|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Šílená svině (Občasný) - 20.4.2006 > Barča> to je na dost dlouhý vysvětlování. Ale tak v rychlovce to řeknu takhle: existuje druh poezie, kterou je v podstatě po dvou deckách schopen vyrobit každej. Trochu se zasteskní, upije, dá cigáro a pak si myslí, že "pochopil celej svět". Je to přirozené, nic proti tomu nemám, ale aby to kromě nostalgie nebo ještě hůř sentimentu bylo ještě něco jiného, musí to mít ještě další kvality. V této básni jsem je nenašel a velmi mi připomíná - typově - jinou Natinu báseň, pamutuju si to jen orientačně:"byli jsme, zůstali jsme tady osamoceni, atd, atd." bude mezi posledními deseti Natinými básněmi. V postatě si myslím, že básní této kategie se dá vyrobit neuvěřitelné množství, v krátkém časovém horizontu, a dokonce mohou být pro některého čtenáře zajímavé, ale svou kvalitou ani poměrně mdlou chutí něco nového pojmenovat, "objevit", náročnějšího čtenáře moc neosloví. Považuji to za básničku do časopisu Vlasta nebo Katka,nebo moderní či jiná žena, po případě Žena v domácnosti. Proto ono hodnocení. Pro forma připomínám, že veškeré mé tvrzení nemá nic společného s Natinou osobností, časem, citem a energií, kterou do básně+ mohla či nemohla vložit ap. ap. Reflektuji toliko a pouze její báseň a píšu vysvětení, proč mi nepřipadá dobrá.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|