Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce BYL JSEM PŘI TOM z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 21.3.2001 (00:12:16), v časopise 21.3.2001
další akce>


Gentleman (Občasný) - 10.4.2001 > Kauliku, tolika zemyšlení si to snad ani nezasloužilo... Proč ve všem něco hledat? Podle toho, co píšeš, se zdáš být nad věcmi "světskými" povznesen - neznáš jména herců, zpěváků ani sportovců (myslíš, že ti, co je znají, se je učí zpaměti z nekritického obdivu?), utrousíš obligátní poznámku, že vědce nikdo nezná, ačkoli jsou také dobří (někteří určitě, ale zákon pyramidy platí i ve vědě). Proč tak zdůrazňuješ, že si jména nepamatuješ - myslíš, že tím jsi snad jiný, patrně lepší než ostatní, kteří si je pamatují? Proč to má být něco negativního - do mozku ti za řivot naapdá tolik pitomostí, ať chceč nebo nechceč, kvůli tomu se nemusíš tohoto světa stranit.
Asi jsem to dost nezdůraznil, ale bylo to moje první udělování a podle všeho i poslední - mel jsem možnost tam jít, tak jsem šel, abych viděl, jaké to je "doopravdy". Nemůžeš všechno poznat na vlastní oči, ani to není nutné (potopení námořní lodi...), ale můžeš si rozhodnout, co poznáš. Nic jiného jsme neudělal, nejsem jako ti, co denně pilně sledují Novu a neustále na ni nadávají, co čtou Blesk a bulvární názory přenášejí do svého vnímání společnosti, aniž by se nad tím vším aspoň jednou zamysleli.
Přijímají a odsuzují, aniž by věděli, co vlastně. Takže žádná karikatura. Prostě jsem tam šel. Ty ne. Kdo z nás je lepší?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Gentleman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter