Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Muž s deštníkem ...mezihra
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 18.6.2007 (13:32:22)
další>


Rony Rubinek (Občasný) - 20.6.2007 >

Ahoj!  Já bych se přidala k Dondíkovi,ale nemám tak dobrý postřeh jako on.Mně nevadilo, že tam novinář řval a pak zase naopak prosil o pomoc, protože mi to sedí. Vyděšenej člověk je nervní, střídá nálady. Ale je pravda, že pokud by byl takhle uťáplej floutek, také by mi do toho prostředí nesedl. Leda..by měl za sebou někoho mocnýho, kdo by s ním manipulovatl a přes jeho články si vyřizoval účty, to by bylo jiná. Prostě taková marioneta, obětní beránek. Policistka mě tam nevadí vůbec, sice i mě vyčítají, že odskakuju od děje, ale já si zase v některých knihách všimla, že to dělají i profesionálové. Prostě vnímaj okolní dění a ne jen ploše že postava jde a pak mu někdo vrazí nůž do břicha. Podle mě když někde někdo je, tak jde někudy, tam to nějak vypadá, chodí tam nějací lidé atp.Určitě neciví přímo před sebe, i když v téhle situaci vzhledem k jeho rozpoložení to tak dělal,ale i rozčilenej člověk vnímá okolí, nejde to nevnímat,smysly fungují pořád.Proto mi tam nevadí ani žena, kterou potkla, a nevadilo by mi tam ani víc té "omáčky" okolo. Ale to je můj názor.

 

Jinak SUPÉÉR. Vždycky když tě čtu,připadam si jako děsnej břídil. Má to šmrnc, je to realistický, odvíjelo semi to jako film. Podle mě taky do desek a na pult! A  ráda bych se o to běžela poprat do knihkupectví. Tvůj žánr je tady ojedinělý, přijde mi, že jsem moc mafiánek v knihkupectví nepotkala:-)Ale je fakt, že se po nich ani nedívam. Přesto mě to strhlo, i když ten žánr nemusim, je na mě moc morbidní:-)))

 

Jo a jsi lepší psavec!Au,to bolelo!:-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 (7) 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter