a jednoduše jako prózu.Jsem rád,že jsi ráda :-)
U příspěvku:Utrpení starého Wechtra aneb Goethe by měl radost
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Jo,mně to přijde zajímavé.ouhlasím,že by se tento nápad zasloužil delší zpracování a možná i odůvodnění,ale přesto si myslím,že jakási tajmenost tomu neškodí.Zkus do toho ještě sáhnout.
U příspěvku:V metru
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Svým způsobem zajímavé.Délka by odpovídala pointě,ale přesto mi v tom zpracování něco chybí.Jenže jsem příliš hloupý,aby poznal co...
U příspěvku:Jak jsem se stala Sýkorkou
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Teď vidím,jak jsem byl hloupý,že na mě nikdy nezapůsobily knihy od Maye ani třeba od Foglara.Pravda,je to kostrbaté.Ale napsat to ve dvanácti,kdy člověk(myslím obyčejný člověk v předstupni dospívání) nemá ani páru o stylu,členění textui atd.,je takovýhle text výborný.
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Vůbec ne Viv,já to nemyslím tak,že máš svým psaním lidi štvát.Asi jsem to špatně napsal.V podstatě jde o to,že - podle mého názoru - by úvaha (kterou jsi nadepsala)měla končit závěrem vyvolávajícím nějakou odezvu.Ovšem ten závěr by neměl být jednoznačný a známý širším vrstvám.Měl by být něčím překvapivý.Ale to je můj názor,v definici úvahy(a teď jsem na to ještě koukal v knihovně stylistiky)nic takového není.Takže třeba je tenhle názor jedním velkým nesmyslem! A já jsem jeden ohromný hlupák.To všechno je možné, nikdo nemáme patent na rozum. :-) A že každý má v MP něco jiného, to je sice pravda,ovšem základ je u všech stejný. Malý princ je pro všechny znázorněním čistoty.Aspoň já si myslím,že pro všechny.
I já děkuji za příjemnou diskusi,kéž by jich bylo povícero.Jo a až na mě budeš příště nějak odpovídat,zaškrtni prosím "reagovat", díky!

A na úplný závěr.Odprostím-li se od své - velmi subjektivní- teorie úvahy,pak musím říct,že text je moc hezký.Možná by mi stačilo,kdyby položila nějakou otázku!Ale asi Ti dám jedničku.Z devadesáti pěti procent za text a z pěti procent za krásné povídání. Zase někdy. :-)
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Za prvé,čas jsem rozhodně neztratil,protože jak jsem řekl,ten text se mi opravdu líbí a při třetím přečtení ještě víc než při prvním a druhém.Jenže Malý princ je jedná z mých nejoblíbenějších knih a když mám pocit,že na světě nemůže už být nic prima,přečtu si buď MP nebo Tracyho tygra.Takže jsem se už při přečtení titulku těšil,že mi nabídneš nějakou neobvyklost!Něco co nečekám.Já s Tebou přesně souhlasím,všechny Tvé názory jsou s mými hodně podobné(myslím o MP)!
Nejsou obyčejný,to vůbec ne.Jen je to spíš než úvaha komentář.Ale opakuji moc hezký.A pokud bych Ti měl dát známku,dal bych 1.Jen mě hryže ten zoubek toho,žes mě třeba nenaštvala nějakým pro mě nepřijatelným názorem.Nebo mi neukázala,jak moc je MP jiný než si myslím.Ale všem se nezavděčíš.A vím jedno,pod tímhle textem se nahromadí jdničky od lidí,kterým ses do noty trefila.
U příspěvku:Ptáče
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Souhlasím s Naty.Ta báseň je hodně promyšlená,přeně cílená.To není nic jednoduchého.Myslím,že Ti vadí nemelodičnost",ale podlě mě je právě ta melodičnost dalším kouzlem té básně.Že to "drhne" schválně.
U příspěvku:Výhra
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Nevím,nějak to nemůžu pozřít.
Přiznám se,že počkám až se pod tím objeví jiné poznámky,abych se nechal někým nakazit a mohl si vytvořit vlastní názor.V téhle podobě mi to nějak nejde.Chv¨ilku to naskočí a další rým mi to zbortí,nevím.
U příspěvku:Malý princ, jak ho vidím já
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Viv to je všechno pravda.A hekzy napsaná pravda.Jen jsem trochu víc doufal,že na něho budeš hledět nějak neobvykle,že budeš řešit nejen tyhle prostopravdy.To mě trošku zklamalo.
Myslím si,že ten hlásek posloucháma proto se připojuji na totem a snažím se tu o něco pro mě hezkého a pro mě důležitého.
Takže za text samotný dám jedna,ale za to nenaplnění mých tužeb dva.To je přesně jedna a půl,tak nevím ke kterému polu bych se měl přiklonit...
U příspěvku:Včera před půlnocí,Miniatury
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Moc hezký,úsměvný.
U příspěvku:Třetí výročí
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > No,je to všechno jedna velká vyslovená pravda (ikdyž jsem ji takhle nepoznal), ale podle mě to není nic jiného než ta velká pravda.Možná mi to tak přijde,protože poslední dobou se tady texty podobného námětu objevují čím dál častěji.A tak už mi asi nemají moc co říct.Líbí se mi jak je to napsané,chybu jsem taky neobjevil,jazyk je prima,členení textu taky dobré,má to i jakýsi obsahový oblouk (to je hrozné spojení),ale ničím mě to nepřekvapuje.A to mě mrzí.Promiň.
U příspěvku:Ranní láska
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > hubert to pojmenoval nejlépe : jednoduše jednoduché a hezké.
U příspěvku:Báseň k Památce zemřelých
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Ale proč by poezie nemohla být popiná?Zvláště je-li o smrti?Mně se to líbí.
U příspěvku:Běh, aneb pohled okem zrozence z hvězd
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Možná bych to označil spíš jako úvahu. Co se textu týče,je hezky napsaný, přesně nafázovaný.

Máš v hodně věcech pravdu. Ale zeptám se:co chyby, které se minou časem,ale mají společnou podstatnou část a důsledek? Tvrdíš, že historie se neopakuje?
U příspěvku:Chodov 3:15
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > centaur> Ty jsi taky tak trošku depkař viď? Operátor.To vyskočil nejdřív z kůže a pak z okna. :-) (Teď jsem zvědav, jestli Ti to zaškrtnutí došlo)
U příspěvku:Kup si to!
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Mildouch> Díky moc.
U příspěvku:Mac Beth
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Jo to byla ta "Bouře a vzdor" že jo?Německy "Sturm und Drang"
U příspěvku:Hamlet
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Vtipné,taková prima hra...
U příspěvku:René Descartes
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Hele a já dokonce myslím,tedy jsem z toho docela potěšený :)
U příspěvku:Gaius Iulius Caesar
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Ta je taky dobrá.Ani bych to neměnil...
U příspěvku:Gaius Iulius Caesar
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > No jo no, Caesar něco napíše a pak si za to vleze nějakej mnich co neumí ani pořádně číst a přepíše to takhle blbě.A je z toho omyl dvou tisíciletí minus 46. (2002 - 46 = -44)
U příspěvku:Ludvík XIV.
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Jo,to je vtipné.Ikdyž očekávané,ale to vůbec nevadí.Jen trošku vybrus ten konec,ju?!Přečti si to,od té chvíle "Ochranka ho přestala..." není nic moc.Ale jen kosmeticky uprav.
  <<< předchozí 
26.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter