Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky „O Rovnováze ... z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 10.11.2008 (17:14:23)
Pokračování>

                     O Rovnováze

                    """""""""""""""""

 

                     Jellymann G., díky Bohu, pochopil, že Svět má býti v Rovnováze.         

           

 

 

 

                      O veselém člověku

                    """"""""""""""""""""""""""

 

              Jellymann G. potkal Veselého člověka. Podivil se tomu, protože tak Veselého člověka dosud neviděl.

            Na otázku po původu svého rozpoložení onen veselý člověk odvětil, že je vesel Stále, že to má od narození. Jellyman ale věděl, že Vše by mělo býti v Rovnováze, že tedy zřejmě i Smutek a Veselost, a toho podivného muže na to upozornil. Ten to uznal a zasmušil se. Smuten odešel. Do konce života co Vyrovnávat.

     

             Jellymann z toho vůbec neměl Dobrý pocit.

 

 

 

                    O "snaživém" ptáčeti

                   """""""""""""""""""""""""""

 

                    Jellymann G. pozoroval Ptáče, a dalo by se říci, že od kolébky. Zprvu na něj byl žalostný pohled. Bylo neopeřené, nemotorné a zcela nesamostatné. Postupně ovšem obrostlo jemným lesklým peřím, jeho pohyby se zpřesnily a získaly na jistotě. Celkově stávalo se pěkným, volným a sebejistým ptákem, bylo zřejmé, že si stále důkladněji osvojuje pro Obdobného jedince Cokoliv potřebné, a že Nepochybně tím i jako bytost spěje k lepšímu; bylo prostě dokonalejší a Dokonalejší.

            Jellymann ale Věděl, že Vše má býti v Rovnováze. Dost mu to kazilo Radost, a tak doufal, že ještě Dlouho, dlouho nebude muset poznat žádný Protiklad.

 

 

 

 

                  Příběh třetí

                 """""""""""""""""

 

                 Jellymann G. pozoroval, jak díky Bohulibému vývoji ranní Slunce stává se Průzračnějším, jak jsou Duše kolem něj stále čistější a zářivější, i jak je Dobro v celém jeho okolí stále Hmatatelnější a Celkově Zjevnější. Jelikož ale věděl, že Vše má býti v Rovnováze, nebyl vůbec spokojen. Nedávalo mu spát Pomyšlení na ty hrozivé, Druhé Konce.

 

 

                  -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -

 

 

 

 

                  Posléze však, po několika Dalších ranách, uznal Jellymann G. Svůj pohled za ještě Naprosto vratký, a sebe pak, alespoň prozatím, za neschopna Vyváženějšího úsudku. Zdržel se tudíž propříště "jakéhokoliv komplexního hodnocení", a získal tak pro sebe Neobyčejně širokou a "Neochvějnou Rovnováhu".

 

 

.“   

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Axxa (Občasný) - 10.11.2008 > Rovnováha je nutná...(hlavně když jdu z hospody
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 11.11.2008 > správně jelimane
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 12.11.2008 >

když je řeč o tom Jellymannovi... teď mi došlo, co mi to pořád připomíná

http://www.youtube.com/watch?v=6yGkCoiFvL4  - to by přímo mohla být "titulní píseň" .-)


<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 11.11.2008 > já su dneska taková intelektuálně znevýhodněná...  proč jsou některá slova zvýrazněná...?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.11.2008 > Quotidiana> "... -omlouvám se, že se odPOVědím na pozn. "mně určené" věnuji většinou "dosti opožděně"... -tedy velice stručne "k tomuto". -Konkretně "zde" jsou to "slova", která, nebýt "kurzívy" (( -předpokládám, že tu jste měla namysli? )), by "u mne" byla v uvozovkách...; -a proč by tam BYLY TY UVOZOVKY, TO JE "nadlouho"...,; -a alespoň částečně jsem to zde již někde vysvětloval (( vzdáleně to prý souvisí (( -snad ?)) s "Kabalou"... -i když na to jsem byl upozorněn, až "relativně dlouho" po té, co "to" ke mně sestoupilo "samo"...,; -etc. ));. -Tak tedy -zkusím ten můj "předešlý výklad" vyhledat, a poslat Vám odkaz. -Ale souhlasím s tím, že "mnohé" bych měl revidovat...(( -konkretně tento text je cca z roku 1992...)).

."
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 12.11.2008 > Zeanddrich E.> 

no ono jde o to, že standardně se kurzíva používá tam, kde je potřeba text zdůraznit... (jako např. že to někdo řekl hlasitěji), nebo proto, že je to citace (to spíš tedy u odborných textů), no a nebo pokud uvozovky používat nejde (což není případ totemu...hmmm)

kabale nerozumím :( takže případné souvislosti mi unikají... takže jsem v tom hledala něco hlubšího a nic :(


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.11.2008 > Quotidiana>  "... -jde ale prave jeste o "vyznam" tech uvozovek... . -Nasel jsem "ten odkaz", o kterem jsem "mluvil" "výše", i kdyz opakuji, je to "i tam" pouze "velice stručnéě"... -samozřejmě, "jak jinak", zde. -Ten odkaz, tedy: http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=223057 ."
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 11.11.2008 > No, o rovnováze je zde možná řečeno "A", a možná i kousek "B"... . Ale kde je zbytek? Alespoň snaha.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.11.2008 > dr. Wojtek> "... -zdravím, p. doktore (( -predpokladam tedy, ze jste to Vy... -Z.V. ?)); -myslim, ze nebudeme zde Otevírat nase "staré disputace" o tom, co je vhodné publikovat, a co jiz ne...(( -ostatne, kdybych znal "vycerpavajici" odpovedi na otázky, které tak rád nastolujete, "NEMUSEL " bych zrejme jiz" setrvavat na teto Zemi -podobne jako "vetsina" z nas, samozrejme... (( -a nezlobte se, ale "včetně" Vás, p.d., ... )) ... -etc.)) -Co se tyce meho "rosoloviteho" muze, preci jen jsem ho v soub. II a III "trosku vytvaroval (( rozepsal jsem "dokonce" i IV... ))", ale asi "jinak", nez "byste cekal". -Poslete mi Vas soukromy mail, prosim...!"
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 12.11.2008 > Zeanddrich E.> jo, JSEM TO JA ---.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.11.2008 > dr. Wojtek> 

"... -mně stačilo, popravdě řečeno, přečíst si pár Vašich poznámek, a "nepochyboval" jsem... - -podle Vašeho "nelítostného" stylu jsem Vás poznall, ten jste si tedy opravdu asi "zachoval" (( -jen mě trošku nejdříve zmátl ten Váš "fígl" s tím "W"... )). -Ale netušil jsem, že také "tvoř´íte"...(( tedy, co si pamatuji, "vím", že jste "trochu" fotil )); -ostatně, kde máte "nějaký příspěvek"... ? -zdravím, a hezký den... . 

 

."


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 18.11.2008 > Zeanddrich E.> zatim se tu rozhlizim. A tvorim odjakziva, troubo!
<reagovat 
andzi (Občasný) - 19.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter