Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "O cestičkách v džungli z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 13.4.2009 (00:00:30)
další>
"O cestičkách v džungli



Jellymann G., prodírající se džunglí, narazil "zničehonic" na cestičku, která tam byla prošlapána zřejmě nějakými velkými zvířaty k usnadnění pohybu v tom přebujelém porostu.

Rázem pocítil za ono prošlapání prudkou náklonnost k velkým zvířatům, a to i k nebezpečným šelmám.

Pustiv se tedy nadšené po oné pěšině, postupoval nyní o poznání rychleji. Vyhovovalo mu to ale jen do doby, než zjistil, že ona stezka je přímá, bez okolních zajímavostí, a že i všechna napajedla podél té stezky mají kalnou, špinavou vodu, kterou jen těžko dá se uhasit žízeň – a Jellymann trpíval žízní zvláště urputnou.







To vše mu dost vadilo. Navíc tušil, že tam kam míří, ještě "nikdo nikdy" "nic" neprošlapal.

Snažil se pak až do vyčerpání ve vhodném místě znovu odbočit. Toto vhodné místo ale už bohužel nenašel.





Zažil zato mnohá překvapení, k čemu člověka mohou dovést takové prošlapané cestičky. A k tomu to dusící, to horké a vlhké, "nedýchatelné" ovzduší!

."


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 13.4.2009 > podivuhodný dobrodružství
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 13.4.2009 > Ty toho Jellymanna pěkně dusíš, šak mu dej chvílu dejchat :))
Doporučil 
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 14.4.2009 > -
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 18.4.2009 >

a potom osel od wericha a voskovca

čile si to ťape,

napravo nalevo nekouká,

jde kudy stará kráva,

tam ale neroste tráva

 

protože oslík za pravdu starý krávě měl

oslík hladem scepenel

 

... som zabudla ako presne tak som to trochu prerýmovala

 

 

druhá strana mince (symetricky podobná):

Utekal preč, lebo všade sa driapali tie hávede a aj keď neboli obrovské, použil na ne poriadny zväčšovák. Či bolo rozdielu medzi malilinkým jedovatým hadiskom a medzi tigrom? Navyše ani tráve sa nedalo dôverovať. Či nebola niektorá napustená ochranným jedom? Prirodzene zaliezal do skrýše, kdesi mimo všetkého, do dier, kde nikto nikdy nedovidel. Ani smädná zver, ani odpočívajúce telá nažratých jedincov.

Vyčerpaný klesol, žiarlil na magistrálu s divou zverou, nech ho všetko pohltí, aj tak je to už jedno.

 

 

 


Doporučil 
<reagovat 
Pastevec (Občasný) - 20.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 12 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter