Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:písek pro náměsíčné
Lada Niola (Občasný) - 26.6.2008 > je mi z toho vedro
U příspěvku:O synech a domech
Lada Niola (Občasný) - 17.7.2007 > ta o synovi je velice výstižná :)
U příspěvku:Teče ti sádlo starý Soldánový
Lada Niola (Občasný) - 8.6.2007 > moc výstižné, není ale ta pointa zbytečně vyhrocená? bez ní by to bylo vyjimečnější a půvabnější.
U příspěvku:Přízraky
Lada Niola (Občasný) - 10.2.2007 >
U příspěvku:V zahradě myšlenek příležitostného vraha
Lada Niola (Občasný) - 1.2.2007 > taky mi to přijde až moc dořečené, ale plena je super.
U příspěvku:qůšřáuhmgiblků
Lada Niola (Občasný) - 6.12.2006 >
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
Lada Niola (Občasný) - 28.8.2006 > mně se nejvíc líbí závěr - v jednoduchosti padavčat je krása :o)
U příspěvku:DR Voštepové
Lada Niola (Občasný) - 22.8.2006 >
U příspěvku:Po směru závětří
Lada Niola (Občasný) - 4.1.2006 >
U příspěvku:PF´2006
Lada Niola (Občasný) - 3.1.2006 > nerozumím grafice, ale toto se mi zdá jako opravdu působivé dílko
U příspěvku:Bílá
Lada Niola (Občasný) - 10.10.2005 > v jednoduchosti je síla. zdraví Laduš
U příspěvku:Být ošklivá
Lada Niola (Občasný) - 8.8.2005 > DeadKennedys> ó, to je krásná představa :) vůbec ne ošklivá! :)
U příspěvku:Být ošklivá
Lada Niola (Občasný) - 8.8.2005 > DeadKennedys> :o)
měl to bejt celkem konkrétní popis mindráku. jestli se nezdařilo, sorry. :)
U příspěvku:Být ošklivá
Lada Niola (Občasný) - 8.8.2005 > DeadKennedys> dala jsem do toho hodně konkrétní věci, ale to vůbec neznamená, že je to ve výsledku vidět...
U příspěvku:obrysy na podlaze
Lada Niola (Občasný) - 20.7.2005 >
U příspěvku:Mým lávám a sopkám
Lada Niola (Občasný) - 16.7.2005 > Adina> je-li to tak, potom to pro mě náhle nabývá citového významu :o)
U příspěvku: ... ( počty)
Lada Niola (Občasný) - 16.7.2005 > Emmet_RAY> já věřim, že jsi i po osmým sexy. ale jen pro někoho, kdo jich má v sobě devět ;o)
U příspěvku: ... ( počty)
Lada Niola (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> myslim, že řada spisovatelů v období romantismu byla tak nějak bezdůvdoně fascinována dálkou a cizinou...

erotický symbol bych tak radši viděla v nějakým českým pivaři, kterejch jsou všude u nás na sídlišti mraky, ale nějak mi to nejde... nakonec to pružnej beduín většinu vyhraje ;o)

U příspěvku: ... ( počty)
Lada Niola (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> 
já taky strašně ráda používám ve svejch věcech různý Tunisany a Ukrajince a jiný cizince...
mně ta exotika v básních často evokuje romantičnost, není-li v textu naznačeno, proč zrovna tenhle národ zrovna v týhle spojitosti.

a teď už se spíš věnuj naším soukromým hovorům :)
U příspěvku: ... ( počty)
Lada Niola (Občasný) - 15.7.2005 > hmmm...
válečný konflikt a sex to je kombinace logická a dobrá.
ty zrzavý odstavečky jsou super. poslední strofa by obstála jako sporé spojení obou situací.

na první a třetí strofě by ale ještě zapracovat šlo. vnáší to do celé věci jistou tradičnost, což nevím, jestli byl záměr... třeba "noc je mladá", to je až sladkobol.
přitom oni už ty habešský bojovníci v sobě trochu toho sladkobolu taky mají a ty černý strofy to ještě víc zdůrazňujou.
U příspěvku:Zdali včas dosáhnu dna
Lada Niola (Občasný) - 15.7.2005 >
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
Lada Niola (Občasný) - 14.7.2005 > Emmet_RAY> máš pravdu, že jsem se vyjádřila nepřesně, Emouši.

tedy tomuto textu bych musela vytknout zcela to samé, co textu předešlému. proto to už znova nevypisuju.
až napíšeš něco, v čem si všimnu nového prvku, opět se k tomu vyjádřim...

je to už srozumitelnější?
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
Lada Niola (Občasný) - 14.7.2005 > Emmet_RAY> podrobnější kritiku ti napíšu vždycky, když napíšeš něco co za ni stojí...
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
Lada Niola (Občasný) - 12.7.2005 > image má patrně velkou sílu, když tento text může dostat tři doporučení...
U příspěvku:Mým lávám a sopkám
Lada Niola (Občasný) - 12.7.2005 > smějící intelektuálky mi tam moc nepasujou, ale opravdu pěkná věc to je!
U příspěvku:POD POVRCHEM
Lada Niola (Občasný) - 8.7.2005 > Emmet_RAY> co teda mně brzdilo ve hledání čehokoli pod povrchem bylo to, jak odfláknutě je to napsaný. pak nemám chuť se nad tím zamýšlet a cokoli v tom hledat.
text by měl člověka provkovat, lákat, uchvacovat... když tam tohle neni, nemám důvod se jím více zaobírat.
tak jako nebudu u šatů z nekvalitní látky zkoumat střih a podšívku, ale prostě je v obchodě minu.
U příspěvku:Bez názvu
Lada Niola (Občasný) - 4.7.2005 >
U příspěvku:Tři tváře pohaslé noci (malé zamyšlení)
Lada Niola (Občasný) - 4.7.2005 >
U příspěvku:Tři tváře pohaslé noci (malé zamyšlení)
Lada Niola (Občasný) - 4.7.2005 > tohle je výbornej projekt, ke kterýmu bylo třeba hodně nadhledu a odvahy!
U příspěvku:POD POVRCHEM
Lada Niola (Občasný) - 1.7.2005 > Emmet_RAY> trvám na tom, že to je klišé textu. ten okamžik šel popsat mnohem konkrétněji, a to by tomu ubralo na ohranosti... jazyk dává spoustu možností.
U příspěvku:POD POVRCHEM
Lada Niola (Občasný) - 30.6.2005 > próza na příběhu nutně stát nemusí, ale co mi fakt vadí, je nevystihnutej jazyk, jak už na to poukázal Luk Malér, vousatý vtipy typu "byla to velká krasavice, dnes už jen velká", místy klišovitost až sladkobolná - "Okamžik, kdy máte chuť obejmout svého otce, dokud si neuvědomíte, že jste to vlastně nikdy v životě neudělali."

a v první řadě mi vadí to, že to je slepenec různých nekoherentních částí, který se mi prostě do nějakýho smysluplnýho celku neslívají.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter